• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    [Mag ik even een samenvatting? ^^]

    Jasper:

    Ik zie hoe Jacky naar de zee rent. Zelf loop ik heel rustig naar een kraampje waar ze handdoeken verkopen, had ik er maar gewoon eentje meegenomen... "como una toalla." ik gaf de man het geld en lag de handdoek op een zonnige plek. "Zo, ik lig." Ik grijsnde en zette mijn zonnebril op. Ik lag heerlijk!


    We've lived in the shadows for far too long.

    [We zijn aangekomen op de camping. Sommige hebben hun tent al opgezet, sommige niet.

    Megan en Lars zitten samen in een tent,
    Felicia en Austin,
    Jane en Finn,
    en Jasper en Jacky.

    Lol, alleen maar jongen/meisje, maar het kan dus wel gewoon meisje meisje zijn xD. En ze zijn het nu gewoon aan het verkennen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aha. Danku. :3]

    Ayame
    Ik zette mijn tent op het kamp op. Je moest met zijn tweeën. Ik kende alleen Emma, Brad en Lars. Dat ging dus nog even duren. Nou ja, ik zag wel wie misschien zou willen, ik kende toch nog lang niet iedereen.
    Ik liep door het kamp en bedacht me dat er ook een stad was. Daar ging ik heen.

    Jacky
    Ik ren de zee in, en zie dat ik als eerste in zee ben van ons twee. Maar dan zie ik waarom, Jasper komt helemaal niet de zee in, en even voel ik me teleurgesteld. Ik had me dit zo anders voorgesteld, gewoon samen lachend in het water. Maar goed, kom op Jacky, jullie zijn geen getrouwd stel. Ik loop terug van uit zee en zeg tegen Jasper:
    'Het is heerlijk, maar wel een beetje koud.' ik zag de handdoek van Jasper en bedacht me dat ik er ook geen een had. Maar die handdoek zag er wel breed genoeg uit voor.. mij. Ik zeg tegen Jasper:
    'HE KIJK, WAT IS DAT?!' en hij kijkt om. Dan trek ik lachend de handdoek onder hem vandaan, en sla hem om mee heen.
    'O, het is net weer weg,' zeg ik, nog steeds lachend. 'Dankje voor het lenen van je handdoek.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Toen we op het strand waren aangekomen liep ik naar een huisje toe waar meerdere mensen met surfplanken vandaan kwamen. Ik gokte dat je ze daar kon krijgen, voor eventjes dan. Ik nam een plank en liep terug naar Felicia. Ik trok mijn shirt uit en smeet die op de grond, "Kan jij zelf surfen ?".

    Megan

    Ik wuifde het weg, "Zorgen voor later" lachte ik. Ik haakte mijn arm in de zijne en trok hem mee richting veel lawaai, ik gokte de stad. "Oh, ik ken het perfecte, spot-jongens-plan" zei ik geheimzinnig. Mijn zonnebril had donkere glazen en zijn zonnebril had donkere glazen. Ik haalde 2 ijsjes en trok hem mee naar een bankje. "Al we zogezegd naar elkaar kijken en praten kan je perfect naar jongens kijken zonder ze het doorhebben, zo leuk !".

    Felicia

    Ik lachtte. 'Wat denk je nou zelf? Nee ik kan niet surfen.' Ik vond het water leuk, om in te zwemmen tenminste, maar surfen leek me maar eng. Ik zag altijd op tv over die haaien-aanvallen en dan zul je net weer zien dat dat mij overkomt. Nee, ik keek wel uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik schud lachend mijn hoofd. "Hier ha je nog wel voor boette." Zeg ik en loop weer naar het kraampje. "Tengo 1 más necesaria" Zeg ik lachend en kijk naar het meisje naast me. Ik zei toch, ze ging ervoor boette. "Hola, agradable. Soy Jasper. ¿Y es decir?" Ik keek even om naar Jacky. "Estoy Dirica. Diecisiete." Lachte ze naar me en ik kon alleen maar terug lachen. "bien te nombre encaja bien con usted. ¿Te gusta la natación?" Vroeg ik en leunde tegen de balie. "no, me encanta tomar el sol, odiar a nadar, aunque es el robusto como un chico puede navegar, ." Zei ze verlegen. Ik knikte. "entonces es justo, así que me Can" Zei ik trost en zei dat ik weg moest. "veo que todavía que fijo." "fijo aunque, niña bonita de día." Zei ik en liep terug naar Jacky, "De mensen zijn hier echt veel aardiger." Zei ik bijna springend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Ah, to bad" lachte ik. Ik drukte nog een kusje op haar wang en nam toen mijn surfplank weer. Op een drafje liep ik naar het water, en ging op de plank liggen als het kon. De rest weet je wel.
    Ik kwam terug, kletsnat en liep het strand terug op. Felicia lag te zonnen. "Feli ! Geef me een knuffel" zei ik liefjes glimlachend.

    Felicia

    'Neeeee!' gilde ik. Austin was drijfnat en ik lag net lekker in het hete zonnetje en dat water was vast ijskoud.
    'Austin niet doen.' zei ik dreigend en ik stak 1 been omhoog om hem af te weren. Ook mijn handen stak ik gillend naar voren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Goddamn, dat Jacky nou Spaans kan, betekent niet dat ík dat ook kan xd, whaattheheck zegt Jasperos allemaal. Ach, dan doe ik wat ik in het echte leven ook doe, improviseren.]
    Jacky
    Ik was geen jaloers type, maar hij bleef maar met knappe spaanse meisjes praten. Mijn zelfvertrouwen leek ineens diep te slinken, en ik voelde gelijk een brok in me keel. Maar die slikte ik weg, hij maakte alleen maar een grapje, dat kan niet anders.
    'He he he, ik dacht dat ík degene was waarop je verliefd was.' zei ik tegen Jasper.
    'En ik maar denken dat je me met dat nummer had overtuigd, daar is nu weinig van over..' en ik doe net alsof ik écht gekwetst ben, terwijl dat niet zo is. Tenminste, nog niet.
    'Je.. je bent alleen maar met andere bezig, en als ik iets doe of zeg, ben je altijd gelijk weg.'.. ik vroeg me af of Jasper zou denken dat het echt was. En toen, omdat ik het niet meende, zei ik lachend:
    'En, hoe overtuigend was ik?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Wat ?!" zei ik beledigd, "Je wilt geen knuffel van me ?". Ik knipperde met mijn ogen om zogezegd de tranen tegen te houden, maar ik kon gewoon goed acteren en ging toen triestig op mijn handdoek zitten. Ik keek voor me uit en keek af en toe via mijn ooghoeken naar haar.

    Felicia

    Ik stak mijn armen naar hem uit als teken dat ik wel een knuffel wilde. Ik wist nu al dat ik hier spijt van ging krijgen want het water was vast ijskoud. 'Jawel.. Ik wil wel een knuffel.' zei ik toen grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik pakte een bordje uit mijn tas. ""Vraag alsjeblieft niet waarom, maar heb altijd een mini witheboard bij me." Ik schreef een 8 op en hield het boordje in de lucht. "En we hebben een winnaar." Lachte ik en liep naar haar toe om haar een knuffel te geven. "Nee, laat maar ik blijf liever droog." Ik grijnsde even en keek in het rond. "Je hoet je niet bedreigt te voelen hoor....." Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kijk haar lief aan. "ik kan er niks aan doen dat ik een chameur ben."


    We've lived in the shadows for far too long.