• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]

El Diablo.

[Ok, ik maak even snel af met Rachel en laat ik Kurt naar Blaine toe gaan]

Kurt

Mijn mond valt open en ik kijk haar verbaasd aan. 'Lieve schat, kom hier.' zucht ik terwijl ik haar weer omhels.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    als hij me omhelst fluister ik nog.
    "niemand" Onbewust schieten mijn ogen richting mijn buik.
    Kwa eten zou het kunnen want ik at meer en veel vaker chips
    "dankje Kurt en Finn wilt dat ik het weghaal maar ik weet het nog niet" ik slik even.

[bestuur haar dat laatste stkje maar

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt

'Nee, Rachel. Ik vertel het niemand.' fluister ik op een troostende toon terwijl ik haar over rug wrijf. 'En even niet naar Finn luisteren, hij roept al snel iets zonder er bij na te denken. Het is nog niet eens zeker, het komt wel goed.' zeg ik terwijl ik haar weer los laat en haar betraande gezicht bekijk. 'Ik haal wat water voor je, oké?' fluister ik lief naar haar waarna ze knik. Ik sta op en loop naar de gang, waar ik Blaine en Quinn al zie zitten. Ze kijken best vrolijk, dus ik besluit om eerst naar hen toe te gaan. 'Hey, hoe gaat het hier?' vraag ik zachtjes.

Alexys

Ik grijns, en loop naar Blaine. Showtime.
    Ik duw Quinn uit zijn armen, en grijns kort.
    'Omg, Blaine! Ik heb je zo gemist hé!' roep ik uit, en knuffel hem.
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik rond, waar is Karofsky.

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:25 ]

El Diablo.

[Wacht, je plet Quinn...die moet Blaine nog lossen :') ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Oow xd ]

El Diablo.

[Doe gewoon alsof ze hem al heeft gelost, of duw haar weg :')]

-Aangepast!

El Diablo.

Blaine Anderson:

"Dat klinkt als een fantastisch voorstel," Lacht ze. "Een knuffel...net wat ik nodig had." Ik lach ook, ik had ook een knuffel nodig. "Maar dan wil ik ook dat jij naar mij toe komt als je problemen hebt," Glimlacht ze. Ik lach en kijk haar ook aan. 'Tuurlijk kom ik ook naar je toe' zeg ik grijnzend. 'Hey, hoe gaat het hier?' vraagt Kurt opeens zachtjes. Ik kijk naar Kurt en grijns. 'Kurt, het gaat....' Opeens wordt ik vertoort door een meisje. "Omg, Blaine! Ik heb je zo gemist hé!' roept ze uit, en knuffel me. Alexys!

Dave Karofsky:

Ik sta om het hoekjes en grijns. Goed gedaan, schat en grijns gemeen.

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:32 ]

One Who Travels A Higher Path.

Quinn

Ik verloor bijna mijn evenwicht toen iemand me weg duwde bij Blaine.
    "Wat krijgen we..." Ik keek boos op naar de blondine. "Alexys, wat is er mis met jou?"
    Ik stond kwaad op en duwde haar eens zo hard terug.

[Ik ga even mijn haren doen]

Alexys

'Met mij? Met mij gaat alles perfect' zeg ik onschuldig.
    'Ik kwam gewoon even hey zeggen tegen me schatje' grijns ik, en druk een kus op Blaine's lippen. Met die woorden huppel ik weg, de hoek om. 'Goed genoeg? of moet het erger' grijns ik zacht, zodat alleen Dave me hoort.

El Diablo.

Kurt

Ontdaan kijk ik hoe klef Alexys doet met Blaine en laat ik mijn wenkbrauwen omhoog schieten. Even sta ik aan de grond genageld en kijk ik haar ongelovig na. Ik weet even niet wat te doen en kijk weer naar Blaine. 'W-waarom deed ze dat?' vraag ik.

Blaine Anderson:

'Ik kwam gewoon even hey zeggen tegen me schatje' grijns ze, en druk een kus op op mijn lippen. Met die woorden huppelt ze weer verder. Ik staar haar vebaast na. Mijn schatje? En ik kijk naar Kurt en Quinn.

Dave Karofsky:

Ze gaat de hoek om waar ik ben en ik grijns. 'Goed genoeg? of moet het erger' grijns ze zacht, zodat ik het alleen hoor. 'Perfect, alleen je moet dagen dat blijven doen en het mag wel erger' zeg ik grijnzend. 'Eén keer is niet goed genoeg, het moet dagen lang zo blijven doorgaan, dat Kurt het echt begint te geloven' zeg ik vervolgens.

Blaine Anderson:

'W-waarom deed ze dat?' vraagt Kurt nu. Ik kijk hem aan. 'Kurt, i,i,ik' stotter ik. En laat mijn handen in mijn haren gaan. 'Ik weet het niet' ik kijk hem verslagen aan.

Alexys

'Komt voor elkaar' grijns ik.
    Ik kijk hem aan.
    'Ben je nou ook minder geïrriteerd?' grinnik ik.

El Diablo.