• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O, Hmm, dan pas ik het wel aan. Weet je wat, just forget it :Y) ik schrijf er wel overheen]

    Sky Leslie Whitefield
    'Welkom op deze school, dit is mijn derde jaar hier. Ik heb je nog niet eerder gezien, dus ik neem aan dat je nieuw bent?' ik word al weer wat vrolijker. Mensen weten nooit waar mijn eeuwige energie vandaan komt, en ikzelf ook niet. Ik drink geen energiedrank of wat dan ook. Ik heb gewoon altijd energie. 'En heb jij al iemand als kamergenoot?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Timo knikte,"Ik ben uitwisselingsstudent. Kan je me wat wegwijs maken? Ik heb geen flauw idee waar wat allemaal is." vroeg hij schuldig.


    kindness is never a burden.

    Alexi Jaylin Parker (mens)
    Ik zucht. 'Ja, jammer genoeg wel. Jake Sadler.' Plots valt het me in dat er een derde bed in de kamer staat. Ik kijk haar nu smekend aan. 'Wil je alsjeblieft ook bij me op de kamer? Ik overleef het niet met hem!' smeek ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    "Daléna Mozette Mandore"
    ik glimlachte 'ja tuurlijk'. ik haalde even een hand door mijn volmaakte bruine krullen.'laat me even mijn koffer opruimen en als je kan zal je de school laten zien, goed?'


    On wednesdays we wear black

    Sky Leslie Whitefield
    ik moet om haar lachen. ik zag dat ze me smekend aankeek, dus keek ik terug. 'Ja hoor, ik lag nog bij niemand anders. Dus ik vind het prima. Welke kamer hebben jullie?' ik hoopte dat het niet de kamer was waar ik vorig jaar lag, daar kon ik niet zo makkelijk ongezien weg komen. Hoewel dat wel een leuke uitdaging was. 'En is Jake niet aardig?' ik vond het in iedergeval een leuke naam, maar ja, dat zegt nog niet zo veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler (Demon)
    'Calm down girl.' grijns ik. We zijn weer opgefokt vandaag.
    'Ik heb ook geen date tot nu toe en zoal je zegt het is nog maar het begin van het schooljaar. trouwens je vond het afgrijnzend dat sommige al een date hadden. Dus het is gewoon een kweste van optellen. Humeurige Vans + afgrijnzen voor mensen met een date = Vans zonder Date'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timo', Mens.
    "Eh- ja. Ik moet trouwens de mijne ook nog doen." Hij haalde alle shirts, broeken, hemden en truien uit zijn rugzak en legde die netjes in de kast die aan zijn kant van het bed stond. Alle andere dingen: toiletgerei en dergelijke gooide hij in een schuif of legde hij in de badkamer.


    kindness is never a burden.

    Alexi Jaylin Parker
    'Kamer 118. En als je arrogante players aardig vind zal je Jake geweldig vinden.' mompel ik. 'De enige jongen die ik hier ken tot nu toe en aardig is is Timo'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa 'Vans', Demon.
    "Fuck off, Sadler. Ga een ander vervelen want ik ben je beu." Ze stond op en drukte de sigaret uit op zijn hoofd.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    'O! Geweldig, is het zo'n soort jongen,' zeg ik quasi blij. 'Geweldig,' zeg ik dan met zwaar sarcasme. 'Zolang hij maar niet probeert met mij te playen, gaat hij ze gang maar. En Timo is aardig ja, ik heb hem der net gesproken.' dan bedenk ik me dat ik mijn spullen wel op wil ruimen. 'Dan is dat dus de kamer tegenover die an Timo. Ik ga even mijn spullen opruimen, ik weet niet of je meegaat?' ik stond op en deed mijn schoenen weer aan. Het boeide me niets dat mijn voeten nog nat waren. 'Als je niet mee wilt, dan ga ik nu, en dan zie ik je later. Maar je mag natuurlijk mee. Het is ook jouw kamer.'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler (Demon)
    'Auwth?' mompel ik en kijk Vans na als ze wegloopt 'Je hebt mijn hart nu gebroken Woods!' Lach ik nu en kijk of er iemand interessant in de beurt is. Vans pesten is gewoon leuk. Zelfs demonen komen niet altijd goed overeen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa 'Vans', Demon.
    Vanessa lachte en draaide zich om terwijl ze verder liep. Ze stak met pretlichtjes in haar ogen haar tong uit naar hem en daarna naar middelvinger. "I don't care!"


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker (mens)
    'Ik ga wel mee.' zeg ik snel en spring recht. Ik schuif mijn voeten weer in mijn schoenen. Als ik straks alleen terug ga is er meer kans dat ik lastig gevallen word door "Jaky" dus no way dat ik alleen terug ga. 'Beloof me één ding. Als hij me begint te versieren of zo... Sla zijn hoofd dan in met het eerste wat binnen handbereik is.' zeg ik doodserieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    "Daléna Mozette Mandore"
    ik ruimde al mijn kleren netjes in mijn kast op . toen ik daarmee klaar was liep ik naar de badkamer en ruimde mijn deel van het plankje in. Ik zuchtte toen ik naar mijn spiegelbeeld keek, ik vond dat litteken zo lelijk.


    On wednesdays we wear black

    Jake Sadler (Demon)
    Ik zie niemand interessant staan dus ren ik Vans achterna en sla mijn arm rond haar schouders. 'Vergeef je me allerliefste Vans? Dan is mijn hartje weer genezen.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'