• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [O, oké dan. Ik zal eens kijken of ik een account aan kan maken ;P]

    Luna
    "Oe, dat is lekker!" Grijnzend pak ik het bakje aan en ik begin er meteen van te eten. Zodra ik begonnen ben wil ik eigenlijk niet meer stoppen, maar ik doe het toch. Ik eet heel langzaam, zodat ik er langer van kan eten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Nog meer van dit spul maken,' zeg ik tegen Nala, wijzend op de fudge, 'Sorry, ik ben echt een vreetzak.' Een glimlachje speelt om mijn lippen, ik ben dol op eten. Gelukkig ook op zwemmen en vooral paardrijden, anders was ik waarschijnlijk twee maal zo breed.
    'We kunnen wel eventjes de kamers gaan inrichten en duidelijk verdelen,' stel ik dan voor.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ok," ik spring van de keukenkast en sta als eerste onderaan de trap. Ik wil er zeker van zijn dat ik het bed dat ik geclaimd heb kan houden.
    Ik ga ongeduldig staan wachten tot iedereen zijn fudgetaart op heeft. Hopelijk eet iemand die van mij ook op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Verbaast kijk ik naar Nala die gelijk op springt. Die wil zeker haar bed claimen.
    'Hoef je geen...' Mijn zin sterft halverwege af als ik besef dat ze daar waarschijnlijk weinig behoefte aan heeft. Snel schrok ik mijn fudge naar binnen. Dan zet ik het bakje op de aanrecht en wend ik me weer tot Nala.
    'We bewaren die van jou wel, dan kan je later kijken of je nog zin hebt om hem op te eten.' Ik wikkel haar bakje en het bakje dat ik voor Timothy gemaakt heb in met vershoud folie en zet het in de koelkast. Dan loop ik naar Nala toe om op de rest te wachten.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ok." glimlach ik. Ik vind later wel een manier om ervan af te komen. Desnoods gaf ik het aan Vintain, die lust altijd wel een extra potje denk ik.
    Ik ga tegen de trapleuning staan, terwijl ik op de rest wacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Sneaky eet ik nog snel even Nala's bakje op, aangezien die alles wilt doen behalve dát opeten. Help ik haar ook nog eens. Daarna ga ik ook achter Michelle en Nala aan. Ik twijfelde echt. De ene kamer was zo... girlish, maar die bedden zagen er echt overheerlijk uit. Ik ren de kamer binnen en laat mezelf vallen op één van de meidenbedden. Yeah, I was right. Tevreden kruip ik onder de dekens. Dat ligt altijd lekkerder. Ik sluit mijn ogen.


    I can't define who I am.

    Elena
    Ik liep rustig achter Vintain, Nala en Michelle aan. Ik zag Vintain de 'meisjeskamer' inlopen. Ik bleef toch bij de 'jongenskamer', de bedden waren zalig en ik ben ook niet altijd een meisje meisje geweest. Ik voelde me helemaal thuis in die kamer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Ik loopt Vintain achterna, de kamer in waar ik besloten heb te slapen. Hij duikt in een van de bedden.
    'Eeh Vin, ik weet niet of je het weet, maar dat is een beetje mijn bed,' zeg ik tegen de bobbel onder de dekens.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Die bobbel klinkt weer zo fout xD ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik grom gedempt door de dekens. 'Nu niet meer dus.' Ik draai me demonstratief om en trek de dekens wat strakker om me heen.


    I can't define who I am.

    {Wie is hier nou dirty minded, daar had zelfs ik nog niet aan gedacht (en dat wil wat zeggen ^^)}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik zie Vintain de andere kamer binnen schieten en loop zelf de kamer met de hangende bedden binnen. Ik schop mijn koffers onder het bed en klim naar boven. Daar laat ik me op het bed vallen. Ik voelde me best moe.
    Met mijn kleren nog aan kroop ik onder de dekens. Het voelde best goed. Hoog en droog, veilig! Ik trek de kap van mijn 1D-pull over mijn hoofd en nam mijn ipod uit mijn zak. Ik hield van muziek. Ik stak de oortjes in mijn oren en staarde naar het plafond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Yes, I'm one of those 69% of dirty minded people.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Yara, is zeeeeeeeeeeeer dirty minded!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Vintain, ik waarschuw je, je hebt drie tellen om uit mijn bed te komen. Een... Twee...' Mijn stem klinkt dreigend en ik kijk boos naar zijn gestalte. Dat is mijn bed en dat zal het blijven ook!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page