• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Misschien moet Sky zich eens voorstellen aan Xav en Vans?]


    kindness is never a burden.

    Axton Crawford
    "Nee, maar die komen vanzelf. Ik ben onweerstaanbaar!" grijns ik. "Ik hou ervan om die kleine mensenhartjes te breken. Zelfs al kennen ze mijn reputatie, toch vallen ze er steeds weer voor."
    Eigenlijk waren mensen best dom. Ik kijk hoe en onzeker mensenmeisje voorbij loopt. Ze heeft donkerbruin haar dat er maar slap bij hangt en ziet er een beetje het nerdy-type uit.
    Ik fluit haar na en zie hoe haar wangen rood kleuren, terwijl ze snel weg loopt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Komt voor elkaar :Y)]

    Sky Leslie Whitefield
    Ik liep door totdat ik ineens twee levende wezens zag staan. Een jongen en een meisje. Ik deed mijn opvallende oranje rugzak nog even goed op mijn rug en stapte op ze af. Ik had ze al eerder gezien in school, maar nog nooit met ze gepraat. Vlak voordat ik tegen ze ging praten zag ik nog een andere jongen met een meisje staan. Het zijn Axton en Alleighn. Axton fluit naar een meisje. Hij was een flirter van jawelste. Hij gaf volgens mij niets om andere. Maar ja, ik kende hem niet echt. Dus ik kon niet oordelen. Maar goed, ik stapte af op het meisje en de jongen die ik wel eerder had gezien op school, maar zelfs de namen nog niet wist.
    'Hoi,' zeg ik tegen ze. 'Weer een nieuw schooljaar. Pffff.'

    [Kennen ze elkaar al? Aangezien sommige al langer op deze school zitten.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Arleigh Erwina Johnson || Demon
    Als Axton fluit kijk ik even naar beneden, om dan snel op te kijken hoe zijn eerste flirt -van dit jaar dan- ging. Het meisje is duidelijk rood en loopt haastig weg. Ik giechel kort. "You're a bad person, you know," zeg ik, en steek een sigaret op. Volgens mij is het verboden om binnen te roken. Wat boeit het.


    Tijd voor koffie.


    kindness is never a burden.

    [Sky is niet nieuw. Wacht, ik pas mijn stukje wel even aan ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Jaylin Parker (mens)
    Zuchtend loop ik de binnenplaats op waar er al wat leerlingen zich staan te vervelen of anderen terwijl ze over hun vakantie vertellen.
    Ik kijk even rond. Ik heb geen zin om hier zielig alleen te staan dus besluit ik maar eerst naar binnen te gaan om mijn lessenrooster te gaan halen plus de sleutel van mijn kamer, zodat ik er mijn rugzak kan achterlaten.
    Ik zie in mijn ooghoeken hoe een jongen naar een meisje fluit die blozend wegloopt en raak een beetje geirriteerd. Serieus? Tof. Ik weet nu dus dat er hier players zitten. want volgens mij is hij daar niet de enige...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet gaan, bye!}


    Tijd voor koffie.

    Axton Crawford demon
    "That's my work... and I love it." grijns ik. Ik zet mijn zonnebril op. Dat vind ik leuker, op die manier kan ik naar anderen kijken zonder dat die mij zien en natuurlijk geeft het me een uitdagend uiterlijk.
    Ik ga tegen de muur aan leunen en bekijk iedereen die langs loopt eens goed.
    "En wat is jouw specialiteit? Junkies? Lozers? Geile jongens?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    4Everdeen schreef:
    {Moet gaan, bye!}

    {ok, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xavier stakte zijn gesprek met Vans toen een ander meisje op hen afstapte. Hij kende haar van zien, maar meer niet.
    "Hoi,"zei ze."Weer een nieuw schooljaar. Pffff." Xavier lachte,"Dat kun je wel zeggen, maar hé, het schijnt dat het eten verbeterd is."


    kindness is never a burden.

    [wie wil er Alexi ontmoeten????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield {mens}
    'Dat is mooi,' zeg ik lachend. 'Dat is toch wel fijn als het een beetje eetbaar is. Mijn eten leek wel een keer gemuteerd.'
    Als ik eraan terugdenk walg ik weer.
    'Jullie zitten toch ook al langer hier op school? Aangenaam, Sky Leslie Whitefield. Maar vergeet zo snel mogelijk die achternaam. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hem nog erbij vertel.' mijn ouders waren trots op de naam. Alleen waren ze niet meer zo trots op mij. De afgelopen 3 jaar. Daarom zit ik op deze school. Althans, internaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {miss kan alexi dalena ontmoeten ? waar is alexi?}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:07 ]


    On wednesdays we wear black

    [alexi is binnen aan het secretariat voor haar lessenrooster en haar kamersleutel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'