• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Kamers:
    1.


    2.


    3.




    Op elke kamer zijn 3 slaapplaatsen dus genoeg plek!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:37 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    4.


    5.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:36 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Daar komt net iedereen aan, bepakt met koffers en tassen. Iedereeb heeft net een lange vliegrijs achter de rug. Eerst maar kennismaken!


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Daphne
    Ik kwan aangelopen met al mijn tassen en ik zag dat er nog niemand was.
    Ik was best wel blij dat ik vakantie had. O, er is nog niemand. Dat is een kans op een goede kamer dacht ik, en ik stormde naar binnen!
    (Ik neem een plaats in kamer 1 of 5.)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:52 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (een tip: als je wilt weten hoe iemand eruit ziet gebruik dan de site:http://mijnrpg.webklik.nl


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Daphne:
    Nadat ik mijn spullen had neergelegd en mijn plek had gekozen ging ik maar in de woonkamer zitten. Ik hoopte dat er al iemand zou zijn....


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    Ik liep zuchtend met mijn tassen naar binnen en keek rond het was heel groot dacht ik mezelf. Ik liep door naar kamer 3 en zette mijn tassen met een plof neer op het grote ronde bed. Ik haalde snel mijn hand door mijn haren zodat ze weer warrige zaten zoals altijd, ik haalde de oordopjes uit mijn oren en keek even rond in de grote blauwe kamer. Zou er al iemand zijn dacht ik in mezelf. Ik liep naar mijn deur toe en stak mijn hoofd eruit "Hallo" vroeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Daphne
    Verderop hoorde ik in de verte een hallo, zou er al iemand zijn dacht ik. "Hallo" riep ik.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    Ik hoorde vrouwlijke stem Hallo terug zeggen, ik keek om me heen als ik een open deur zag ik loop er rustig naartoe en zag een meisje staan "Heey" zeg ik glimlachend


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexys

    Met een grijns loop ik het huis in, en draai me om naar Damon. Bepak mijn zijn eigen en mijn tassen. 'Komop, sneller broer' grijns ik. Ik zoek een kamer en vind er een (2), Damon gaat naar een ander (1).


    El Diablo.

    Daphne
    "Heey" antwoord ik terug. "Wie ben jij?" vraag ik. "Ik ben Daphne, of nouja ik word ook wel Eve genoemd, kies maar." Zeg ik glimlachend. Ik was zo blij dat de vakantie weer begonnen was.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    "Heey" antwoorde ze terug "wie ben jij" vroeg ze "Ik ben Daphne, of nouja ik word ook wel Eve genoemd, kies maar." ik lachte naar haar "Aangenaam Daphne ik ben Edward" zei ik terwijl ik mijn hand uitsteek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kom binnen lopen met al mijn koffers. 'wow wat is het hier mooi zeg' zeg ik lachend en kijk om me heen ik zoek meteen een kamer uit(3) ik zie al spullen liggen van iemand anders, en leg mijn spullen neer op het bed. Ik looop naar 2 mensen die staan te praten (daphne en edward) 'heey, ik ben hayden'

    Daphne
    Edward antwoord en hij steekt zijn hand uit. Vrolijk pak ik hem vast, "Aangenaam" antwoord ik lachend. Jij lijkt mij wel aardig, denk ik.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan Isaiah Judd


    Ik bekeek het prachtige huis waar ik voorstond, wow, dit is gigantisch! Ik liep snel naar binnen en riep eens: 'Hallooo!'
    Ik hoorde mijn stem weergalmen in de gigantische ruimte


    Allting handlar om relativitet