• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Tesly schreef:
    (...)

    Zodat ik in kon stellen dat ik bericht van deze dit topic zou krijgen bij up-dates xD


    Ik heb je gevonden op pagina 8, daar waren nog meer personages dus ik heb je per ongeluk over het hoofd gezien. Je staat er nu bij

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:37 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb je gevonden op pagina 8, daar waren nog meer personages dus ik heb je per ongeluk over het hoofd gezien. Je staat er nu bij


    Okee! (flower)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik sta er trouwens ook nog niet bij... :X

    Syrinx schreef:
    Ik sta er trouwens ook nog niet bij... :X


    Je staat er nu bij en ik zal je ook zo meteen in het RPG topic erbij zetten.


    Physics is awesome

    YOLOForever schreef:
    Naam: Sealena Lenore
    Achternaam: Moone
    Roepnaam/Bijnaam: Sea
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man): Meisje
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen): 17
    Karakter van je personage: Een lief meisje maar kan ook ineens erg duister en gemeen worden. Ze weet niet precies of ze bij de goede kant of slecht kant hoort.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen):




    (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage): Ogen: Blauw/Groen, Haarkleur: Bruin/Blond, Lengt: 1.65
    Wat voor soort wezen is de moeder: Swan Maiden
    Wat voor soort wezen is de vader: Engel
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: (Dit kan natuurlijk ook een combinatie van de soort wezens zijn, die de ouders zijn maar ik heb liever niet teveel kruisingen/combinaties van twee soorten wezens): Combinatie van een Swan Maiden en een Engel.
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen): /
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is): /
    (Eventueel) Crush van je personage: Deàn la Rosh
    Extra: Heeft witte vleugels, dat geld niet voor de veren als ze transformeert in een zwaan, die zijn groenachtig. Ze woont overal en nergens, ze reist van plek naar plek.

    Wanneer beginnen we eigenlijk ? :X


    Credendo Vides

    Ik wilde vrijdag al beginnen en toen heb ik ook het RPG topic aangemaakt maar blijkbaar hebben maar weinig mensen dat topic gevonden dus ik stel voor om zometeen te gaan beginnen. Maar ik zal niet de hele dag mee kunnen doen aangezien ik nog dingen te doen heb.

    Zal zo ook even een link plaatsen naar het RPG topic


    Physics is awesome

    {RPG} The Magic War ~ 1


    Physics is awesome

    Voor iedereen die online is en zich heeft opgegeven oftewel een personage heeft gemaakt de RPG is begonnen! Er staat hier boven een link naar dat topic en ook in het eerste bericht, die hele lang die ik helemaal heb volgepropt met info, staat de link.


    Physics is awesome

    Kan ik nog mee doen?


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    xRemember schreef:
    Kan ik nog mee doen?


    Ja maar de RPG ligt aardig stil vanwege de drukke tijd nu, ik probeer wel om het weer een beetje op gang te krijgen.


    Physics is awesome

    Naam: Hope
    Achternaam: Harkness
    Roepnaam/Bijnaam: Bijnaam: Immortal
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man) Meisje
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen) 16
    Karakter van je personage: Victoria is verlegen. Dat komt door, voor haar, nog voor een groot deel onbekende verleden. Maar als je haar goed leert kennen is ze spontaan en vriendelijk. Ook is ze altijd bereid om iemand te helpen.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)



    Ze heeft bruine ogen en zwart haar. Ze is 1.70 lang.

    Wat voor soort wezen is de moeder: Angel (Engel, maar ik schrijf het altijd op z'n Engels)
    Wat voor soort wezen is de vader: God
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens Fallen Angel (Gevallen Engel. Uit de Hemel "Getrapt".)
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen) Kan van andere wezens/mensen zien hoe ze van binnen zijn, ondanks dat ze geen 'echte' Angel meer is.
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is) Weet ik nog niet...
    (Eventueel) Crush van je personage: Castiel. Een Angel.
    Extra: Ze leefde in de Hemel, maar ging met de ArchAngel (AartsEngel) Lucifer, die naar de Hel was verbannen. Daardoor werd ze uit de Hemel "getrapt/gegooid". Daar werd ze "Herboren" als kind bij mensen, en kon ze zich niets herinneren. Toen kwam ze weer in aanraking met een andere Angel, en herinnerde zich een groot deel weer. Ze heeft 'de krachten van een Angel' niet helemaal meer. Als ze haar hele verleden weer weet, heeft ze haar krachten ook weer terug.
    Ze heeft ook een huisdier, een wolf; Remus.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 10:15 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."