• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    De drums klonken luid door het kleine gebouw. De ramen stonden open en de deur had ik ook open gelaten. De beats bleven elkaar maar opvolgen, en dit was al mijn 5e paar stokjes. Het zweet stond op mijn voorhoofd en mijn polsen kregen kramp. Ik gokte dat je zelf tot over het gehele plein de drums kon horen.

    [Megan = FOREVER ALONE]

    Jasper:

    "Ik weet niet, wat il jij doen?" vraag ik maar. Ik wist het echt niet, het zag er heel gezellig uit hoor, maar toch. Ik was een beetje bedroeft door het hele gedoe met Lars. "Koom we lopen wel gewoon een random kant op."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ga met zielige Lars praten)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Zuchtend haalde ik een hand door mijn lange bruine haren. Mijn ogen bekeken de camping eens goed. Perfect was dit. De camping was 10 keer niks, ik was eenzaam én had niemand om de tent mee te delen. Laat staan dat ik een tent kon opzetten. Ik liep een kant op en zag een jongen eenzaam zitten. Ik ging naast hem zitten, "Ik zoek iemand om samen eenzaam mee te zijn, wil je mee doen ?" vroeg ik.

    Jacky
    We gingen een random kant op lopen. We zouden vanzelf wel zien waar we terecht kwamen.
    'De camping is niet veel, maar we kunnen er wel wat van maken denk ik.' zeg ik tegen Jasper, en ik blijf even staan om alles in me op te nemen. Jasper liep een klein stukje verder. Ik vroeg me af hoe lang hij door zou lopen, en ik grinnikte zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "Ik doe grrag mee met eenzaam zijn." Zei ik lachend. "Daar ligt een tent, hij moet alleen opgezet worden." Merkte ik heel slim op. En keek haar even aan. "Megan was het toch?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Zonder na te denken liep ik door. Arme Lars, ik moest toe geven Austin zag er goed uit. Bijna net zo goed als ik. Ik grijnsde een. Misschien kon ik Lars helpen, ik moest wel, anders zaten we de hele tijd met een depri Lars. Per ongelukt liep ik bijna tegen iemand op. "dispense, Miró no desde." Lachte ik naar het Spaanse meisje. "Je had me kunnen waarschuwen" Zei ik tegen Jacky.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik keek met een dodelijke blik naar de tent terwijl ik knikte, "Inderdaad Megan" bevestigde ik. Ik mocht deze tent niet. Ik had het gevoel dat hij ging instorten. "Als die tent een mislukking wordt heb ik dringend een boksbal nodig of mijn Kickboks-skills worden op een persoon uitgevoerd".

    Jacky
    Een aantal meter voor me liep Jasper bijna tegen een meisje op, hij leek helemaal in gedachten. Hij zei iets wat als een sorry leek, maar ik kon hem niet verstaan dus ging er maar gewoon vanuit. 'Je had me kunnen waarschuwen.' hoorde ik vanaf daar zeggen.
    'Je had ook gewoon beter kunnen opletten,' roep ik grijnzend van achter hem.
    Dan ren ik in een impuls naar hem toe en spring zo op zijn rug, we vallen samen op de grond en ik lach me rot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "Probeer Felicity." Mompelde ik en stond op. "Poging 1." Riep ik al een stuk vrolijker en begon de tent in elkaar te zetten. Na een tijdje zag het er vrij goed uit. "Geweldig toch." Lachte ik en keek naar de tent, minstens even goed als die van Jasper.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik keek bedenkelijk naar de tent. "Als je héél voorzichtig er in gaat" zei ik blij. Ik kroop naar binnen, maar botste tegen een stokje waardoor ik nu, uhm, een klein beetje gevangen zat in een neergestorte tent. "LARS ER IS IETS MIS MET DE TENT !" riep ik, "IK WEET ALLEEN NOG NIET WAT".

    Jasper:

    Ik schud mijn hood en het meisje kijkt ons raar aan. "Ella es rara, Deje que su pero." Zei ik half lachend en hielp mezelf en Jacky overeind. "¿cómo está usted?" Vroeg ik uit beleeftheid. "Va bien. ¿Y tú?" Ze zag er opgewekt uit. Ze riep haar vriendin die snel aankam gerend. "Hola, Me llamo Adonica." Ze klonk al even vrolijk als haar vriendin. "además, me llamo Cailida." Ik knikte wat "Soy jasper, pero voy a ir." Ik zwaade vrolijk en liep weg. "Wat zijn Spaanse toch aardig." Zei ik tegen Jacky.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars:

    Ik zette het stokje overeind en lachtte haar uit. "OMG, je dacht dat je vast zat. En hie kreeg je dat nou weer voor elkaar?" Ik ging voor de tent zitten en grinnikte.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper
    Jasper hielp ons samen overeind en ging even een klein gesprekje aan met het Spaanse meisje. Ze zag er knap uit, en even voelde ik een steek jaloezie, maar drukte die al gelijk weg. Ik was het eerste meisje sinds Mary waar hij verliefd op was. Het Spaanse meisje hield er nog een vriendin bij, en na even vertrokken Jasper en ik weer.
    'Zo zo, zat je te flirten met dat meisje?' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.