• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Naam: Deàn La rosh
    Geslacht: jongen(bijna volwassenen)
    Leeftijd: 18
    Karakter van je personage: Deàn is een vriendelijke jongen maar toch wel een beetje mysterieus. Hij doet geen slechte dingen maar hij houd wel van dingen in de war schoppen en ook is hij iemand die snel een meisje verleid. Voorderest houd deàn zich aan zijn plicht van het engel zijn en zal nooit het slechte kiezen.
    Uiterlijk



    Wat voor soort wezen is de moeder:engel
    Wat voor soort wezen is de vader:engel
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: engel
    Provincie: geen idee xd

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:55 ]


    On wednesdays we wear black

    Naam: Samiria deli
    Roepnaam/Bijnaam: Sam
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17jaar
    Karakter van je personage: Sam is een eigenaardig wezen. Ze is mooi en lijkt heel onschuldig, maar onder de misleiding van dat gezicht zit een wezen die niet weet wat goed of slecht is en sluimert dus ook aan allebei die zijde's. ze is niet te vertrouwen en doet dan ook alles om erbij te horen, Wat de prijs ook is.
    Uiterlijk:



    Wat voor soort wezen is de moeder:demon
    Wat voor soort wezen is de vader:engel
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: gevallen engel
    ze veroudert niet maar ze kan wel alle soorten ziektes krijgen. Het vervelende is. Ze kan niet doodgaan dus als ze ooit iets krijgt dan lijdt ze. Ook is ze de magie van het engel zijn kwijt.
    Provincie: ook geen idee
    extra: haar moeder en haar vader waren van allebei een andere kant, de moeder een demon de vader een engel. Dat was verboden, dus toen haar moeder sam had gekregen is ze vermoord door haar eigen kant. Haar vader was ook bijna gedood maar hij kon ontkomen en was gevlucht samen met sam. Samen zijn ze gevlucht diep het bos in ver weg van de mensen. Haar vader voedde haar op met de kans om ontdekt te worden. Hij leerde haar alles, hoe je je vleugels kon gebruiken maar ook om te overleven. Ongeveer toen ze een jaar of 12 waren hadden ze hun ontdekt en hadden ze alsnog haar vader vermoord, ze namen sam mee en probeerde haar daar verder de gebruiken van de engelen te leren, maar sam was onhandelbaar, en was veel meer een demon dan een engel. Op een gegeven moment hadden ze er genoeg van en namen haar vleugels af en stuurde haar naar beneden. Ze moest het maar uitzoeken haar moeders familie zocht toch ook niet naar haar? ze hoorde niet bij de 'goede' kant. Sindsdien leeft sam alleen in het land rodina en probeert ze zich te beschermen tegen de gevaren in dat land.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:57 ]


    On wednesdays we wear black

    wanneer beginnen we? ;)


    On wednesdays we wear black

    Kan ik ook meedoen? c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dashed schreef:
    wanneer beginnen we? ;)


    Morgen beginnen we, zodra ik achter mijn laptop kan kruipen. Heb PTA-week en ga misschien zwemmen, dus waarschijnlijk laat in de middag en zaterdag ben ik bijna de hele dag weg maar daar verzin ik wel een oplossing voor, voor mijn personages.


    Physics is awesome

    Tesly schreef:
    Kan ik ook meedoen? c:


    Ja, iedereen kan mee doen.


    Physics is awesome

    Ik heb mijn rol afgemaakt. (:
    Zal ik nog een kwaadaardige man doen, aangezien niemand die nog heeft? c:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Ik heb mijn rol afgemaakt. (:
    Zal ik nog een kwaadaardige man doen, aangezien niemand die nog heeft? c:


    Kwaardaardige man? In het RPG gaan geen mensen voor komen dus


    Physics is awesome

    Naam: Nerissa Tyree.
    Achternaam: Mare - wat zee betekend in het Latijns.
    Roepnaam/Bijnaam: Niet dat ze weet.
    Geslacht: Meisje? Wat in iedergeval er bij past dat ze 19 is.
    Leeftijd: 19 jaar. Jarig op 21 november.
    Karakter van je personage: Ze is een erg koppig meisje, en ze heeft altijd het laatste woord. Nerissa zegt wat ze denkt, en daar doet ze totaal niet moeilijk over. Het kan haar niet schelen wat ze van haar vinden, maar als iemand tegen haar liegt, dan zal ze hoe dan ook achter de waarheid komen. Wat ook eigenlijk een van haar slechte kanten is. Net zoals dat ze soms te achterdochtig en sarcastisch is. Heel vaak hebben anderen haar er op aangesproken, maar ze wilt zichzelf niet veranderen. Ze houden maar van haar om wie ze is, vindt ze. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Haar vrienden vinden haar gek, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Nerissa heeft een erg goed geheugen; ze weet alles van haar verleden nog, ze weet waar ze haar (verloren) spullen heeft gelaten, etc. Het enigste wat ze niet goed kan onthouden zijn namen, en gezichten. Vooral als ze iemand voor het eerst ziet, want dan kan ze zo langs je heen zwemmen.
    Nerissa is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken; Nerissa heeft een echte doorzettingswil. Ze gaat het liefst met jongens om i.p.v. met meiden; want jongens zeggen vaker waar het op staat en meiden blijven maar bitchen en roddelen.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen):

    Haar ogen zijn groen met een tintje bruin er door heen. Dit kun je erg goed zien als de zon er goed op valt. Anders zie je alleen het groene gedeelte, zodat het lijkt alsof ze erg bitchy en sneaky is. Dit is echter niet het geval.
    Haar lange chocoladebruine haar met lichte tinten siert tot net vlak bij haar onderrug. Ze is zo’n 1.70 m en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels.
    Haar staart is, zoals op de foto te zien is, niet oranje maar matzwart. Andere zeemeerminnen/mannen zijn hierdoor sneller afgeschrikt, omdat ze denken dat zij een 'slecht' iemand is. Terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo is.
    Wat voor soort wezen is de moeder:

    Haar moeder is een zeemeermin, zoals te zien op de foto. Het baby'tje dat ze vast heeft is de kleine Nerissa.
    Wat voor soort wezen is de vader: Haar vader is een demon. En wilt het liefst niets meer te maken hebben met Nerissa en haar moeder, maar hij weet dat als er wat met ze gebeurd hij nog slechter kan worden.
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Een zeemeermin, maar door wat haar vader is heeft ze soms demonische trekjes. Hier word ze vaak door afgerekend.
    Provincie: Ik weet niet of hier al een plaats voor is bedacht?
    Crush van je personage: Op dit moment niet. Ze heeft de liefde eigenlijk afgezworen.
    Extra: Ze heeft een prachtige zangstem en wordt vaak uitgenodigd bij (koninklijke) hoge feesten om daar te zingen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Naam: Nerissa Tyree.
    Achternaam: Mare - wat zee betekend in het Latijns.
    Roepnaam/Bijnaam: Niet dat ze weet.
    Geslacht: Meisje? Wat in iedergeval er bij past dat ze 19 is.
    Leeftijd: 19 jaar. Jarig op 21 november.
    Karakter van je personage: Ze is een erg koppig meisje, en ze heeft altijd het laatste woord. Nerissa zegt wat ze denkt, en daar doet ze totaal niet moeilijk over. Het kan haar niet schelen wat ze van haar vinden, maar als iemand tegen haar liegt, dan zal ze hoe dan ook achter de waarheid komen. Wat ook eigenlijk een van haar slechte kanten is. Net zoals dat ze soms te achterdochtig en sarcastisch is. Heel vaak hebben anderen haar er op aangesproken, maar ze wilt zichzelf niet veranderen. Ze houden maar van haar om wie ze is, vindt ze. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Haar vrienden vinden haar gek, maar dan op een goede manier. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Nerissa heeft een erg goed geheugen; ze weet alles van haar verleden nog, ze weet waar ze haar (verloren) spullen heeft gelaten, etc. Het enigste wat ze niet goed kan onthouden zijn namen, en gezichten. Vooral als ze iemand voor het eerst ziet, want dan kan ze zo langs je heen zwemmen.
    Nerissa is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken; Nerissa heeft een echte doorzettingswil. Ze gaat het liefst met jongens om i.p.v. met meiden; want jongens zeggen vaker waar het op staat en meiden blijven maar bitchen en roddelen.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen):

    Haar ogen zijn groen met een tintje bruin er door heen. Dit kun je erg goed zien als de zon er goed op valt. Anders zie je alleen het groene gedeelte, zodat het lijkt alsof ze erg bitchy en sneaky is. Dit is echter niet het geval.
    Haar lange chocoladebruine haar met lichte tinten siert tot net vlak bij haar onderrug. Ze is zo’n 1.70 m en heeft een bijna ‘perfect’ figuur. Ze is niet te dun, niet te dik. Ze bijt niet op haar nagels, en daardoor heeft ze nu van die mooie lange nagels.
    Haar staart is, zoals op de foto te zien is, niet oranje maar matzwart. Andere zeemeerminnen/mannen zijn hierdoor sneller afgeschrikt, omdat ze denken dat zij een 'slecht' iemand is. Terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo is.
    Wat voor soort wezen is de moeder:

    Haar moeder is een zeemeermin, zoals te zien op de foto. Het baby'tje dat ze vast heeft is de kleine Nerissa.
    Wat voor soort wezen is de vader: Haar vader is een demon. En wilt het liefst niets meer te maken hebben met Nerissa en haar moeder, maar hij weet dat als er wat met ze gebeurd hij nog slechter kan worden.
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Een zeemeermin, maar door wat haar vader is heeft ze soms demonische trekjes. Hier word ze vaak door afgerekend.
    Provincie: Ik weet niet of hier al een plaats voor is bedacht?
    Crush van je personage: Op dit moment niet. Ze heeft de liefde eigenlijk afgezworen.
    Extra: Ze heeft een prachtige zangstem en wordt vaak uitgenodigd bij (koninklijke) hoge feesten om daar te zingen.


    De provincie is Farraige x

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:44 ]

    Foto is aangepast

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:12 ]


    Physics is awesome



    Naam: Aimee
    Achternaam: -
    Roepnaam/Bijnaam: -
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 137 (onstervelijk)
    Karakter van je personage: Mysterieus, sierlijk, verzorgend, houdt van dieren. Ze is wel afstandelijk.
    Uiterlijk: Lang bruin golvend haar, bruine ogen, 1.69
    Wat voor soort wezen is de moeder: Dryade
    Wat voor soort wezen is de vader: -onbekend-
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: (Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens) Dryade (nimf)
    Provincie: In een mooi bos.
    Extra: Ze is graag alleen of met dieren.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:29 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Even mijn rol veder invullen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Foto is aangepast

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:14 ]


    Physics is awesome