• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    UIk knik maar. "Ik begin het ook koud te krijgen" mompel ik en ik ga weer in mijn rolstoel zitten. Ik pak de duw banden vast. "glee lokaal?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oké.' glimlach ik. Ik duw Rachel zodat ze zelf niet hoeft te rijden door de schoolhal heen. 'Ik ga wel even terug naar Blaine.' zeg ik terwijl ik op het laatste moment de andere kant op ga en naar Blaine en Quinn toe loop. Ik zet Rachel neer en laat me weer in Blaines armen vallen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik vouw mijn handen voorzichtig op mijn buik.
    In mijn gedachte sprak ik naar ons kindje. Ik zou je nooit laten doden. Mijn part ben je gehandicapt ofzo ik hou van je met mijjn hart en ziel. Nu al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt weer naar me toe komt en in mijn armen valt. Ik trek hem weer op mijn schoot en hou hem vast en kus hem teder. Ik was zo blij met Kurt. Hij was alles voor me en ik wou hem echt niet kwijt. Dromerig keek ik naar hem. Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik pak Blaines gezicht vast met mijn handen en druk daarna teder een kusje op zijn lippen. Daarna sla ik mijn armen om zijn middel en lig ik met mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit ik mijn ogen. Ik ben zo gelukkig.

    Finn

    Ik stop een paar boeken terug in mijn gedeukte kluisje en besluit uiteindelijk terug te gaan naar het Glee lokaal. Ik ga in een hoek zitten en pak mijn mobiel en klik Rachels nummer aan. 'Kunnen we praten? Ben in het Glee lokaal.' verstuur ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik lees het smsje. Snel verstuur ik naar Kurt dat ik ga praten met Finn en dat hij het nog hoort van me en hoe alles vanmiddag in het ziekenhuis gaat. Daarna sms ik Finn terug dat ik ook in het lokaal zit en rij langzaam naar hem toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het spijt me, ik had niet zo kwaad moeten reageren.' zeg ik, wat ik oprecht meen. Ook al heb ik nog steeds een andere mening, ik had niet zo tegen haar moeten uitvallen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even kort om me heen en zag alleen Blaine. Het maakte mij niets uit of hij het wist. "Ik had misschien niet zo mogen kiezen maar ik wil ons kindje niet doden dat zou ik niet aankunnen" zeg ik zacht. Ik hoopte maar dat Kurt Blaine in gesprek hield en anders tsjha dan wist hij het maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij pakt teder mijn gezicht vast en geef een kusje op mijn lippen. Daarna gaat zijn armen rond mijn middel en ik leg mijn armen rond hem en druk hem stevig tegen mij aan. Kurt is gewoon de leukste jongen op school en ik ben blij dat ik hem heb. Maar van Alexys zit me toch nog dwars.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Het voelt fijn om samen zo met Blaine te zitten, zelfs op school. Voor het eerst sinds tijden voelt alles zo vertrouwd en veilig met hem. 'Waar denk je aan?' vraag ik zachtjes aan Blaine terwijl ik mijn ogen gesloten houd en geniet van het lichaamscontact.

    Finn

    'Ik snap dat het heel erg zwaar voor je is, maar Rachel, je moet ook beseffen dat het niks anders is dan een zaadje. Het is nog geen kindje..' zeg ik voorzichtig terwijl ik haar aan blijf kijken. Hopelijk vat ze dit goed op.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 15:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik en er vormen weer tranen in mijn ogen. "Het voelt als een kind Finn, als ons Kind" het laatste zeg ik wat harder. Hij moet het tot zich door laten dringen. "Ik hou nu al van het kleintje \: geef ik ook eerlijk toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel zijn warmte tegen mij aan en ik vond het geweldig. Hij was geweldig, toen we nog thuis waren bij mij. Kon ik niet geloven dat ik seks met hem had gehad en dat voelde wanzinnig lekker en het was geweldig om onze liefde voor elkaar te delen. 'Waar denk je aan?' vraag Kurt zachtjes. 'Aan jou, Kurt' zeg ik dromerig met die woorden geef ik hem een teder kus op zijn lippen. 'Alleen maar aan jou' fluister ik zachtjes en kijk hem diep aan.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:04 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Er vormt een glimlach rond mijn lippen en even weet ik geen juiste woorden te vinden. 'Wat hou ik toch veel van je.' zucht ik verliefd terwijl ik hem aankijk. 'Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld, Blaine.' glimlach ik terwijl ik hem weer even kort zoen.

    Finn

    Ik zucht en wend mijn blik even de andere kant op. Ik weet nu even niet wat ik moet denken, vinden of voelen. Ik ben gewoon zo door de war. Ik kijk Rachel weer aan en pak haar hand vast. 'Ik hou van jou.' zeg ik ineens, geen idee waar dat vandaan kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ook vanou Finn" Ik slik even, dit moest ik zeggen, hij moest het weten.
    "Finn als je me niet steunt hoop ik dat de relatie stand houd en ik zou het wel fijn vinden als ons kind van de vader dingen weet, Ik vind niet dat hij of zij de vader moet missen net zoals" ik haal even diep adem "net zoals ik mijn moeder moest missen" Ik hoopte dat hij nu snapte waarom ik het kindje niet kon doden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik denk even na over mijn eigen vader als ze dat zegt. Ik ben ook opgegroeid zonder vader. 'Ik wil ook niet dat het opgroeid zonder vader..' zeg ik heel zachtjes terwijl ik mijn ogen even sluit zodat ik mijn gevoelens even op orde zou kunnen krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.