• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    [Haha, ik heb het aangepast XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik en knik naar Kurt. Snikkend rijd ik naar buiten.
    Ik ga uit mijn rolstoel en ik ga onder een boom op het bankje zitten.
    Mijn hoofd leg ik in mijn handen voor ik in snikken uitbart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Voorzichtig ga ik naast haar zitten en leg ik mijn hand op haar rug. 'Hij draait wel bij.' fluister ik zachtjes. 'Het is gewoon even schrikken voor jullie allebei.' zeg ik terwijl ik een zakdoek uit mijn tasje haal en het aan Rachel geeft zodat ze haar tranen kan drogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rahel
    Ik pak dankbaar het zakdoekje aan. "Hij wou ons kindje dood hebben" ik staarde ongelovig vooruit. Hij noemde ons kind, het alsof het een vies monstertje was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (En ik ben er weer. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [trololol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yaaaay! (: Kurt is even naar buiten gegaan met Rachel.]

    Kurt

    'Rachel, hij is door de war, hij bedoelde het vast niet zo.' zeg ik zachtjes. Ik vind het rot dat Rachel zich zo voelt en zucht. 'En denk aan de leuke dingen.' zeg ik terwijl ik Rachel mijn bemoedigde glimlach schenk. 'Aan shoppen bijvoorbeeld, je neemt mij wel mee, hoor.' zeg ik terwijl ik haar nep-waarschuwend aankijk. Hopend dat ze een beetje opfleurt. Maar goed, wie word er nou niet vrolijk van shoppen? Iedereen toch?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rahel
    "we gaan vanmiddag eerst naar het ziekenhuis, en je mag dan wel mee hoor" ik weet met moeite een kleine glimlach te maken naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jaja, is goed. ^^)

    Blaine Anderson:

    'Blaine, ik ben zo terug.' zegt Kurt zachtjes waarna hij me snel een kusje op mijn wang geeft. Ik knik en glimlach naar hem. Hij loopt weg en ik zucht even. Waarom deed ze dat? We hebben maar en paar keer gepraat en meer niet. Ik hoop niet dat ze ons probeert uit elkaar te halen. Ik hou gewoon zoveel van Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Rachel,' begin ik twijfelend. 'Ken jij Alexys nog?' vraag ik terwijl ik even naar mijn handen staar. Ik moet dit even kwijt, en aangezien Rachel mij in vertrouwen genomen heeft, kan ik haar ook in vertrouwen nemen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rahel
    Ik knik "Ja hoezo?" ik kijk hem bezorgd aan en onbewust plaats ik mijn hand op mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ze doet raar, ze omhelsde Blaine vanuit het niets en noemde hem ''haar schatje'' ze zoende hem zelfs waar ik bij was.' vertel ik tegen haar. 'Dat is toch raar?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk verbaasd en schiet in de lach "sorry maar volgens mij is er eentje jaloers omdat jij een knappe jongen in pikt, maak je niet druk joh. waarschijnlijk wilt ze dat je boos word zodat zij wat met Blaine kan starten" Ik daht na. Straks ziekenhuis. Hoe zou Finn reageren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je hebt vast gelijk.' glimlach ik. Ze zou vast wel jaloers zijn, zoals Rachel zegt. Blaine is hartstikke leuk, iedereen wilt toch bij hem zijn? Natuurlijk is ze gewoon jaloers. 'Zullen we weer naar binnen gaan?' vraag ik aan Rachel. 'Misschien kunnen jullie zo rustig tegen elkaar praten.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.