• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik frons even als ze naar me snauwt. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?' vraag ik verbaasd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oeh een naam voor als quinn en sebas samen komen sebinn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk even bozig naar Finn "Mag een mens niet last vande buik hebben ofzo?"
    Ik kijk even naar buiten waar het waait


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik schrik op en kijk naar Kurt. 'Is er iets mis?' vraagt Kurt zachtjes aan me. 'Nee, er is niets kurt' zeg ik lief en glimlach zwakjes en kijk weer weg. Ik voel me schudlig tegen over Quinn.

    (Yes, we will. ^^ And I said it again I love Drama! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [And this people is just the beginning let niet op ijn faalende engels]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sebinn klinkt als een meisjesnaam :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dave Karofsky:

    Ik loop de gang in en bots express tegen iedereen op. Wat zijn ze toch belachelijk hier op school! Vooral dat homo stelletje. Ooit zou Blaine voor boeten dat hij mij geslagen heeft. Wacht maar Blaine ik krijg jou nog wel!


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wie wil Alexys meeten? Ze is Bi by the way ;p ]


    El Diablo.

    Finn

    'Oké..' mompel ik sarcastisch terwijl ik ga zitten en Rachel even onderzoekend aankijk. 'Maar net zei je nog dat het ging.' zeg ik.

    Kurt

    'Oké.' zeg ik zachtjes terwijl ik mijn hand even troostend op zijn schouder leg, ik snap al waar het over gaat.. Denk ik. 'Waarom praat je niet even met haar, misschien vind ze het niet zo erg .' zeg ik.

    [Lol, mijn personages beginnen met hetzelfde woord. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Jemig denk eventjes na wil je, ooit gehoord dat buikpijn ineens kan komen ofzo?" ik zucht overdreven en rol met mijn ogen. Ik pak mijn mobiel en begin een spelletje erop te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Oké.' zegt Kurt zachtjes en legt zijn hand troostend op mijn schouder. 'Waarom praat je niet even met haar, misschien vind ze het niet zo erg .' zegt Kurt. Ik kijk hem aan en kijk naar Quinn. Ik kan dat doen. Zonder iets te zeggen loop ik naar Quinn en ga naast haar zitten. 'Heey, Quinn' zeg ik zachtjes en kijk haar aan.

    (Haha, trouwens Dave is op oorlogspad. XD @Leannen: Ik praat nu met Quinn! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Heey, Quinn," Hoorde ik plots achter me, waardoor ik me verschrikt omdraaide.
    "Blaine, hey" Zei ik en glimlachte.
    Ik hoopte dat hij niets had opgevangen tussen het gesprek van Jesy en mij en probeerde daarom erg luchtig te doen.
    "Hoe gaat het?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Oké, buikpijn is niet het enige wat ineens kan optreden, een ochtendhumeur blijkbaar ook.' mompel ik zachtjes terwijl ik even rondkijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    "Blaine, hey" Zegt ze en glimlacht naar me. "Hoe gaat het?" zeg ze dan. 'Met mij gaat het goed, Quinn kan ik je even tussen vier ogen spreken' zeg ik twijfelend en ik kijk haar onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    De tranen springen in mijn ogen. "kan ik daar wat aan doen?" een paar druppels vallen terwijl ik naar mijn handen kijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan