• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Het lijkt me wel leuk, maar misschien moet het aantal wezens wat beperkter blijven. Zeker als je ook nog allemaal kruisingen kunt maken.
    Ik hou dit in ieder geval in mijn achterhoofd (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik reseveer een Swan maiden. (: -vrouw-

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer een vrouwelijke Engel :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Avenged7Fold schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar misschien moet het aantal wezens wat beperkter blijven. Zeker als je ook nog allemaal kruisingen kunt maken.
    Ik hou dit in ieder geval in mijn achterhoofd (:


    Oké, ik heb het erbij gezet in het lijstje.


    Physics is awesome

    RainbowShine schreef:
    Ik reserveer een vrouwelijke Engel :Y)


    Een meisje of een vrouw want je zegt/schrijft vrouwelijke dus dan kan het allebei


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Een meisje of een vrouw want je zegt/schrijft vrouwelijke dus dan kan het allebei

    Een vrouw :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aragog schreef:
    Ik reseveer een Swan maiden. (: -vrouw-


    Heb je even gekeken op het blog of de omschrijving van de Swan Maiden klopt met de omschrijving die jij van de Swan Maiden hebt? Zo niet, zou je dat alsjeblieft even willen doen.

    Als je dat al hebt gedaan, bedankt voor dat je dat hebt gedaan


    Physics is awesome

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Een vrouw :3


    Heb je even gekeken op het blog of de omschrijving van de Engel(en) klopt met de omschrijving die jij van de Engel(en) hebt? Zo niet, zou je dat alsjeblieft even willen doen.

    Als je dat al hebt gedaan, bedankt voor dat je dat hebt gedaan.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb je even gekeken op het blog of de omschrijving van de Swan Maiden klopt met de omschrijving die jij van de Swan Maiden hebt? Zo niet, zou je dat alsjeblieft even willen doen.

    Als je dat al hebt gedaan, bedankt voor dat je dat hebt gedaan

    Ja, had ik al gedaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ja, had ik al gedaan.


    Oké


    Physics is awesome

    Kan ik een meisjes zeemermin zijn?
    X

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Kan ik een meisjes zeemermin zijn?
    X


    Maar natuurlijk, heb je trouwens even op het blog gekeken voor de omschrijving van de zeemeermin?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar natuurlijk, heb je trouwens even op het blog gekeken voor de omschrijving van de zeemeermin?


    Ja, moet ik nu dat lijstje invullen? Ben ik de eerste van dat soort wezen? Zou ik ook een personage mogen maken die prinses is van het rijk? Andere kunnen dan zussen of broers zijn...mag dat?

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik een Nimf en een zeemeermin. Beidde meisjes? (flower)


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    Mag ik een Nimf en een zeemeermin. Beidde meisjes? (flower)


    Hee ik ben ook een zeemermin meisje! Zullen we samen even een naam voor dat rijk verzinnen?
    Wil jij ook in de koninklijke familie:)

    O ja en kunnen zeemermins ook krachten hebben? Zwols zorgen voor de dieren, waterkracht enz? En dat hun staart dan in de kleur is waar die bij past ofzo of mag ik dat gewoon zelf toevoegen?
    X

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne