• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Ik was even stil en keek Blaine voor een tijdje aan.
    "Blaine," Ik legde mijn hand op zijn schouders en keek hem met een lieve glimlach aan. "Ik vind je een lieve jongen echt waar en ik zocht misschien wel troost bij je."
    Ik liet mijn hand voorzichtig van zijn schouder glijden en legde mijn handen in mijn schoot terwijl ik mijn benen optrok.
    "Maar ik zie je niet op die manier." Ik speelde wat met mijn vingers. "Toch niet dat ik weet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alexys

    Ik proest mijn slushee uit die ik ook nog had, en barst dan in lachen uit.
    'Whaha, jij hebt je in elkaar laten slaan door een fucking homo!' lach ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik vond Finn bij zijn kluisje "Finn alsjeblieft, we gaan straks gelijk naar het ziekenhuis om te kijken" ik rol tot ik bij zijn benen ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'En wat ga je doen als je zwanger blijkt te zijn?' vraag ik zonder haar aan te kijken. 'Ga je het weghalen?' vraag ik terwijl ik haar weer lichtelijk in paniek aankijk. 'Want ik ben niet in staat om een kind op te voeden.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "niet zo hard Finn, ik weet het niet, jij bent niet de enige die in de war is" ik kijk hem recht in zijn ogen aan. Hij had het moeilijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zucht en laat mijn hoofd redelijk hard tegen mijn kluisje aan komen. 'Ik trek dit niet. Niet nog een keer.' mompel ik. Ook al was dat van Quinn fake tegenover mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze was stil en keek me een tijdje aan. "Blaine," Ze legde haar hand op mijn schouder en keek me met een lieve glimlach aan. "Ik vind je een lieve jongen echt waar en ik zocht misschien wel troost bij je." zeg ze. "Maar ik zie je niet op die manier." zeg ze vervolgens "Toch niet dat ik weet."
    Ik zucht opgelucht, gelukkig. 'Gelukkig, ik moest dat even weten. Ik vraag je dit omdat we waren soort van 'bezig' en ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar eigenlijk had ik gevoelens voor Kurt. Kurt is namelijk mijn vriend nu' Dat laatste zin bloosde ik even en kijk naar mijn handen. 'Ik voelde me ook schuldig tegen over jou, omdat we soort van 'bezig' waren, snap je' zeg ik dan en kijk haar schudlig aan.

    Dave Karofsky:

    Ze lacht nu keihard en proest haar slushie uit. 'Whaha, jij hebt je in elkaar laten slaan door een fucking homo!' lacht ze. Ik bal nu mijn hand tot een vuist en kijk haar dreigend aan. 'Maar hij gaat eraan!' zeg ik woedend. Ik krijg die jongen wel. Ik beuk vervolgens een van een kluisje en er komt een deuk er in te staan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:40 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "sorry Finn, ik moet even alles verwerken" zeg ik zacht en rol me naar de andere kant van de school. Ik blijf halverwege de gang staan. Verderop zie ik Blaine met Quinn zitten. Ik steun met mijn hoofd in mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Ik grinnik nog even na.
    'Mag ik het filmen?' grijns ik.
    Ik gooi mijn slushee in het gezicht van een loser, en strijk mijn rokje glad.


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik had je die indruk niet mogen geven," Zei ik zacht en keek naar mijn knieën. "Het spijt me."
    Dat hij samen was met Kurt, had ik al ergens opgevangen en ik was blij voor hem.
    Ik hoorde iemand tegen een kluisje slaan en keek op.
    "Heb je dat gehoord?" Vroeg ik en fronste mijn wenkbrauwen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dave Karofsky:

    'Mag ik het filmen?' grijnst ze. 'Ik heb een betere plan' grijns ik nu en kijk haar glimlachend aan. Ik heb een plan en het gaat werken ook. 'Alleen jij moet mij daarbij helpen' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik begon lichtelijk in paniek te raken.
    Wat als Finn wou dat ik het weg zou laten halen en ik niet?
    zo spookte er nog duizenden vragen door mijn hoofd. Ik besloot snel naar buiten te gaan zodat ik daar miss. konk nadenken. Ik rolde me langs Blaine en Quinn

    [ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik neurie zachtjes een liedje uit Wicked terwijl ik even rond kijk en Finn en Rachel mis. Mijn wenkbrauw schiet omhoog als ik me bedenk wat ze allemaal aan het doen zouden zijn. Ik kijk even naar de deur en vraag me af hoe het met Blaine en Quinn gaat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    "Ik had je die indruk niet mogen geven," Zei ze zachtjes en keek naar haar knieën. "Het spijt me." 'Dat geeft niet, Quinn' zeg ik lief. "Heb je dat gehoord?" Vroeg ze en fronste haar wenkbrauwen. Ik schudde mijn hoofd. 'nee, ik heb niets gehoord' lachte ik beschaamd. 'Maar Quinn is alles nu gewoon weer goed tussen ons' zeg ik bezorgd en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Haha, dadelijk gaat Kurt nog wat verkeerd denken aangezien ze lang weg blijven, lol ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.