• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

[Hoe kan ik inspringen?]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Austin

Ik lachte zachtjes en stak mijn tekenblok weer weg. "Niet sentimenteel worden Baby" zei ik glimlachend. Ik kroop het tentje weer uit en zag dat het al aan het schemeren was. "Wow, eerste dag is ook weer voorbij" zei ik verbaasd. Ik rekte me eventjes uit en ging in het, gelukkig nog, groene gras liggen.

Felicia

'Ja, maar gelukkig zijn er nog heel wat te gaan.' zei ik glimlachend vanuit het tentje. 'We hebben nog helemaal niks gegeten eigenlijk. Zullen we kijken of we ergens een pizza kunnen halen?' vroeg ik. Ik had echt honger en een lekkere vette pizza zou er wel in gaan nu.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Austin

Ik kroop het tentje weer in, naar de achterkamer. Daar deed ik een beige broek aan, gecombineerd met een wit V-hals shirt. Aangezien mijn broek zoals bij alle jongens wat lager hing dan normaal was mijn rode onderbroek te zien. Ja, ik had nog altijd wat met rood. Ik zocht naar mijn witte All-Stars en deed de met enige moeite aan. "Ze mochten tenten ook wat groter maken" zuchtte ik vermoeid toen ik ein-de-lijk mijn schoenen aanhad. Ik deed nog wat van mijn parfum op, ik dacht One Million, en kroop terug naar buiten. "Laten we een pizza zoeken !" riep ik vrolijk.

Felicia

'Wacht, als jij zo netjes gaat ga ik daar niet lopen in me shortje.' zei ik en ik kroop snel naar achter waar ik mijn mintgroene skinny aantrok met een wit blousje zonder mouwtjes. Ook trok ik snel nog mijn witte slippertjes aan en smeerde wat mascara over mijn wimpers. Zo, dat kon er wel weer mee door. 'Klaar.' zei ik zachtjes toen ik de tent uitkroop en tegen Austin's rug aankeek.

Austin

Ik hoorde een zachte klaar, waardoor ik me omdraaide. Ik trok een pruillipje, "En ik die dacht dat ik de mooiste ging zijn" zei ik sipjes. Ik zuchtte en haalde mijn schouders op, "Verkeerd gedacht". Ik nam haar hand vast en trok haar recht. "PIZZA !".

Lars:

We liepen nu al een tijdje en zagen het pleintje naast de camping al. "Kijk we zijn er bijna!!!" Riep ik blij en maakte en sprongetje. Yippie. "Zullen we eten gaan halen, ik heb zo een hohohongerrrrr." Zeurde ik en trok aan haar arm.

We've lived in the shadows for far too long.

Felicia

'Eindelijk, ik had zo'n honger!' zei ik toen ik de eerste hap van mijn pizzapunt naar binnen werkte. Het vet droop er vanaf maar het was heerlijk. Ik had een pizzapunt met alleen tomatensaus en kaas, dat vond ik het lekkerste. 'Is het lekker?' vroeg ik tussen het eten door aan Austin.

Megan

Ik lachte vrolijk en knikte, "Ik ga wel even iets anders aandoen, geef me 5 minuten !" riep ik terwijl ik al bijna bij de tent was. Ik kroop naar binnen en trok andere kleren aan. Nog vlug bracht ik een laagje Lipgloss aan en wat mascara. Ik kroop terug naar buiten en liep naar Lars. "LATEN WE GAAN ETEN !" riep ik.

Austin

Ik at een stukje van mijn pizza met tonijn. Ik viste nog rap een stuk ajuin ervanaf aangezien ik dat niet at. Ik knikte vrolijk, "SO DELICIOUS !". Ik at nog een stukje en zette ondertussen mijn zonnebril op aangezien de zon nog altijd niet onder was gegaan.

Lars:

"Het is dat ik gay ben." Lachte ik vrolijk en wees naar Megan. Daarna huppelde ik vrolijk naar een zaakje. Ik ga eindelijk eten, ik ga eindelijk eten. Neuriede ik vrolijk in mijn hoofd. "Wat wil je? pata, zo ja met welke saus? Pizza? zo ja, wat voor?" Vroeg ik vrolijk.

We've lived in the shadows for far too long.

[Wie opent dadelijk het nieuwe topic?]

Felicia

Voor mijn gevoel zat ik de pizza echt naar binnen te proppen en legde hem daarom eventjes neer. Ik pakte mijn glas cola en nam langzaam een paar slokken door het rietje. Ik had maar een rietje gevraagd aangezien je maar nooit weet wie allemaal uit die glazen hebben gedronken en dit nou niet een heel hygiënisch restaurantje was. 'Dus, wat is de planning voor de rest van de avond?' vroeg ik toen ik opkeek van mijn glas.

Megan

"Weet ik, maar je weet niet welke knappe jongen je tegenkomt" grijnsde ik. Ik dacht eventjes na, waar had ik zin in ? "Ik heb best wel zin in pasta, macaroni ofzo" zei ik beslist. Ik nam zijn hand en trok hem mee naar een restaurantje. Ik ging zitten en nam de menukaart. "Ik heb google vertaler nodig" zuchtte ik.

Austin

Ik nam nog een stukje pizza en haalde mijn schouders op, "Zeg jij het maar" lachte ik, "Oh, ik wil alsins je drum-skills ontdekken, een perfecte reden zodat ik weer kan drummen" lachte ik. Ik beet een stukje ervan en nam tussendoor een slokje van het flesje cola. De glazen had ik mijn twijfels bij.

Felicia

'Dan word het dat. Ik hoop wel dat je veel geduld hebt hoor.' lachtte ik. Ik was niet zo muzikaal. Ik kon zingen, maar daar stopte het dan ook mee. Ik schoof de pizza een stukje van me af en wreef over mijn buik. 'Zo.' zei ik kort als teken dat ik klaar was met eten. Ik keek nog even naar de andere kant van de tafel waar Austin nog helemaal genietend zat te eten. Ik glimlachtte, ik werd er blij van dat hij blij was..