• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Mordacious schreef:
    (...)
    Wat is het verschil dan? Ik wil gewoon iemand van 18 jaar. (":


    Oké, ehm het verschil, ja dat weet ik eigenlijk niet. (Jeetje, wat komt dat stom over)


    Physics is awesome

    MyMisery schreef:
    (...)



    Ik zelf vind Farraige en Votlendi heel mooi klinken.


    Die vond ik ook wel mooi:) welke van de twee? We zouden Farraige als naam voo rijk en Votlendi als Achternaam? Of andersom? En hoe oud is jouw zeemermin? Kunnen we kijken wie er ouder is? Hoe heten onze ouders? imijn personage is zestien

    X

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké, ehm het verschil, ja dat weet ik eigenlijk niet. (Jeetje, wat komt dat stom over)

    Haha, neejoh. Dat klinkt niet stom. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké, ehm het verschil, ja dat weet ik eigenlijk niet. (Jeetje, wat komt dat stom over)


    Is het verschil niet gewoon dat je nog meer een kind bent. Dat je onder 18 meer bezig bent met jezelf en je vrienden dan na je achtiende... Zeg maar dat je in gedrag verschilt?

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik een meisjes elf reserveren ? :] (Welke leeftijd is dat eigenlijk ongeveer ? gewoon alles onder de 18 ?)
    Maar waren Elfen dan niet gewoon menselijke lengte en elfjes juist kleinere?


    Credendo Vides

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Die vond ik ook wel mooi:) welke van de twee? We zouden Farraige als naam voo rijk en Votlendi als Achternaam? Of andersom? En hoe oud ben jij? Kunnen we kijken wie er ouder is? Hoe heten onze ouders? ik ben zestien

    X


    Farraige voor het rijk en Votlendi voor onze achternaam. Ik wou graag 15 zijn. En onze ouders....... voor mijn moeder wou ik alleen graag Cathalina. Maar ja.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    (...)

    Farraige voor het rijk en Votlendi voor onze achternaam. Ik wou graag 15 zijn. En onze ouders....... voor mijn moeder wou ik alleen graag Cathalina. Maar ja.


    Is goed. zijn wij close of niet?
    Zullen we moeder:

    Cathalina Ferra Votlendi noemen?

    En vader:
    Eh...

    Maji Votlendi?

    Of

    Vatn Votlendi?

    Zoiets ofzo?

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamerN schreef:
    Mag ik een meisjes elf reserveren ? :] (Welke leeftijd is dat eigenlijk ongeveer ? gewoon alles onder de 18 ?)
    Maar waren Elfen dan niet gewoon menselijke lengte en elfjes juist kleinere?


    Elfen zijn groter dan elfjes, ik heb voor de elfen zelf een omschrijving gescheven omdat ik daar niet zoveel informatie over kon vinden.


    Physics is awesome

    Wie ben jij eigenlijk @eyes?

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Wie ben jij eigenlijk @eyes?

    X


    Hoe bedoel je?:8


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?:8


    Personage
    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Personage
    X


    Weet ik nog niet. Maar ik werk eraan om zo snel mogelijk mijn personage te verzinnen


    Physics is awesome

    DreamerN schreef:
    Mag ik een meisjes elf reserveren ? :] (Welke leeftijd is dat eigenlijk ongeveer ? gewoon alles onder de 18 ?)
    Maar waren Elfen dan niet gewoon menselijke lengte en elfjes juist kleinere?


    Wezens t/m 18 jaar waarvan onduidelijk is wanneer ze volwassen zijn, zijn niet volwassen en horen dus bij meisje of jongen


    Physics is awesome

    mag ik nog een engel meisje en een nieuw soort meisje reserveren?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 13:50 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    PurpleMoon schreef:
    mag ik nog een engel meisje en een nieuw soort meisje reserveren?


    Ja, natuurlijk. Heb je de omschrijving van de nimf gelezen op het blog?


    Physics is awesome