• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford {demon}
    Ik raap haar ketting op en ga achter haar staan.
    "Ik help je wel." zeg ik zachtjes. Ik doe de ketting om haar hals en strijk met mijn vingertoppen zachtjes over haar nek, terwijl ik het dichtknoop.
    "Jammer dat je zo snel weg moet."
    Ik bekijk haar even goed. "Die Timo zal niet weten wat hij ziet als hij je zo ziet komen." Ze ziet er best sexy uit met die natte jurk die aan haar lichaam kleeft.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Nee, niet nieuw.' mompel ik en kijk even in de richting van het bos. 'Dus... hoe lang zit jij hier al?' zeg ik met een grijns. Terwijl ik Axton bij Alexi zit kan ik me even met haar bezighouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timo', Mens.
    "Wel uh, de kantine is goed. Volgens Sky is het eten verbeterd?" mompelde Timo niet wetend waar hij nu eigenlijk heen wilde.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik kijk even naar mijn kleren. 'Ik ben van plan om me eerst om te kleden hoor.' zeg ik met een lachje en kijk hem even aan. 'Dank je voor mijn ketting. Trouwens je zou je toch maar vervelen met mij.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Ik durf te wedden van niet."
    Ik doe dat ding met mijn ogen. Ik kan het al heel lang. Mensen geraken er door in de war en kunnen even niets anders dan terug staren. Deze keer deed ik het bij haar, maar ik liet het bijna meteen weer los. Zo. Nu moest ik een lichte voorsprong op Jake hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Verward kijk ik van hem weg en ga even door mijn kletsnatte haren. 'Tot later.' mompel ik, draai me en zet het op rennen. Ik ben niet bang voor hem maar om één of andere reden voelde ik me daarnet niet echt op mijn gemak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik knip even in mijn vingers en meteen ben ik helemaal droog. Ik trek mijn schoenen en T-shirt weer aan en terwijl ik rustig het bos uit stap duw ik mijn zonnebril verder op mijn neus. Eens zien wat ik nog allemaal kan doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie Whitefield - mens
    hHij grijnsde naar me. 'Al 3 jaar. Geweldig hè,' zeg ik met zwaar sarcasme. 'De mensen waar ik vorig jaar mee omging, zijn allemaal verdwenen.' vervolg ik, wel weer normaal. 'Je vindt het toch niet heel erg dat Alexi zonder met jou te overleggen mij in de kamer heeft toegelaten?' vraag ik. 'En anders heb je pech,' en ik grijns terug naar hem. Misschien was hij toch nietnzo'n player als Alexi zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee waarom zou ik het erg vinden met zo'n mooi meisje in 1 kamer liggen?' grijns ik en kijk haar recht in de ogen. 'Een jongensdroom die uitkomt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Met mijn natte kleren loop ik over de binnenplaats naar de gangen om vervolgens mijn kamer binnen te gaan. Geen Sky of Jake te zien. Ik open mijn tas en begin eerst al mijn spullen weg te leggen voor ik iets kies.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Te vroeg gejuicht, dacht ik bij mezelf. 'Misschien snurk ik wel verschrikkelijk, of schreeuw ik in mijn slaap.' dat deed ik beide niet, maar wist hij veel. 'En dan, vind je het dan nog steeds een jongensdroom? Of weet je dan manieren om mij te laten stoppen met schreeuwen?' die vraag had ik al zo vaak gesteld de afgelopen 3 jaar. En altijd reageerden de jongens weer met, dan kom ik wel bij je liggen en je zoenen op je mond zodat je niet meer kán schreeuwen. Kijken of mister Jake ook zo bijdehand was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Er zijn altijd manieren om iemand zijn mond te laten houden.' grijns ik en buig me wat naar haar toe. 'Trouwens ik heb nog nooit iemand ontmoet die schreeuwt in zijn slaap. Interessant is het wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Als hij dacht dat ik me nu ongemakkelijk zou moeten voelen, dan had hij het mis.
    'Interessant hè, zeg je,' begin ik. 'Ik ben niet de enige die interessant is.' want er was iets met Jake, en ik wist niet wat. Ik bleef gewoon naar hem kijken, terwijl ik me dichter naar hem toe boog. 'Voel je je ongemakkelijk als ik te dicht bij je sta?' en ik bleef hem stoïcijns aankijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker (mens)
    Al snel heb ik een gewone outfit gevonden. Ik borstel mijn haren even en doe ze terug in een staart. Ik denk even na over waar Timo nu kan zijn. Misschien in de kantine?denk ik en trek de deur achter me dicht waarna ik naar de kantine zoek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nee.' grijns ik 'Zou je wel willen he?' lach ik en staar terug. 'En al leuke jongens gezien? Ow nee dat kan niet want je blijft naar mij staren. Tenzij je mij een leuke jongen vind.' lach ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'