• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chryse Aldene Epione
    Een uitdagende glans in mijn ogen verscheen toen z'n broer verscheen. Z'n houding was zo neutraal was het bijna ijselijk, maar misschien was hij wel altijd zo.
    "Chryse Aldene Epione," stelde ik mezelf voor met mijn hele naam, wat ik zelden deed. Mijn eerste naam kon nog redelijk "aards" doorgaan, maar met mijn volledige naam werd ik nog wel eens vreemd aangekeken.
    Behalve door Angels en Demons. Die snapten meteen waar die "aparte" naam vandaan kwam.
    "En jullie heten?" vroeg ik vervolgens, waarna ik even een blik wierp op beiden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël

    'Chryse Aldene Epione' Stelde ze zichzelf voor, ik kon bijna direct merken dat ze zich vaak niet met haar hele naam voorstelde. 'En jullie heten?' Vroeg ze vervolgens, 'Daniël Emilio Scagotti' Stelde ik mezelf voor terwijl ik Nathan een tijdje daarna zichzelf voorstelde als 'Nathan Alexander Scagotti' zelf was mijn nonchalante houding niet veranderd en leunde Nathan op het moment met zijn rug tegen de muur.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    Ergens was hun naam beter uitgekozen. Het kon doorgaan als Italiaans.
    "Nieuw?" vroeg ik.
    Ik tikte de as af van mijn sigaret, waarna ik het laatste trekje nam en hem op de grond liet vallen. Met mijn donkergrijze laars trapte ik hem uit, blies de rook uit en keek weer op.
    Daniël was nog altijd wat afstandig, Nathan zei naar mijn idee iets te weinig. Hoewel de twee qua uiterlijk precies op elkaar leken, waren ze qua karakter blijkbaar verschillend.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël || Angel

    'Nieuw?' Vroeg ze waarna ze haar sigaret op de grond liep vallen en hem uittrappen met haar laars, deze keer was het Nathan die andwoorde met een simpel 'Ja' en daarna zijn sigaret tegen de muur uitdrukte en de rook in witte kringen uitblies. Zelf bleef mijn houding even nonchalant terwijl Nathan zijn leunende houding tegen de muur veranderde en zijn armen over elkaar sloeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chryse Aldene Epione
    In plaats van nog iets te zeggen - de antwoorden gaven niet echt stof voor gesprek - keek ik op naar een aantal leerlingen die langsliepen. Jay probeerde het bij een ander meisje, die een stuk blijer leek te zijn met zijn voorstel. Ondanks dat wierp hij toch nog een korte blik naar me, of eerder naar ons.
    De zon kwam plotseling opzetten, waarna ik mijn hand optilde en de knoopjes van mijn vest losmaakte, waardoor die langs mijn slanke lichaam naar beneden viel. Ik streek even over het donkerrode hemd dat ik daaronder droeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël

    Toen plots de zon sheen maakte Chryse de knoopjes van haar vest los die daar door naar beneden viel, zelf deed het me niets, en hoorde ik een kleine verontwaardigde klank afkomstig van één van de meisjes verderop. Toen ik opkeek zag ik de jongen onze richting op lopen, tijd om te gaan dacht ik en ik zag dat Nathan hetzelfde dacht en zijn tas over zijn schouder sloeg 'Tot later' Zeiden we tegelijkertijd terwijl we weer richting de ingang liepen terwijl de jongen op dat moment al by Chryse aangekomen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Hij had wel een leuke lach. 'Ik kom er snel genoeg wel achter of je een leuk jongen bent, right?' zeg ik tegen hem. Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan. 'En als je met leuk aardig bedoelt, dan ja.' maar waarschijnlijk bedoelde hij wat anders met leuk. 'En ja, je bent echt een ge-wel-dig-e jongen.' zeg ik met een vleugje sarcasme. Hij was wel leuk, maar hè, zoveel players zijn leuk. Anders hadden ze ook geen player kunnen zijn. 'Het zijn toch wel aparte bedden hè?' vraag ik aan Jake, waar ik nog een beetje dichter naar toe boog, kijken wanneer hij het wél ongemakkelijk zou vinden.


    Jake Sadler
    Ik lach in mezelf als ze nog meer naar voorbuigt. 'Nee, we slapen met 3 in mijn bed.' grap ik dan maar. 'En inderdaad.. Ik ben geweldig.' voeg ik er nog aan toe.
    'Trouwens wil je je nog een beetje naar voor buigen?' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Hij vond zichzelf best wel grappig, maar ik kon het niet laten om ook even te glimlachen. 'Dat zou ik kunnen doen ja, naar voren buigen.' en ik buig verder naar voren, maar niet naar beneden. En dan ga ik weer recht staan en zet gewoon een stap in zijn richting. 'Dat is veel makkelijker dan te buigen. En daarbij komt ook nog, het is buigen. En ik buig niet voor anderen.' ik was weleens brutaal. Maar hé, ik zat niet voor niets hier op het internaat. 'Met zijn drieën in jouw bed he, wordt een beetje krap. Vind je ook niet? Ik geef niet de voorkeur aan op iemand anders liggen.' en ik grijns naar hem. O wee als hij de opmerking zou maken dat hij dan wel op mij kon gaan liggen. Die had ik ook al zo vaak gehoord.

    [IK VIND JOUW SIGNATURE GEWELDIG <3333 LOVE STEP UP 1, 2 EN 3 <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ff wisselen vn pc]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chryse Aldene Epione
    Plotseling vertrok de tweeling, waardoor ik met opgetrokken wenkbrauwen opkeek.
    "Pardon?" sneerde ik enigzins geërgerd, aangezien ik het niet gewend was om zo abrupt alleen gelaten te worden. Door jongens, tenminste.
    Jay liep in mijn richting, waarna ik meteen mijn tas van de grond pakte.
    "Jay," verzuchtte ik toen hij binnen gehoorsafstand was. "Ik zei al nee, volgens mij."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël || Angel

    Ik ving nog net een geërgerde 'Pardon?' op van Chryse, ik wist zeker dat ze niet gewend was om ineens alleen gelaten te worden, waarschijnlijk al helemaal niet door jongens. Maar zoals ze al doorhad, we waren niet zoals andere jongens, als we naar binnen lopen haalt Nathan nog een paar boeken uit zijn kluisje (Na deze ook open te hebben gekregen door er simpelweg één keer op te slaan).


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Niet erg dan ligt Alexi wel op mij.' grijns ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    'Maar niet jaloers worden. Jij mag ook wel een keer.'
    Ik een stapje dichter naar haar toe. Wat zij kan kan ik ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chryse Aldene Epione
    Na een korte discussie met Jay was ik nog geïrriteerder dan daarvoor. Met een zucht liep ik het gebouw binnen om vervolgens de kantine in te verdwijnen.
    Kyle's donkere ogen volgden me, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Hij was één van de andere Demons, arrogant tot op het bot. En dat was dus net zoiets wat ik verschrikkelijk vond in een jongen, ookal was het maar voor één avond.
    Eenmaal in de kantine ging ik aan één van de lege tafels zitten, aangezien de meerderheid van de leerlingen ergens anders was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sky Leslie Whitefield
    'O, geloof mij, ik zal niet jaloers worden.' zei ik zelfverzekerd tegen Jake. Ik werd ook niet snel jaloers, en waarom zou ik. Dan irriteer ik alleen mezelf maar. We stonden al aardig dicht op elkaar, maar alsnog deed ik een stapje in zijn richting. En nu stond ik tegen hem aan. 'Nu kan jij geen stap meer dichterbij doen,' zeg ik grijnzend. En keek hem aan, in zijn ogen, die best mooi waren. Wat zal hij nu doen? Iets van ineens wegstappen, ik bereidde me erop voor, zodat ik dan niet ineens zou vallen ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel haar tegen me aanstaan. Ik weet niet wat ze verwacht wat ik ga doen maar allessinds niet wat ik van plan ben. Grijnzend druk ik mijn lippen op de hare en leg mijn linkerhand op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'