• Ik ben zo iemand die aan een verhaal begint, maar het nooit kan beëindigen omdat ik denk dat niemand het leest. Maar ik wil het wel. Kan iemand me helpen om inspiratie op te doen, en me te gewoon pushen zodat ik het wél afmaak.
    Als jij zo iemand ben, en schema's voor me kan maken, kan helpen met inspiratie enzovoort kan je me dan alsjeblieft een bp sturen en/of hier een bericht zetten.:$
    Als je dat kan, thank you so mutch! :D

    x


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Misschien is Q-writers wel iets voor jou (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ligt eraan waar je je verhaal over schrijft. Ik wil wel helpen met wat tips.


    26 - 02 - '16

    Wat ik zou doen is eerst het verhaal op word maken. Dan kun je in je eigen tijd/rust alles uitschrijven zonder dat je jezelf verplicht voelt te updaten omdat je abohouders wachten. Zo kun je ook eventuele fouten door nalezen/controleren rechtzetten. Daarna kun je die shit uploaden en heannig om de zoveel tijd een hoofdstukje erop pleuren.
    En het kan ook verstandig zijn om je plot eerst uit te schrijven, misschien een tijdslijn waaraan je gebeurtenissen koppelt. Dat kan de 'crap, what shall I do now?' situatie voorkomen en voorkomen dat je verhaal doodloopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij lezen wel wat mensen mijn verhaal maar ik krijg nooit reacties, dus ik weet niet of mensen het leuk vinden.
    Ik weet wel dat het verstandig is om andere verhalen te lezen, meestal krijg je dan wat nieuwe ideeën en dus meer inspiratie. Veel succes verder!

    Ik ben zo iemand die aan een verhaal begint en het niet afmaakt omdat ik lui ben. :'D


    Life is hard and then we die

    Uchiha schreef:
    Wat ik zou doen is eerst het verhaal op word maken. Dan kun je in je eigen tijd/rust alles uitschrijven zonder dat je jezelf verplicht voelt te updaten omdat je abohouders wachten. Zo kun je ook eventuele fouten door nalezen/controleren rechtzetten. Daarna kun je die shit uploaden en heannig om de zoveel tijd een hoofdstukje erop pleuren.
    En het kan ook verstandig zijn om je plot eerst uit te schrijven, misschien een tijdslijn waaraan je gebeurtenissen koppelt. Dat kan de 'crap, what shall I do now?' situatie voorkomen en voorkomen dat je verhaal doodloopt.


    + onthoudt dat je voor jezelf schrijft en niet voor anderen. Het is ten slotte je hobby. c;
    ++ inspiratie haal ik uit muziek. Ik heb op iTunes een speciale afspeellijst gemaakt met nummers die mij een inspiratieboost geven en die zet ik dan op tijdens het schrijven. Misschien voor jou ook een idee? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)