• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël || Angel

    Zonder op te kijken zie ik het meisje uit haar ooghoeken naar me kijken, ik wende mijn blik af en had zojuist mijn rooster gevonden, ik had een paar boeken nodig die in mijn kluisje lagen, één van de kluisjes die zich bevonden achter de plaats waar het meisje stond. Na het papiertje terug hebben gestopt in mijn tas ging ik weer overeind staan en liep ik langs haar naar mijn kluisje, die zich op 2 rijen afstand bevond, een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik me de code probeerde te herinneren, ik besloot dat het er toch niet toe deed en sloeg één keer op het deurtje die meteen opensprong. Simpel, waarom moeielijk doen als het ook makkelijk kan?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Onbewust greep ik mijn kluisdeur strakker vast toen ik hoorde hoe de jongen hetzelfde deed als ik: hem openen zonder code. Mensen waren hier te zwak voor, maar een andere Demon had ik herkend. Dat kon maar één ding betekenen.
    Een zacht, bijna onhoorbaar gesis ontsnapte over mijn volle lippen, ik voelde de onrust in mijn lichaam opwellen en schoof de boeken in mijn kluis aan de kant. Ik gristte mijn pakje Camel Black ertussen vandaan en stak die in mijn tas.
    Vervolgens gooide ik de kluisdeur dicht en wierp de jongen nog een blik toe. Mijn donkergroene ogen keken hem deze keer echter niet van harte aan, eerder dreigend. Ik liep naar de klapdeuren een paar meter verderop, en ging buiten staan.
    Net toen ik mijn sigaret opstak, viel mijn oog op een andere jongen, dat moest wel. Maar hij leek als twee druppels water op die Angel.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [oke ik ben het helemaal kwijt waar is iedereen ongeveer?]


    On wednesdays we wear black

    Daniël || Angel

    Ik ving haar dreigende blik op, ergens deed juist die blik me grijnzen, waarschijnlijk was ze door mijn enigsins ondoordachte handeling achter gekomen wat ik was, iets wat betekende dat ze of bang voor me was of ze me gewoon verafschuwde. In alle twee de gevallen kon het me weinig schelen, want als zij wist wat ik was was het voor mij ook duidelijk dat ik wist wat zij was.

    {Sorry moet nu eten.. Nathan post ik als ik terug ben (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb geen idee, spring pas ook net in xd]

    Chryse Aldene Epione
    Elke gelaatstrek was hetzelfde. Fijn, nog zo'n drol. Een schamper lachje ontsnapte aan me, terwijl ik een trekje nam van mijn sigaret.
    Angels. Misschien nog erger dan mensen. Schijnheilig, braaf. Tenminste, zo kende ik ze. En ik had een hekel een alles wat schijnheilig en braaf was.
    "Chrys?" hoorde ik een vaag bekende stem, en keek even op. Recht in de felblauwe ogen van Jay, een jongen waar ik Engels mee had. "Heb je een vuurtje voor me?"
    Met een achterloos gebaar gaf ik hem mijn aansteker, om me vervolgens een kwart van hem weg te draaien.

    [Oké, tot zo (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sky Leslie Whitefield
    Hij had wel een leuke lach. 'Ik kom er snel genoeg wel achter of je een leuk jongen bent, right?' zeg ik tegen hem. Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan. 'En als je met leuk aardig bedoelt, dan ja.' maar waarschijnlijk bedoelde hij wat anders met leuk. 'En ja, je bent echt een ge-wel-dig-e jongen.' zeg ik met een vleugje sarcasme. Hij was wel leuk, maar hè, zoveel players zijn leuk. Anders hadden ze ook geen player kunnen zijn. 'Het zijn toch wel aparte bedden hè?' vraag ik aan Jake, waar ik nog een beetje dichter naar toe boog, kijken wanneer hij het wél ongemakkelijk zou vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    Ik kijk even op als er een meisje naar buiten komt lopen, als ze net haar sigaret opsteekt kijkt ze naar mij en zie ik haar schamper lachen, en volgens mij miste ik ergens de clu van de grap. Waarschijnlijk had ze Daniël net gezien, het eenigste wat ik enigsins met hem oneens had was een paar karakter trekken en de sproeten op mijn gezicht, ongeveer een minuut daarna zag ik een jongen haar aandacht trekken en haar zo te zien vragen om een aansteker. Zelf had ik een tijdje geleden afgezien van roken, al was de verlijding groot, zelf ging ik tegen een muurtje zitten en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Meteen nadat Jay zijn sigaret aan had gestoken trok ik de aansteker tussen zijn vingers vandaan en deed hem weer terug in mijn broekzak. Ik voelde zijn ogen even over mijn gezicht glijden, een geërgerde zucht klonk.
    "Chryse, wat denk je ervan als.."
    "Jay," onderbrak ik hem. "Nee." Vervolgens liep ik naar één van de bankjes, en ging zitten.
    Ik herkende de hongerige blik van iemand die net een tijdje was gestopt met roken bij de Angel, wat mijn wenkbrauwen een stukje omhoog liet gaan. Sinds wanneer rookten Angels? Dat was toch niet braaf?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:41 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan || Angel

    Aan de blik van de jongen te zien leek hij duidelijk gekwetst, het meisje leek het niet eens te merken en ging op één van de bankjes zitten, weer kruiste mijn blik even die van haar en ik merkte een enigsins werbaaste uitdrukking op haar gezicht. Iets waardoor mijn nieuwschierigheid ook toenam, ik wende mijn blik weer af en bedacht me dat Daniël er mischien meer over wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Twijfelend keek ik toe hoe de rook langzaam naar boven kringelde. Opzich was een Angel best een uitdaging, iets wat ik nog nooit had geprobeerd. En als ik ergens van hield, waren het uitdagingen. Jammer genoeg had ik alleen iets tegen zijn soort, maar ach.
    Soepel stond ik op en liep naar hem toe. Een klein glimlachje speelde rond mijn lippen toen ik eenmaal voor hem stond, mijn blik gleed kort over zijn gezicht waarna ik mijn pakje sigaretten weer tevoorschijn haalde.
    "Wilde je er één?" vroeg ik, en schudde mijn donkere haar voor mijn blik vandaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan

    Als er plots beweging plaatsvind in mijn beeld kijk ik op, het meisje dat eerst op het bankje gezeten had stond nu presies voor mij en haalde al snel en pakje sigaretten tevoorschijn en vroeg of ik er één wilde. Ik twijfelde even en haalde toen één van de sigaretten uit het pakje waarbij ik glimlachend 'Tuurlijk' aantoevoegde, één kan toch geen kwaad, en daarbij het was mijn leven. De sigaret stak ik aan met een aansteker die ik in mijn zak had zitten, een overblijfsel van de tijd toen ik nog rookte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Het pakje liet ik weer mijn tas inglijden, waarna ik een trekje van de sigaret nam.
    "Je lijkt me niet het type om te roken," merkte ik op, toen hij een aansteker uit zijn broekzak tevoorschijn haalde. Blijkbaar was hij echt gestopt met roken.
    Maar een Angel had ik nog nooit iets dergelijks zien doen. Ik kende enkel de brave varianten, maar misschien waren er ook andere type's, Maar wat voor type dan ook, het bleven Angels.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan || Angel

    'Je lijkt me niet het type om te roken' merkte ze op, en ik zag dat de enigsins verbaaste uitdrukking op haar gezicht nog niet helemaal weg was. 'Waarom niet?' Vroeg ik haar terwijl ik mijn mobiel terug in mijn zak stopte, ze had iets engs mischien, in iedergeval iets wat ik nu nog niet kon verklaren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Terwijl ik de rook uitblies ging ik tegen het muurtje staan. De tas die eerst om mijn schouder hing liet ik op de grond glijden.
    Nonchalant haalde ik mijn schouders op. "Ach, gewoon." Mijn mondhoeken krulden zich omhoog tot een charmante glimlach, vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar hem.
    Blijkbaar had hij het nog niet door, maar z'n tweelingbroer zou het hem graag komen vertellen als hij ons buiten zag staan. Tenminste, dat dacht ik wel.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël || Angel

    Als ik besluit ook naar buiten te gaan zie ik Nathan samen met hetzelfde meisje staan, mijn gezicht neutraal liep ik naar hem toe en bleef ik naast hem staan, ik wist zoizo wat zij was, en zij wist nu als het goed is wat wij alletwee waren. Ik richte geen aandacht op het fijt dat Nathan aan het roken was, het was nogsteeds zijn leven en wende me naar het meisje 'En jouw naam was?' Vroeg ik haar, zelf had ik best veel Demonen ontmoet, met anderen zelfs gevochten, maar bij deze zag ik echter eerst nog geen reden om direct te vechten en liet mijn gezicht even neutraal.


    Don't be like the rest of them, darling