• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Alexys

    'Vertel' grijns ik.
    Kijk, nu werd het interessant..


    El Diablo.

    Quinn

    Twijfelend keek ik in de richting van het geluid en vroeg me af of ik het had verbeeld.
    "Maar Quinn is alles nu gewoon weer goed tussen ons?" Hoorde ik hem vragen, waardoor ik lachend knikte.
    "Tuurlijk Blaine," Lachte ik en opende mijn armen. "Knuffel."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Buiten aangekomen draaide ik bijna gelijk weer terug want het waaide erg hard en het was koud buiten. Ik merkte dat ik Finns vest nog aanhad en ritste die dicht. Ik besloot in het Glee lokaal maar te wachten op finn en de lessen maar gewoon te volgen alhoewel ik er vast niets van mee zou krijgen. Ik zette mezelf in een klein hoekje neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss kan kurt kletsen kan langer biljven vtw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze knikt lachend. "Tuurlijk Blaine," Lacht ze en opende haar armen. "Knuffel." zeg ze. Ik lach en trek haar in mijn armen. 'Quinn, je bent echt een goede vriendin voor me. Voortaan als er wat is, kom ik naar je toe goed. En hetzelfde geldt voor jou' zeg ik blij en druk haat stevig tegen mij aan.

    Dave Karofsky:

    'Vertel' grijnst ze. 'Luister, Je kent Blaine en kurt toch?' zeg ik. 'Ze hebben wat met elkaar en ik wil er voor zorgen dat ze uitelkaar gaan en daar heb ik jouw voor nodig. Doe er alles aan om ze uit elkaar te krijgen. Laat Blaine verliefd op je worden, omhels hem elke keer wanneer je hem ziet en maak Kurt jaloers' zeg ik grijnzend. Wacht maar af uiteindelijk is Kurt van mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Rachel 'rolt' het Glee lokaal weer binnen en zet zichzelf in een hoekje neer. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Dat was echt een vluggertje.' grap ik terwijl ik plagend mijn wenkbrauw omhoog laat schieten. Al snel zie ik dat ze er overstuur uitziet en neem ik plaats naast haar. 'Wat is er?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Kurt maakt een flauw grapje, hij dacht zeker dat we weer aan het rommelen waren, nou was het maar zo. "wat is er" vraagt hij en gaat naast me zitten.
    "ik- finn- hij, ik weet het nietmeer" ik begin te snikken.
    Ik wist wel wat ik met de relatie moest maar met het mischien kindje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Ik grijns.
    'moet wel lukken' grinnik ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik knuffel Rachel stevig zodra ze begint te snikken. 'shh, rustig maar.' probeer ik haar te sussen. 'Als je er klaar voor bent kun je me het vertellen.' zeg ik terwijl ik haar troostend op haar rug klop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dat klinkt als een fantastisch voorstel," Lachte ik tegen zijn schouder en knuffelde hem terug. "Een knuffel...net wat ik nodig had."
    Een kleine zucht kwam uit mijn mond terwijl ik me ontspande.
    "Maar dan wil ik ook dat jij naar mij toe komt als je problemen hebt," Glimlachte ik en leunde een klein beetje achteruit zodat ik zijn gezicht kon zien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dave Karofsky:

    Ze grijnst 'moet wel lukken' grinnik ze. 'Mooi, want uiteindelijk wil ik twee gebroken harten zien' zeg ik gemeen. Mijn wraak zal zoet zijn, Blaine. En dalijk is Kurt van mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik slik, ik moest erover praten en wel nu anders werd ik gek.
    "Kurt dit mag je aan niemand vertellen ook niet aan blaine, beloof het me"ik kijk hem strak aan in zijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik beloof het.' zeg ik terwijl ik haar voorzichtig los laat en haar doordringend aan kijk. Wat kan er zo erg zijn waardoor ze zo van slag is?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, kan Kurt misschien naar Blaine? Moet niet hoor, maar dan kan Alexys haar werk even doen ^^ ]


    El Diablo.

    Rachel
    "I-ik ben misschein zwanger" fluister ik zacht terwijl de tranen weer stromen.
    Ik wacht op een reactie

    [als je snel bent 1 reactie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan