• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Felicia

    'Yes.' zei ik blozend. Ik had gewoon geen zin om te lopen ja. Ik sprong op Austin's rug en sloeg mijn benen stevig om zijn middel heen en mijn armen sloeg ik om zijn nek. Plagend drukte ik giechelend een paar zachte kusjes in zijn nek. 'Wel een beetje doorlopen he.' fluisterde ik grijzend in zijn oor waarna ik weer doorging met kusjes in zijn nek geven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Denk je dat- dat lukt als het meisje waar ik verliefd op ben mij afleid ?" lachte ik zacht. Ik liep vrolijk door en zag de camping al in zicht komen. Ergens tussen de bomen kon ik zien dat onze tent wonder bij wonder nog rechtstond, "Onze tent staat nog overeind !" riep ik vrolijk, "Je krijgt die kusjes-actie nog terug Felicia, wees maar zeker".

    [Zijn we al op de camping?]


    The truth may be orange!

    Felicia

    Ik liet me van zijn rug afglijden en rende snel naar de tent. 'Hij staat echt nog!' riep ik. Ik liep de tent in en kroop naar achter om me snel even om te kleden. Snel trok ik een nieuw setje kleren aan en kroop de tent weer uit. 'Ik vind het niet eens erg als ik die kusjesactie terug krijg hoor Austin.' lachtte ik.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:46 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [jaa, we zijn er al. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Haha, ik heb geen idee waar ik me nu bevind, dus misschien kan Jane naar Finn toekomen? ;p]


    The truth may be orange!

    Austin

    Ik kroop het tentje binnen, ik was een beetje te groot om recht te staan- en trok een wit V-hals shirt aan. Hij spande redelijk aan, want ik was te lui om een nieuwe te kopen. Nee, echt, ik was echt te lui. Ik liet mijn pet in te de tent liggen en zette mijn zonnebril op. Ik wachtte tot Felicia klaar was. "Anderen gaan zoeken ?" vroeg ik toen ik mijn armen om haar heen had geslaan.

    Felicia

    Ik knikte. 'Weetje, ik ben echt trots dat ik deze vakantie met jou mag doorbrengen.' gaf ik voorzichtig toe en ik bloosde, alweer. Elke keer als ik Austin zag, als hij me aanraakte, me vast pakte, of wat dan ook, elke keer werden mijn wangen rood en kon ik wel schreeuwen van blijdschap. Ik was gelukkig, intens gelukkig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik zette mijn zonnebril af toen ik iemand aan zag komen lopen. Als ik goed keek zag ik dat het Finnie was die met zijn koffers aan kwam lopen. Gelijk sprong ik op. 'Mijn redder in nood! Je komt precies op het goede moment' Riep ik vrolijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Eten BRB]

    Finn
    In de verte zie ik Jane zitten. 'Mijn redder in nood! Je komt precies op het goede moment!', roept ze vrolijk. Ik moet lachen.
    'Wat zijn we weer heerlijk overdreven.', grijns ik. 'Misschien moet jij mij helpen, ik loop hier met die koffers.'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Wat zijn we weer heerlijk overdreven, misschien moet jij mij helpen, ik loop hier met die koffers,' grijnst hij.
    'Dat wilde ik nou net aan jou vragen! Toe Finnie? Als huwelijksgeschenk?' Ik glimlach liefjes naar hem. Het scheelde niets of ik zou gaan smeken. Dan hoef ik tenminste niet met die koffers te sjouwen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Dat wilde ik nou net aan jou vragen! Toe Finnie? Als huwelijksgeschenk?' Ze schenkt me haar liefste glimlach en gaat nog net niet smeken.
    'Hoe kan ik dat nu weerstaan.', grijns ik. Ik hijs haar ene koffer op mijn rug en gebaar naar de andere twee. 'Die draag je zelf maar, ik hoef geen hernia.'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Oke daar gaan we weer,' zucht ik en begin weer verder met het meeslepen van de koffers. Net als hiervoor is het een drama. Mijn eens zo mooi roze koffers beginnen langzaam bruin te kleuren door de aarde. 'Hebben ze hier geen service voor ofzo? Wat is dit voor een onzin?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane begint met veel moeite haar twee overgebleven roze koffers te verslepen.
    'Hebben ze hier geen service voor ofzo? Wat is dit voor een onzin?' Ik moet lachen wanneer het verwende meisje in haar eventjes naar boven komt. Snel geef ik haar een schouderklopje.
    'Als je helemaal tot bij de tent geraakt, krijg je een beloning van me.', grijns ik.


    The truth may be orange!