• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Dirty minded, like I thought,' mompel ik zachtjes tegen hem. Zijn omhelzing is ietwat verstikkend en onder de dekens is het ook een beetje benauwd, maar eigenlijk kan het me niet heel veel schelen. Een trillerig zuchtje komt over mijn lippen heen. Ik heb sinds mijn laatste ex (een super lieve jongen waarmee ik een half jaartje had en die het drie maanden geleden heeft uitgemaakt) niet meer zo dicht bij een jongen gelegen. Ergens ben ik wel blij dat het Vintain is, dan wordt er in ieder geval niet gelijk verkeerd over ons gedacht.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Allez kom, zeg is over welke playboys ik het heb.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Players zijn gwn sexy ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Awel eh Femke, dan ga ik een een klappeke doen me ons Jitseke.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
    das geen player!
    SEG!}(6)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LaCerise schreef:
    {Players zijn gwn sexy ^^}

    [ik heb het niet zo zeer op de players maar op bepaalde personen die door een bepaald iemand playboy worden genoemd (het is vaag, ik weet het), maar die zijn niet zo knap.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Haha XD I've to go]

    Luna
    Stilletjes loop ik naar het bed wat ik geclaimed heb, ga erop zitten, trek mijn knieën op en leg mijn hoofd weer op mijn knieën zodat ik een beetje na kan denken, maar tegelijkertijd Michelle en Vintain zie. Naja. De deken. Het is dat het Mies en Vin maar zijn, maar anders had ik echt iets heel anders gedacht..


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    {Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
    das geen player!
    SEG!}(6)

    [Seg kalle, ik zeg toch ni da hij ne player is, ik zeg alleen dak dan is een klappeke me hem ga doen]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Beelden schoten door mijn hoofd als een verwarde droom.
    Mijn ouders stonden daar, ze glimlachten naar me. Ze hielden van me.
    'Eindelijk, we dachten dat je nooit zo zou worden.' glimlachte mijn moeder. Ze bedoelde het vermageren. Ik keek rechts van me en zag een spiegel. Ik was dun, prachtig.
    'Nala!' ik draaide me om en zag Vintain staan. Hij glimlachte. Hij vond me ook mooi, dun.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Seg kalle, ik zeg toch ni da hij ne player is, ik zeg alleen dak dan is een klappeke me hem ga doen]

    {ok, nu ist gedaan. Zijt is duidelijk jong!
    bedoelt ge dienen van playershouse (ge weet wel op de kermis, toen famke der ook naar gefloten had.)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {ok, nu ist gedaan. Zijt is duidelijk jong!
    bedoelt ge dienen van playershouse (ge weet wel op de kermis, toen famke der ook naar gefloten had.)}

    [Nope, kebt over de grootste beir van jeire da al de andere beire playboys noemt]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:45 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Nope, kebt over de grootste beir van jeire da al de andere beire playboys noemt]

    {Ah, die playboys! ^^
    Ma wa eeft Jitse daarmee te maken?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ah, die playboys! ^^
    Ma wa eeft Jitse daarmee te maken?}

    [Gij zegt: dan blijft faby ma dik eh
    dus ik zeg: dan ga kik is een klappeke doen me ons jitseke
    get it?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Gij zegt: dan blijft faby ma dik eh
    dus ik zeg: dan ga kik is een klappeke doen me ons jitseke
    get it?]

    {Oh gij pfmeijnfoesoein!!!
    Da zijt ge ni durven!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Echt jammer dat hij niet bestaat. Echt jammer gewoon.]

    Vintain
    'Nevermind, een beetje dirty is toch geen probleem? Misschien wel gezond.' Nu ik hier zo lig met Michelle besef ik ineens weer hoe lang ik al geen relatie heb gehad. Een jaar, waarschijnlijk nog wel langer. Ik zucht.


    I can't define who I am.