• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    Toen we daarna naar de kantine zijn gelopen gaan we op één van de bankjes bij een raam zitten, zelf stopte ik de oordopjes van mijn iPod in mijn oren en ik zag Daniël aan de andere zijde van het bankje zijn schetsboek uit zijn tas halen tesamen met een potlood. Toen ik hem naar een tijdje vroeg naar wat hij getekent had draaide hij het boekje om, op het witte papier was nu Chryse zichtbaar, bijna net zo duidelijk als een foto en onwilekeurig moest ik grijnzen. Daniël tekende bijna alles wat hij tegenkwam, zelfs al waren het dingen die hem niet aanstonden, maar elke keer zou ik het hem niet na kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Ik had veel verwacht, maar dit niet. Ik zoende hem in een reflex terug. Totdat ik ineens doorhad waar ik mee bezig was, moest ik doen wat mijn normen en waarden waren, of wat best wel goed voelde. Ik koos voor normen en waarden. Ik duwde hem een stukje van me af en zei zacht:
    'Dude, ik ken jou soort, je bent een player. En dadelijk huppel je vrolijk naar Axton ofzo om te zeggen dat je gescoord hebt.' ondanks dat ik het zacht zei, klonk het niet zwak. Zelfs als hij het tegen Axton zou zeggen, dan zou ik het gewoon ontkennen. Zeggen dat Jake triest genoeg is om het te bedenken. Maar zolang hij het niet zei, hoefde ik ook niets te zeggen.
    'Maar ik moet zeggen, je zoent wel goed.' en ik pakte zijn linkerhand en haalde die van mijn wang af, maar ik stond nog wel steeds naast hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wie zegt dat je me kent.' grijns ik en stap naar achteren. 'Leuk je te ontmoeten Sky.' lach ik dan nog en stap weg van haar, haar achterlatend.
    Hoe ver zou Axton voor staan in de wedstrijd? Met dat gedoe met Sky was ik even vergeten dat de wedstrijd nog steeds bezig was.
    Alexi haat me nu al, dus hoe ga ik dit aanpakken? Beginnen met aardig doen want ik denk niet dat dat uitdaag gedoe zoals bij Sky daarnet ook bij haar gaat werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    En toen ging uiteindelijk Jake weg. Ik vond het niet erg, ik zou hem al snel genoeg weer zien. Helaas. Hij was wel leuk, maar een player. Ik besloot om naar de kantine te gaan. Ik liep er heen en zag twee jongens, aha, de tweeling. Ik wist hun namen, Nathan en Daniël, maar voor de rest wist ik niets over ze. Daarom besloot ik naar ze toe te lopen, en toen ik dichterbij kwam zag ik dat de een aan het tekenen was. Wat ik zelf ook deed, dus ik was gelijk geïnteresseerd, en de andere luisterde muziek. Ik wist nog niet wie wie was, dus ik zei;
    'Hoi,' ik wist niet precies wat ik moest zeggen, 'ik weet niet wie wie is, maar ik ben in iedergeval Sky Leslie Whitefield. Aagenaam.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik slenter wat door de gangen waar de kluisjes staan. Ik kan onmogelijk de verboden plekken zoals de archieven in de bibliotheek vinden als ik de bib niet eens weet zijn.
    Misschien weet Sky die wel zijn want no way dat ik het aan die jongen van in het bos of aan Jake vraag. Ik kom terug in de kantine en zie Sky staan.
    'Hey. Ehm- waar was de bib ook alweer?' vraag ik en kijk beschaamt naar mijn handen;
    Ze had het me allemaal nog geen uur geleden uitgelegt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol ik blijf je maar lastigvallen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Hoi' Hoorde ik plots en keek op, voor ons stond een meisje wiens naam is zo snel niet meer wist, en was dan ook blij dat ze zich voorstelde, 'Aangenaam' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn schetsboek dicht doe, 'Ik ben Daniël en dat is Ryan' Stel ik ons voor terwijl ik een trap tegen de voet van Ryan geef die dan snel zijn oordopjes uit zijn oren trekt en merkt dat er iemand staat.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahahhaa, het geeft niets :Y) kan ik tenminste ook praten.]

    Sky Leslie Whitefield
    Voordat ik antwoord had gekregen, hoorde ik ineens Alexi achter me.
    'Aangenaam,' zegt dan een van de jongens grijzend. Ik grijns terug. Hij stelt zich voor en zijn broer. 'Het was leuk kennis te maken met jullie, maar ik moet even Alexi de weg wijzen. Ik spreek jullie anders later wel.' Ik loop naar Alexi.'De bibliotheek,' zei ik. 'ik loop anders wel even met je mee.' en ik knikte bewijzen van groet even naar de tweeling en liep toen samen met Alexi de kantine uit. 'Nou, ik heb kennis gemaakt met Jake,' zeg ik dan. Ik ging haar niet vertellen dat hij me gezoend had, dan leek ik net een slet. En dat was ik echt niet, Jake had me overrompelt. Ik zal hem nog wel terugpakken daarvoor. 'En hij is erg vrijpostig,' zeg ik dan maar. We komen aan bij de bibliotheek. 'Erg vrijpostig.' en ik praat automatisch zachter. 'Heb je nog iets specifieks nodig uit de bibliotheek? Zo'n beetje alles staat hier namelijk.'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:52 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker (mens)
    Even kijk ik haar aan. 'Hoe sta je tegenover regels?' vraag ik glimlachend.
    Ik moet weten of ze het zo durven in de verboden sectie "inbreken".
    Ik versta niet dat ze het inbreken noemen, het is gewoon een hek openduwen en voila! De verboden sectie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Zelf sla ik het schetsboek weer open en blader door tot weer een witte bladzijde terwijl ik de vormen van Sky's hooft begin te tekenen, veel had ik toch niet te doen. Tekenen was makkelijk door mijn fotografische geheugen, ik kon heel makkelijk het gezicht van iemand voor mijn geest halen. Naast mij zag ik Nathan alweer zijn oordopjes in zijn oren doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield - mens
    Ik grijns naar Alexi als ik door heb wat ze wilt. Ik loop weg een paar paden van haar vandaan. Ga dan links, loop weer even door. Dan nog een keer links, en dan rechts. Ik kom voor een hek en roep dan zachtjes:
    'Alexi! Kom is,' en ik wacht haar grijnzend op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kan Carmella ergens heen? (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Daniël & Nathan? in de kantine op een bankje, NAthan is muziek aan het luisteren en Daniël is aan het tekenen}

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker (mens)
    Sky roept me en ik haast me naar haar toe. Ik zie dat ze voor een hek staat met daarachter nog meer rijen kasten met boeken, mappen en brieven in.
    'Je bent een schatje!' roep ik enthousiast en sla dan direct mijn hand voor mijn mond. Shit bibliotheek = stilte. Ik duw zachtjes tegen het hek tot hij meegeeft en glip naar binnen, sky meetrekkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Beter gezegd, Daniël is Sky aan het tekenen -wbw- hahahha, kidding guys]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.