• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Tuurlijk.' zeg ik zachtjes terwijl ik haar optil en haar stevig tegen me aanhoud en haar naar het Glee lokaal breng. Voorzichtig zet ik haar in de rolstoel en kijk ik nog steeds bezorgd. Ik pak haar tas en geef het aan haar. 'Als je iets nodig hebt moet je het zeggen, Rach.' zeg ik


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dankje" zeg ik zacht en ik zoek even naar een pilletje. Dan zie ik ineens iets heel anders. Snel pak ik mijn agenda en begin ik te tellen. Zonder dat ik het merk stromen de tranen over mijn gezicht. Hoewel ik het nu eigenlijk wel zeker weet tel ik nogmaals.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik frons even als ze haar agenda pakt. Ineens stromen de tranen over haar wangen en kijk ik haar niet-begrijpend aan. Ik ga dichterbij ga zitten en kijk over haar schouder mee in haar agenda. 'Ben je je huiswerk vergeten op te schrijven of zo?' vraag ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "Ik denk dat i-ik zwanger b-ben"stamel ik zacht in zijn oor. Ik staar naar mijn agenda.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trollololololol jullie wouden en krijgen drama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik laat de woorden even tot me doordringen en kijk dan fronsend voor me uit. 'Dat kan niet.' zeg ik terwijl ik haar niet-begrijpend aankijk. 'Van mij??' vraag ik verbaasd. Wat een domme vraag was dat, maar Quinn had me ook aangepraat dat ik de vader was. 'Dat kan niet.' zeg ik nogmaals.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer! Ik ga nu reageren! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "Niet van gister maar die van 3 weken geleden in de vakantie" fluister ik zacht. "We gaan vanmiddag naar zo'n mensje in het ziekenhuis om het zeker te weten" zeg ik vlug. Ik moest dit zeker weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dit kan niet, je vergist je.' zeg ik terwijl ik probeer te glimlachen, maar door de schrik lukt dat niet echt. 'We hebben het altijd veilig gedaan, dus.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik en schud mijn hoofd "toen we alleen thuis bij mij waren" herinnerde ik hem eraan. Ik slik nogmaals.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Samen lopen we de klas uit en Quinn gaat op een trap zitten en ik ga naast haar zitten. "Wat is er dat je met me wilt praten?" Vroeg ze en keek op. "Moet ik me zorgen maken om iets?" zeg ze dan. 'Nee, je hoeft je niet zorgen te maken alleen. Vind je me leuk?' zeg ik duidelijk en kijk haar aan. Dalijk is ze verliefd op mij, omdat ik met haar bezig was. Dan zou ik me schudlig voelen.

    Dave Karofsky:

    Ik loop naar een gang toe en zie een meisje bij de muur staan. 'Zo, heb jij toevallig iets wat ik kan doen?' mompel ze. Het is Alexys, zij weer. Ze gaat naast me lopen en doe haar make-up even bij. Ik grom en kijk haar geirriteerd aan. 'Laat me met rust, Alexys' zeg ik boos en beuk weer een eerste jaar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    'Zo zo, beetje geïrriteerd? Vroeger was je altijd blij me te zien' grijns ik.
    Ik stop grijnzend de lipgloss in mijn tas, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Finn
    Ik zucht en sla mijn hand voor mijn gezicht. 'Dit gebeurt niet.' mompel ik tegen mezelf. Ik schop een stoel omver en loop het lokaal uit en sla met een harde klap tegen mijn locker waardoor er een deuk in ontstaat en laat me er tegen aan leunen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dave Karofsky:

    'Zo zo, beetje geïrriteerd? Vroeger was je altijd blij me te zien' grijns ze. Ja, vroeger. Maar nu kan ik haar niet uitstaan. Ik grom weer en rol met mijn ogen. 'Ja, omdat een of andere homo mij heeft geslagen en ik hem nu betaald laat zetten' zeg ik boos en span mijn spieren aan. Ik krijg dat joch wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik schrik van Finn en begon te huilen.
    Alsof het voor mij niet moeilijk zou zijn.
    Langzaam rijd ik hem achterna diep in gedachtes verzonken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan