• Haaai,

    Ik ben pas een verhalenbundel begonnen, deze kort verhalen schrijf ik op aanvraag. Ik heb een aantal personages verzonnen waarmee lezers dan een verhaallijn mogen/ moeten verzinnen deze werk ik vervolgens uit. Ondertussen krijg ik ook hulp van NewStyle. Het idee lijkt echter niet aan te slaan. Heeft er iemand tips, kritiek of dergelijk?
    I don't know what to do.

    Alvast Bedankt.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:36 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Stop One Direction erin (cat)
    Bam, lezers.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wel, hier is een korte handleiding:

    1. Stop One Direction erin.
    2. Laat de hoofpersonage zoveel mogelijk seks hebben met zoveel mogelijk leden van One Direction.
    3. Probeer vooral niet origineel te zijn, dit helpt namelijk niet.
    4. Iedere dag uploaden want nu heb je immers meer dan 100 lezers die vol ongeduld op je wachten!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Wel, hier is een korte handleiding:

    1. Stop One Direction erin.
    2. Laat de hoofpersonage zoveel mogelijk seks hebben met zoveel mogelijk leden van One Direction.
    3. Probeer vooral niet origineel te zijn, dit helpt namelijk niet.
    4. Iedere dag uploaden want nu heb je immers meer dan 100 lezers die vol ongeduld op je wachten!


    Haha, ja dat weet ik allemaal al. Ik vind dat een beetje spijtig, schrijven draait bij mij om creativiteit en orginaliteit. Maar inderdaad misschien is dat op Quizlets niet zo'n goed idee... (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Als je die aandacht wil, inderdaad bovenstaande tips opvolgen. Ook al heb ik ook een One Direction verhaal lol, ik ben het er wel mee eens.
    Trouwens, creativiteit boven de top 5, woot. *O*


    Alleen maar tranen van geluk

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha, ja dat weet ik allemaal al. Ik vind dat een beetje spijtig, schrijven draait bij mij om creativiteit en orginaliteit. Maar inderdaad misschien is dat op Quizlets niet zo'n goed idee... (:


    Daar gaat het niet om. Op quizlet kan je ook gewoon schrijven zonder al die zever erin maar dan moet je gewoon niet rekenen op 100+ abo's. Je mag al blij zijn met 5 of 6.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Z4YN schreef:
    Als je die aandacht wil, inderdaad bovenstaande tips opvolgen. Ook al heb ik ook een One Direction verhaal lol, ik ben het er wel mee eens.
    Trouwens, creativiteit boven de top 5, woot. *O*


    Haha het gaat mij niet echt om aandacht. Ik aan het overwegen om een boek te schrijven maar ik ben zelf niet volledig overtuigd van mijn "schrijfcapaciteiten". Ik wil dus vooral feedback, al gaat dat niet zonder lezers of als je lezers niet reageren. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Yulivee schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om. Op quizlet kan je ook gewoon schrijven zonder al die zever erin maar dan moet je gewoon niet rekenen op 100+ abo's. Je mag al blij zijn met 5 of 6.


    Dat heb ik gemerkt! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha het gaat mij niet echt om aandacht. Ik aan het overwegen om een boek te schrijven maar ik ben zelf niet volledig overtuigd van mijn "schrijfcapaciteiten". Ik wil dus vooral feedback, al gaat dat niet zonder lezers of als je lezers niet reageren. ^^


    Oh, dus je wil feedback? Dude, just ask, niet rond de pot draaien.
    Ik zal morgen even kijken c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    (...)

    Oh, dus je wil feedback? Dude, just ask, niet rond de pot draaien.
    Ik zal morgen even kijken c:


    Sorry! In ieder geval bedankt! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -