• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]

El Diablo.

Finn
    Vanuit mijn ooghoek zie ik Rachel naar me toe ''rollen'' maar ik kijk niet op. Ik zucht alleen even diep en staar naar de muur. 'Wanneer gaan we naar het ziekenhuis?' vraag ik terwijl ik nog steeds naar de muur staar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "vanmiddag na school, Finn 1 ding heb ik al wel besloten of je het ermee eens bent of niet" ik kijk hem vast besloten aan.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn
    Als ze dat zegt kijk ik haar aan en sta ik weer op. Ik blijf wel tegen mijn kluisje aanleunen. 'Wat?' vraag ik.

Rahel [mijn c doet het neit goed]
    "Ik ehm, ik houd ons kindje, ik kan hem of haar niet zomaar weglaten zuigen alsof het niets is" de tranen branden weer in mijn ogen

Finn
    'En dat heb je net even zonder mij besloten?' vraag ik terwijl ik haar niet begrijpend aan kijk. 'Heb ik hier niks over te zeggen?' vraag ik verbaasd maar tegerlijkertijd een beetje boos.

Rachel
    Ik kijk naar de grond "Ik zou eht fijn vinden als je achter mijn keuze staat maar ik kan zoeits kleins wat ons kindje kan worden gewoonweg niet vermoorden" mompel ik

Finn

'Het is eigenlijk fascinerend hoe ik altijd achter jouw keuzes moet staan terwijl je zulke dingen niet eens met mij overlegd. Hoe wil je dit dan gaan doen? En trouwens, je dromen kun je dan ook wel vergeten. Dat lukt allemaal niet met een kind.' zeg ik woedend terwijl ik nog een keer tegen mijn kluisje sla om de agressie te verminderen. Niet dat ik Rachel ooit iets aan zou doen, maar ik ben gewoon zo woedend dat ik iets nodig heb om tegen te slaan.

Rachel
    Ik zuht, ik had moeten weten dat dit zo ging verlopen. "Finn alsjeblieft, als je niet wilt helpen is dat jou keuze, ik weet dat dan niet alles verloopt zoals ik wil maar ik kan zoiets toch niet vermoorden" roep ik naar hem. Ik voel me boos worden "alsof dit voor mij niet moeilijk is"

[ben in tussentijd folderen maar miss. merk je dat niet eens]

Finn

'Je maakt het zelf moeilijk!' roep ik terug naar haar. Ik zie het duizelen voor mijn gezichtsveld maar houd stand. Om even op rust te komen zucht ik even en kijk ik Rachel weer aan. 'Wij kunnen dit niet.' zeg ik.

Rachel
    "Ik maak het verdomme niet moeilijk maar je zou eens meoten nadenken over hoe ik me voel en waarom ik hier voor kies Finn" ik kijk hem boos aan. "Ik had het nooit gedacht Finn dat je zelfs je eigen kindje dood zou willen hebben" sis ik boos.

[lolz nu moet kurt komen]

[Oké XD]

Finn

'Het is geen kind. Het is nog niks!' roep ik woedend terug. Ik zucht en kijk boos voor me uit. Ik kan er echt geen kind bij hebben in mijn leven.

Kurt

'Blaine, ik ben zo terug.' zeg ik zachtjes waarna ik hem snel een kusje op zijn wang geeft, ik had Rachel immers nog wel beloofd om terug te komen. Maar onderweg kom ik ze tegen en hebben ze ruzie. 'Hou op met dat geruzie.' zeg ik zachtjes terwijl ik van Finn naar Rachel kijk. 'Jullie kunnen het hier beter over hebben als jullie beiden helder kunnen nadenken. Niet nu jullie verward zijn.' zeg ik. Ik ben best wel goed in het spelen van een relatie therapeut.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 14:55 ]

Rachel
    Ik kijk naar Finn en de tranen springen in mijn ogen. Kurt komt ineens tussendoor. "Het is wel een kind, ons kind Finn" zeg ik zacht en draai mijn rolstoel om

[trololol maar als ze hun daar al hoorde schreeuwen dan zou de halve school weten dat ze zwanger is]xD

Finn

'Het is nóg niks, Rachel.' zeg ik nogmaals als ze zicht omgedraait heeft. 'En sinds wanneer weet Kurt hier van?' vraag ik nijdig. 'Zelfs dat heb je niet met mij overlegd, terwijl ik er zeker wel wat mee te maken heb.' zeg ik woedend.

Kurt

'Luister,' zeg ik zachtjes. 'Finn, ik vertel niks tegen onze ouders, hoor. En Rachel moet even rust hebben, ze mag niet te veel stressen, of wil je dat ze weer in het ziekenhuis belandt?' vraag ik aan Finn waarna hij zijn gezicht de andere kant op wend wat ik zie als een ''nee''. 'Dat dacht ik al.' zeg ik langzaam. 'Rach, zullen wij dan maar even een frisse neus halen zodat jullie zo meteen rustig tegen elkaar kunnen praten?' vraag ik aan Rachel.