• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schiet in de lach "ik ben echt niet bang voor een kleine spin" ik kijk boos naar haar. Ik loop naar het raam en zette het arme beest op de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'Ben je wel bang voor grote spinnen?' vraag ik. Die informatie kan altijd ten pas komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    "voor jou een vraag voor mij een weet" zucht ik en begin aan nog een broodje.
    Best vermoeiend al dat eten eigenlijk. Ik keek even naar de zus van Alexys. "tweelingzus?" gokte ik maar, ze leken teveel op mekaar dus het kon geen zus zijn.

    [komen sebas en damon ook ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'wat ben je weer vrolijk, Rachel. laat me raden, hormonen,' Het begin zeg ik sarcastisch, het einde vooral luid. 'Al dat gewicht moet er straks ook weer af, dat weet je toch?' Ik glimlach onschuldig. 'En ik kom er echt wel achter waar jij bang voor bent, is niet zo moeilijk,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    [heeft iemand het er weer opgeschreven dan? sorry, ik ben blond]


    [Nee, het is Alexys' geest xd ]


    El Diablo.

    [awesome, ik zal het zo weer uitvegen. Ben even Rachel aan het opfokken]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Damon

    Met Sebastian's hoofd weer tussen mijn arm geklemd liep ik het klaslokaal in. 'Sup mensen' grijns ik, en plof ergens neer met nog steeds Seb's hoofd tussen mijn arm geklemd.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik trek een wenkbruaw op. "dat komt vanzelf wel goed hooor Jesy maka je daar nou maar niet et druk om" speelde ik vrolijk terwijl ik chagie was van binnen. "ik kan het ook zo vertellen hoor zo moeilijk is het niet te raden" ik glimlach vals naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihi en door de hormone lukt dat erg goed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Vanop mijn plek luisterde ik naar wat Jesy zei waardoor ik het niet kon laten om te lachen.
    Ik was weer in een periode dat ik Rachel niet zo graag had, of had dat met haar zwangerschap te maken?
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en kribbelde verveeld wat in één van mijn schriften.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'Maak je geen zorgen, ik ga me niet druk maken om jouw gewicht en slechte eetgewoontes. Ik vraag me serieus af welke connecties jij hebt om dat uit te vinden, want geloof me, Finn gaat je hier niet bij helpen. En iedereen weet waar jij bang voor bent, jij bent bang om te falen. Alles draait altijd maar om jou, zodat jij niet faalt. Kotsmisselijk word ik daarvan,' zeg ik en ik loop weer naar het bord. 'Ik ga de persoon die dit heeft geschreven echt vermoorden, dit is zo onrespectvol,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Melody

    Ik zie hoe Jesy het weer uitveegd, maar het komt net zo simpel weer terug. Tuurlijk, het was klote om geen zusje meer te hebben. Maar met dit kon je gewoon merken dat zij het was..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk boos naar haar. Wat dacht ze wel niet, daarn abegin ik te lachen. "Denkje echt dat dat mijn grootste angst is nou nee, je zou eens logisch moeten denken" ik wachte even en keek haar met een dodelijke blik aan "o sorry jij kunt niet logisch denken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'jij bent echt heel zielig, als ik niet logisch na kan denke, waarom sta ik dan een fucking 9 voor wiskunde?! What the fuck gebeurt hier,' ik draai me om naar Melody en wijs naar het bord. 'Weet jij hier meer van?' vraag ik rustig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Zuchtend schut ik mijn hoofd "tsja als je alles met een rekenmachine doet" ik schud mijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan