• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Dave Karofsky:

    'Komt voor elkaar' grijnst ze en ik grijns nu breder. 'Ben je nou ook minder geïrriteerd?' grinnikt ze dan. 'Veel minder. Ik geniet hier van om wraak te nemen' grijns ik gemeen en kijk haar met veel beloving aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Zijn jullie vrienden?' vraag ik terwijl ik een paar keer knipper met mijn ogen. Waarom zou Alexys anders zoiets doen? Ze zei dat ze hem ''gemist'' had en zoende hem! En ze noemde hem ''mijn schatje''. Ik begin een beetje boos te worden, hoe durft ze te flirten met Blaine?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    Ik grijns zelfvoldaan, en doe weer wat lipgloss op mijn lippen.
    'Geloof me, als het erger moet kan je het krijgen, ik doe gewoon de teenmom truc' grijns ik sluw.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Zijn jullie vrienden?' vraagt Kurt nu. Ik kijk hem aan. 'Ik heb wel eens met haar gepraat, maar vrienden zijn we niet echt, meer kenissen' zeg ik en kijk naar mijn handen. Waarom deed ze dit?


    One Who Travels A Higher Path.

    Dave Karofsky:

    'Geloof me, als het erger moet kan je het krijgen, ik doe gewoon de teenmom truc' grijnst ze sluw en ik grinnik. 'Probeer maar eerst dat hij verliefd op je wordt en dat Kurt jaloers wordt op je. Daarna mag je eigen trucje doen en uiteindelijk dat ze uit elkaar gaan' zeg ik rustig. Mijn plan was geweldig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik haal mijn schouders op en omhels Blaine even. 'Ach, ze probeert vast wat met je te flirten.' zeg ik. Als Blaine zegt dat ze gewoon kennissen zijn geloof ik hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij haalt zijn schouders op en omhels me even. 'Ach, ze probeert vast wat met je te flirten.' zegt Kurt en ik knik. 'Kurt, ik zou nooit jou verlaten' zeg ik en kijk hem aan. En trek hem op mijn schoot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    Ik keek nog even om het hoekje, en zucht.
    'Gadver' mompel ik, en loop verder.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik lach even als hij mij op schoot trek en houd mijn armen om zijn hals. 'Ik hou van je, Blaine Anderson.' glimlach ik. Ik heb geen idee wat Alexys van plan is, of waarom ze zo flirt met Blaine maar ik besluit het gewoon achter me te laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij houdt zijn armen om mijn hals. 'Ik hou van je, Blaine Anderson.' glimlacht Kurt. 'En ik hou van jou, Kurt Hummel' zeg ik lief en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik beantwoord zijn zoen en streel zijn wang zachtjes met mijn hand. Als we de zoen beeindigen kijk ik hem glimlachend aan pak ik zijn hand vast. Wie had dit ooit gedacht dat ik op schoot zou zitten bij de aller leukste jongen van de school?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan, ik reageer morgen verder! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik nam wat slokjes ater en staarde in gedachte voor me uit.
    Ik wist niet wat te doen. Kurt had gelijk gehad, Finn was verward en zomaar wat geroepen. 1 ding wist ik nu al zeker, iik zou ons kindje niet weghalen, dan vroegik wel of mijn vaders ervoor zorgde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik slikte, ik wou Finn hebben, hier bij me in zijn armen.
    Ik besloot hem te zoeken. Ik von dhetm nog steeds bij zijn kluisje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan