• De cover is gemaakt door Escritura





    De RPG is begonnen

    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?

    In het land Rodinia zijn verschillende provincies/provinciën waar de wezens in leven. Ieder soort wezen heeft een eigen provincie.

    Goeie soorten wezens
    - Centauren
    - Dwergen
    - Elfen/Elfjes
    - Engelen
    - Feeën
    - Mutaren
    - Nimfen
    - Swan Maiden
    - Reuzen
    - Zeemeerminnen/Zeemeermannen


    Slechte soorten wezens
    - Aardmannetjes
    - Demonen

    Als je op de onderstaande link klikt, kom je terecht op een blog waarin informatie staat over de wezens die hier boven staan. Voor welk soort wezen je ook kiest, kijk even op het blog of de omschrijving van het wezen klopt met de omschrijving die jij van het wezen hebt, alvast bedankt
    Uitleg over de wezens

    Je mag ook een ander soort wezen verzinnen maar dan moet je duidelijk aan geven of het soort wezen bij de slechte kant hoort of de goeie kant.(Goeie kant bewoners van Rodinia) En je moet bij het lijstje invullen wat de kenmerken zijn van je soort wezen zijn.

    Meisjes
    - Evelien Votlendi - zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember
    -
    -

    Maximaal 10 meisjes, nu nog vier plekken beschikbaar

    Jongens
    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed
    -
    -
    -

    Vrouw
    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - half Swan Maiden,half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly
    -

    Man
    -
    -
    -
    -
    -

    Reserveringen komen morgen te vervallen, enige uitzondering is de mensen die pas vandaag een wezen hebben gereserveerd.
    Je mag maximaal twee personages/rollen hebben

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Geslacht: (Meisje/Jongen/Vrouw/Man)
    Leeftijd: (Dit verschilt per soort wezen)
    Karakter van je personage:
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): (Kleur ogen, Kleur haar, lengte van je personage)
    Wat voor soort wezen is de moeder:
    Wat voor soort wezen is de vader:
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Mag geen combinatie meer zijn van twee soorten wezens
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: (Alleen als je een nieuw soort wezen hebt bedacht/verzonnen)
    Provincie: (Provincie waarin je personage leeft, daar leven ook alle andere wezens van hetzelfde soort, de eerste die een soort wezen kiest bepaald ook de naam van de provincie zolang het geen beledigende naam is)
    (Eventueel) Crush van je personage:
    Extra:

    Als je vragen hebt, stel ze gerust maar als het antwoord al in de bovenstaande tekst dan verwijs ik je gewoon naar dit bericht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:07 ]


    Physics is awesome

    Naam: Caine Avan
    Achternaam: Devon
    Roepnaam/Bijnaam: Cai of gewoon Caine
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 17
    Karakter van je personage: Caine is een rustige jongen en hij is ook wel een beetje verlegen. Hij kan niet echt goed met vrouwelijke wezens om gaan, hij blijft liever bij ze uit de buurt. Hij is wel heel behulpzaam, trouw aan zijn vrienden en zijn familie. Hij word haast nooit kwaad. Hij heeft oog voor detail.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): Caine is 1.85 m lang. Hij heeft kort zwart haar en blauw-groene ogen, zo ziet hij eruit als hij een soort menselijke gedaante aan neemt. Soms veranderd hij de kleur van zijn ogen of van zijn haar.
    Wat voor soort wezen is de moeder:Lucht Mutare
    Wat voor soort wezen is de vader:Lucht Mutare
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Lucht Mutare
    Kenmerken van het wezen dat je personage is:
    Een mutare is een wezen van verandering. Het zijn gedaanteverwisselaars en zijn uitstekend in het vermommen van zichzelf. Een mutare kan in verschillende dieren veranderen, een bepaalde voorliefde om in bepaalde dieren te veranderen is afhankelijk van het soort dat de mutare is. Er zijn vier verschillende mutare, aarde mutare, lucht mutare, water mutare en vuur mutare. Ook is een Mutare in staat om zijn of haar oogkleur, kleur van zijn of haar te veranderen en zijn of haar gezicht. Vandaar dat een mutare zich goed kan vermommen. Ze hebben magische krachten, vaak genezende krachten maar ook andere krachten die ze haast niet gebruiken en als ze die wel gebruiken dan is het voor verdediging. Een mutare zal uit zichzelf niet snel aanvallen.

    Lucht mutaren
    Deze soort mutaren leeft het liefst op hoge bergtoppen. Ze zijn goed in het besturen van lucht, ze houden van bergtoppen omdat de bergtoppen voor hun het meeste heeft te maken met lucht. Van dit soort mutaren is bekend dat ze de wind kunnen beinvloeden. Dit soort mutaren veranderd haast alleen maar in dieren die zich vaak in de lucht bevinden.
    Provincie: Vroen
    (Eventueel) Crush van je personage: -
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:12 ]


    Physics is awesome

    Naam: Deninaë
    Achternaam: Glaider
    Roepnaam/Bijnaam: Denai
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17
    Karakter van je personage: Denai is een rustig iemand. Toch houdt ze wel van avontuur en gekke dingen doen. Ze heeft heel veel oog voor detail, ze ziet het meteen als er iets veranderd. Ook heeft ze een heel goed geheugen en onthoud het altijd als iemand haar beledigt of pijn doet. Ze word niet snel kwaad maar als ze het eenmaal is, dan kan ze gevaarlijk zijn.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): Ze heeft aardbei blond (heel licht rood haar) krullen haar, dat ze vaak los laat hangen of in een vlecht heeft. Ze veranderd vaak de soort vlecht die ze met haar haar maakt. Ze heeft licht grijze ogen. Hoewel ze in staat is om haar oogkleur en haarkleur te veranderen doet ze dit haast nooit. Ze is ongeveer 1.65 lang.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Aarde Mutare
    Wat voor soort wezen is de vader:Aarde Mutare
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Aarde Mutare
    Kenmerken van het wezen dat je personage is:
    Een mutare is een wezen van verandering. Het zijn gedaanteverwisselaars en zijn uitstekend in het vermommen van zichzelf. Een mutare kan in verschillende dieren veranderen, een bepaalde voorliefde om in bepaalde dieren te veranderen is afhankelijk van het soort dat de mutare is. Er zijn vier verschillende mutare, aarde mutare, lucht mutare, water mutare en vuur mutare. Ook is een Mutare in staat om zijn of haar oogkleur, kleur van zijn of haar te veranderen en zijn of haar gezicht. Vandaar dat een mutare zich goed kan vermommen. Ze hebben magische krachten, vaak genezende krachten maar ook andere krachten die ze haast niet gebruiken en als ze die wel gebruiken dan is het voor verdediging. Een mutare zal uit zichzelf niet snel aanvallen.

    Aarde mutaren
    Deze soort leeft het liefst in een bos. Ze zijn goed in het besturen van aarde, ze houden van het bos omdat een bos voor hun het meeste heeft te maken met aarde. Van dit soort mutaren is bekend dat zij de soort zijn met de meeste mutaren die genezende krachten hebben. Ook verandert dit soort mutaren haast alleen maar in bosdieren.
    Provincie: Vroen
    (Eventueel) Crush van je personage: -
    Extra: Ze heeft genezende kracht die ze graag gebruikt om wezens van haar eigen soort maar ook andere soorten wezens te helpen. Ze is vrij lenig en heeft een goede conditie. Ze kan goed overweg met pijl en boog, die heeft ze gekocht nadat ze zich had laten betalen voor haar hulp aan zieke wezens.


    Physics is awesome

    MyMisery schreef:
    (...)

    Farraige voor het rijk en Votlendi voor onze achternaam. Ik wou graag 15 zijn. En onze ouders....... voor mijn moeder wou ik alleen graag Cathalina. Maar ja.


    Cathaline Ferra Votlendi voor moeder?

    En...

    Devantage Votlendi voor vader?

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Cathaline Ferra Votlendi voor moeder?

    En...

    Devantage Votlendi voor vader?

    X


    Klinkt leuk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    (...)

    Klinkt leuk.


    Oké mooi:) Dan ga ik nu mijn personage uitwerken:)

    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb een vraagje...

    Welke andere wezens kunnen zeemeerminnen leren kennen?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik vul morgen of in het weekend hem in. Nu heb ik het iets te druk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kunnen zeemeerminnen ook soort van krachten hebben? Zoals genezende krachten of iets met water?

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ik heb een vraagje...

    Welke andere wezens kunnen zeemeerminnen leren kennen?

    x


    Alle andere soorten wezens, maar ik had in gedachten dat de mutaren en de dwergen in provincies leven die naast elkaar liggen.


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    Kunnen zeemeerminnen ook soort van krachten hebben? Zoals genezende krachten of iets met water?

    x


    Ik sta ook een of twee sirenes toe maar andere wezens zijn dan immuun voor hun gezang.


    Physics is awesome

    RainbowShine schreef:
    Ik vul morgen of in het weekend hem in. Nu heb ik het iets te druk


    Oké, ben benieuwd naar je engel.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik sta ook een of twee sirenes toe maar andere wezens zijn dan immuun voor hun gezang.



    Zou ik een sirene mogen zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Evelien
    Achternaam: Votlendi
    Roepnaam/Bijnaam: Eef, Lien of Diamond(door het volk, door haar knappe uiterlijk en haar mooie innerlijk)
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16
    Karakter van je personage: Evelien is een spontaan, vrolijk meisje die goed over de wereld nadenkt. Ze is erg zelfstandig en maakt graag plezier met haar zusje en haar vriendinnen. Toch moet ze ook serieus zijn, want zij is de troonopvolgster van haar provincie. Haar familie betekent alles voor haar, ze helpt graag het volk en gedraagt zich net zoals alle andere. Ze is erg geliefd bij het volk. Doordat zij troonopvolgster is heeft ze veel lasten en komen er steeds meer regels. Ze is absoluut niet snel boos, maar als ze boos op je is kan ze je een paar dagen negeren. Ook kan ze het goed vinden met de dieren in de zee en is ze een echte dieren liefhebber.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): Donkerblonde lange haren met een beetje slag erin en fel blauwe ogen. Haar ogen zijn zo helder als de mooie Caribische zee. Haar haren heeft ze het liefste los of in een vlecht. Ze heeft een blanke huidskleur en in mensen lengte zou ze 1.75 zijn. Haar staart is fel blauw met roze, paarse, rode en donker blauwe elementen erin.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Zeemeermin( Cathaline Ferra Votlendi)
    Wat voor soort wezen is de vader: Zeemeerman ( Devantage Votlendi)
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Zeemeermin
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: De zeemeermin of zeemeerman is een wezen met het lichaam van een mens maar in plaats van benen heeft deze een vissenstaart. Hun ogen hebben vaak dezelfde kleuren als die van mensen (dus groen, blauw, bruin, grijs) maar er zijn ook zeemeerminnen/zeemeermannen die goudkleurige, zilverkleurige, bronskleurige ogen hebben en zeemeerminnen/zeemeermannen die gele, roze, oranje, paars, violet(soort van lichtpaars) en zwart. De kleur van de haren van een zeemeermin/zeemeerman past altijd bij de kleur van haar of zijn ogen.
    Provincie: Farraige
    (Eventueel) Crush van je personage: Ja, maar ik heb nog geen naam voor hem. Is een zeemeerman.
    Extra: Ze heeft genezende krachten. Daarmee helpt ze allemaal gewonden dieren en mensen om haar heen. Ook is ze een super snelle zwemster en kan alles snel ontwijken. Ze heeft een mooie zangstem, maar doet daar verder niks mee. Haar negatieve kant is dat ze het moeilijk vindt om haar problemen te uiten. Ze kropt het liever op en huilt in haar eentje. Zo weet niemand dat ze liever niet de troonopvolgster is en gek wordt van al die nieuwe regels. Ze wilt vrijheid. De oorlog maakt het nog erger. Zij moet zich verantwoordelijk stellen voor het volk samen met haar ouders. Haar zusje ook, maar minder erg als haar.

    Foto komt nog. Ik hoop dat dit goed is.


    @Mymisery als jij sommige dingen niet goed vindt dat over de familie ofzoiets gaat, aangezien je in de familie zit, dan kan ik daar naar kijken en eventueel even aanpassen.


    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MyMisery schreef:
    (...)


    Zou ik een sirene mogen zijn?


    Ja, ik zal de sirene ook even toevoegen aan het blog.


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    Naam: Evelien
    Achternaam: Votlendi
    Roepnaam/Bijnaam: Eef, Lien of Diamond(door het volk, door haar knappe uiterlijk en haar mooie innerlijk)
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16
    Karakter van je personage: Evelien is een spontaan, vrolijk meisje die goed over de wereld nadenkt. Ze is erg zelfstandig en maakt graag plezier met haar zusje en haar vriendinnen. Toch moet ze ook serieus zijn, want zij is de troonopvolgster van haar provincie. Haar familie betekent alles voor haar, ze helpt graag het volk en gedraagt zich net zoals alle andere. Ze is erg geliefd bij het volk. Doordat zij troonopvolgster is heeft ze veel lasten en komen er steeds meer regels. Ze is absoluut niet snel boos, maar als ze boos op je is kan ze je een paar dagen negeren. Ook kan ze het goed vinden met de dieren in de zee en is ze een echte dieren liefhebber.
    Uiterlijk (beschrijving met foto, het liefst maar geen bekende of beroemde personen): Donkerblonde lange haren met een beetje slag erin en fel blauwe ogen. Haar ogen zijn zo helder als de mooie Caribische zee. Haar haren heeft ze het liefste los of in een vlecht. Ze heeft een blanke huidskleur en in mensen lengte zou ze 1.75 zijn. Haar staart is fel blauw met roze, paarse, rode en donker blauwe elementen erin.
    Wat voor soort wezen is de moeder: Zeemeermin( Cathaline Ferra Votlendi)
    Wat voor soort wezen is de vader: Zeemeerman ( Devantage Votlendi)
    Wat voor soort wezen is je personage zelf: Zeemeermin
    Kenmerken van het wezen dat je personage is: De zeemeermin of zeemeerman is een wezen met het lichaam van een mens maar in plaats van benen heeft deze een vissenstaart. Hun ogen hebben vaak dezelfde kleuren als die van mensen (dus groen, blauw, bruin, grijs) maar er zijn ook zeemeerminnen/zeemeermannen die goudkleurige, zilverkleurige, bronskleurige ogen hebben en zeemeerminnen/zeemeermannen die gele, roze, oranje, paars, violet(soort van lichtpaars) en zwart. De kleur van de haren van een zeemeermin/zeemeerman past altijd bij de kleur van haar of zijn ogen.
    Provincie: Farraige
    (Eventueel) Crush van je personage: Ja, maar ik heb nog geen naam voor hem. Is een zeemeerman.
    Extra: Ze heeft genezende krachten. Daarmee helpt ze allemaal gewonden dieren en mensen om haar heen. Ook is ze een super snelle zwemster en kan alles snel ontwijken. Ze heeft een mooie zangstem, maar doet daar verder niks mee. Haar negatieve kant is dat ze het moeilijk vindt om haar problemen te uiten. Ze kropt het liever op en huilt in haar eentje. Zo weet niemand dat ze liever niet de troonopvolgster is en gek wordt van al die nieuwe regels. Ze wilt vrijheid. De oorlog maakt het nog erger. Zij moet zich verantwoordelijk stellen voor het volk samen met haar ouders. Haar zusje ook, maar minder erg als haar.

    Foto komt nog. Ik hoop dat dit goed is.


    @Mymisery als jij sommige dingen niet goed vindt dat over de familie ofzoiets gaat, aangezien je in de familie zit, dan kan ik daar naar kijken en eventueel even aanpassen.


    X


    Je staat erbij en als het lastig is om een geschikte foto te vinden dan hoeft het niet.


    Physics is awesome