• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ja het is best lastig. Moet ik helpen met meedenken of niet? Ik heb nu toch niet zoveel te doen en het lijkt me leuk:)

    X


    Nee, dat hoeft niet. Als het echt niet lukt, ken ik wel iemand die me kan helpen. Maar bedankt voor het aanbieden van je hulp, ik waardeer het.

    Wat vind je trouwens van de cover?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, dat hoeft niet. Als het echt niet lukt, ken ik wel iemand die me kan helpen. Maar bedankt voor het aanbieden van je hulp, ik waardeer het.

    Wat vind je trouwens van de cover?


    Ja super vet! Echt heel vet! Hahaha, heel mooi gemaakt!

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ja super vet! Echt heel vet! Hahaha, heel mooi gemaakt!

    X


    Ja, vind ik ook. Ik ben Escritura zo dankbaar, ik had hem zelf namelijk echt nooit zo mooi gekregen.


    Physics is awesome

    Naam: Assira Gratiana.
    Achternaam: Caelo.
    Bijnaam: Ira.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 16, op 12 augustus wordt ze 17.
    Karakter van je personage: Ira is erg aanwezig en valt niet graag weg in de achtergrond. Ze heeft een grote bek en twijfel niet om haar mening te laten horen, wat vaak ruzies oplevert met mensen die haar ongelijk geven. Toch is ze ook behulpzaam, en zou ze nooit opzettelijk een ander pijn doen.
    Ira is altijd vrolijk en kan er niet tegen als anderen dat niet zijn, ze doet er dan ook alles aan om anderen op te vrolijken, wat vaak ook wel lukt.
    Assira vindt het leuk om haar uiterlijk te veranderen, en de mensen om haar heen kijken dan ook al lang al niet meer op als ze met blauw of groen haar verschijnt.
    Uiterlijk:

    Miranda Kerr.

    Ira heeft donkerbruin haar dat tot haar schouders valt. Ze heeft donkerblauwe ogen met een handvol vage, bruine spikkels.
    Ze heeft een lieve glimlach en onschuldige gelaatstrekken.
    Met haar 173 centimeter is ze best lang voor haar leeftijd. Zowel haar kledingkeuze als haar make-up is vrouwelijk, maar simpel. Roze jurkjes, strikjes en accessoires zijn dan ook helemaal haar ding, daar voelt ze zich dan ook het prettigst in.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Lucht mutare.
    Wat voor soort wezen is de vader: Water mutare.
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Lucht mutare.
    Provincie: Vroen.
    Crush van je personage: Geen(, kan eventueel nog veranderen).
    Extra: Ira's favoriete gedaanteverwisseling zijn een gouden nachtegaal en een papegaai met veren in alle kleuren van de regenboog. Soms zijn zulke opvallende veranderingen echter niet heel praktisch, en zal ze haar kleuren moeten aanpassen aan haar omgeving.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:47 ]


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Naam: Assira Gratiana.
    Achternaam: Caelo.
    Bijnaam: Ira.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 15.
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk:
    Wat voor soort wezen is de moeder: Lucht mutare.
    Wat voor soort wezen is de vader: Water mutare.
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Lucht mutare.
    Provincie: Moet ik dit bedenken? Of bedenk jij hem? @eyes
    Crush van je personage: Geen(, kan eventueel nog veranderen).
    Extra:
    De rest komt zo nog.


    Ik heb al een provincie naam, Vroen en die heb ik ook bij mijn personage hun omschrijving neer gezet als ik het goed heb.


    Physics is awesome

    Wanneer gaat het eigk beginnen? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Wanneer gaat het eigk beginnen? (:


    Ik denk vrijdag. Ik zal iedereen die heeft gereserveerd maar nog geen personage in dit topic heeft gezet een pb sturen want anders komt het er misschien niet van.


    Physics is awesome

    ik ben met mijn personage bezig, dus die komt waarschijnlijk in de loop van de avond nog wel :]


    Credendo Vides

    kan ik een jongens engel en een meisjes gevallen engel reserveren? ;3 dan maak ik vanavond

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:29 ]


    On wednesdays we wear black

    Naam: Sealena Lenore
    Achternaam: Moone
    Roepnaam/Bijnaam: Sea
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man): Meisje
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen): 17
    Karakter van je personage: Een lief meisje maar kan ook ineens erg duister en gemeen worden. Ze weet niet precies of ze bij de goede kant of slecht kant hoort.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): Sea
    (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage): Ogen: Blauw/Groen, Haarkleur: Bruin/Blond, Lengt: 1.65
    Wat voor soort wezen is de moeder: Swan Maiden
    Wat voor soort wezen is de vader: Engel
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: (Dit kan natuurlijk ook een combinatie van de soort wezens zijn, die de ouders zijn maar ik heb liever niet teveel kruisingen/combinaties van twee soorten wezens): Combinatie van een Swan Maiden en een Engel.
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen): /
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is): /
    (Eventueel) Crush van je personage: Deàn la Rosh
    Extra: Heeft witte vleugels, dat geld niet voor de veren als ze transformeert in een zwaan, die zijn groenachtig. Ze woont overal en nergens, ze reist van plek naar plek.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:08 ]

    Naam: Caroline Elaine Farley
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 26
    Karakter van je personage: Ze is een wijze persoon en weet hoe ze met andere moet omgaan. Haar slimheid en geduld werkte daarbij goed mee. Haar vriendelijke en sociale karakters hebben effecten op andere. Zo zijn mensen vaak rustiger en blijer als ze bij haar zijn. Ze heeft veel moed en beschermd graag anderen.
    Uiterlijk :


    Ze heeft blauw grijze ogen met lange wimpers. Haar haren zijn bruin van kleur en is erg lang, maar meestal heeft ze het opgestoken. Ze heeft een normale lengte en ze heeft een vriendelijke blik op haar gezicht. Haar vleugels zijn wit, maar hebben een zeer zachte paars/blauwe tint als de zon er fel op schijnt.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Engel
    Wat voor soort wezen is de vader: Engel
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Engel
    Provincie: /
    Extra:Ze wordt vaak gezien als een lerares

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dashed schreef:
    kan ik een jongens engel en een meisjes gevallen engel reserveren? ;3 dan maak ik vanavond


    Natuurlijk, ze staan erbij


    Physics is awesome

    Naam: Vanya Brighid
    Achternaam: Melin
    Roepnaam/Bijnaam: Vanya, Bree
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17, bijna 18.
    Karakter van je personage: Ze is koppig, nieuwsgierig,vriendelijk, behulpzaam, soms wat verlegen maar op sommige momenten is ze duidelijk aanwezig, ze kan indien de situatie het vereist ook enorm volwassen overkomen, hoewel ze nog redelijk jong is voor elfen maatstaven, waar ze bij haar “stam” de elfen rond de 40 pas als volwaardig volwassen zien.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)


    Vanya is redelijk lang voor haar leeftijd (1.35) en ze steekt makkelijk bijna met kop en schouders boven haar vriendinnen uit en is ze daarmee bijna even lang als de jongens van haar volk.
    Ze heeft lichte spitse oren,niet zo erg als de rest van het volk (doordat haar moeder een fee was heeft ze die eigenschap meegekregen. )
    Ze heeft lang blond haar dat regelmatig krult in de uiteinden, wat halverwege begint.
    Vanya haar oogkleur zitten tussen azuurblauw en ijsblauw.
    In het seizoen komen haar vleugels tevoorschijn die de kleuren van haar ogen hebben van ijs naar azuurblauw en de vorm zit tussen die van bloembladeren en vlindervleugels in.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Fee
    Wat voor soort wezen is de vader: Elf
    Wat voor soort wezen is je personage zelf : Elf, kwart Fee.
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is) Arlequine (tenzij er natuurlijk al een naam is voor de provincie van de elfen.)
    (Eventueel) Crush van je personage: gewoon een elfenjongen in het dorp.
    Extra: Vanya is een beetje een buitenbeentje, ten eerste omdat ze er al anders uitziet dan een “normale”elf, maar ook omdat ze zich soms anders gedraagt.
    Ze is niet typisch een meisjes meisje, ze houd van klimmen, rennen, verhalen bedenken en uitspelen als toneelstukjes met kleine kinderen of haar vrienden.
    Ze is al een tijdje op een jongen uit het dorp, ze heeft alleen nooit de moed om hem te vragen.
    Vanya heeft een klein zusje van 7, Cecylé en een grote broer van 30 en hij heet Mellon.
    Haar ouders zijn best wel vaak het dorp uit voor hun werk, waardoor Vanya en Mellon de taken thuis op zich moeten nemen.
    Eventuele informatie kan altijd nog volgen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 23:44 ]


    Credendo Vides

    Kan ik nog reserveren enz? Zo ja heb ik wel een idee voor een personage :) Maar weet niet of dat mag enz xD omdat er staat dat de ouders van zelfde ras moeten zijn enz :/ maar als dat egt niet anders kan verzin ik wel iets anders :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 11:05 ]

    Paddo schreef:
    Kan ik nog reserveren enz? Zo ja heb ik wel een idee voor een personage :) Maar weet niet of dat mag enz xD omdat er staat dat de ouders van zelfde ras moeten zijn enz :/ maar als dat egt niet anders kan verzin ik wel iets anders :)


    Ja, je mag nog reserveren maar dan moet ik wel weten of je een meisje, vrouw, jongen of man wilt reserveren en wat voor wezen. Er zijn al twee combinaties van wezens en ik heb liever dat de ouders van hetzelfde soort wezen zijn.


    Physics is awesome