• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    'Ik wil geen beloning, ik wil een normale service.' Zuchtend sleep ik de koffers verder tot we eindelijk zijn aangekomen. 'Waar is de receptie, ik wil een klacht indienen.' Ik zit al om me heen te kijken om een huisje te vinden, die nergens te bekennen is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik wangen werden weer lichtjes rood, waardoor de Austin-glimlach mijn gezicht sierde. Ik legde 2 vingers onder haar kin en tilde haar hoofd op. Ik drukte een vlinderzacht kusje op haar lippen en trok haar toen mee. "Ze moeten hier wel ergens zijn" grinnikte ik.

    Felicia

    'Oh daar zijn Jane en Finn.' zei ik tegen hem terwijl ik met mijn hand in die van hem verder liep. Ik zag hoe Jane een beetje chagrijnig om zich heen stond te kijken en hou Finn zijn lachen inhield. Ik trok Austin mee naar hen toe. 'Janieee, wat is er?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Inderdaad, daar waren Jane en Finn. Jane zag er nu niet echt bepaald, uhm, vrolijk uit ? "Janiee, wat is er ?" vroeg Felicia. Ikzelf kon net als Finn mijn lach bijna niet inhouden waardoor automatisch mijn tanden weer naar mijn onderlip gingen.

    Finn
    Austin en Felicia kwamen onze richting uit. 'Janiee, wat is er?', vroeg Felicia meteen. Ik zag hoe Austin net als ikzelf moeite had met het inhouden van zijn lach.
    'Janie gedraagt zich als een diva.', grijnsde ik. Dit zou me waarschijnlijk enkele klappen van haar opleveren, maar ik vond het ontzettend grappig.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Het is echt niet leuk hoor!' roep ik naar Austin en Finn die beide hun lach amper konden inhouden. 'Ze weten hier niet hoe je gasten normaal behandeld,' leg ik Felicia uit. Ik gaf Finn een stomp tegen zijn arm na zijn opmerking. 'Ik ben geen diva!'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:32 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Wacht maar tot je die tent moet opzetten" lachte ik vrolijk. De onze was nog altijd nét niet ingestort, maar er kwam een dag dat- dat wel zou gebeuren. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Felicia. Ze leidde me af van alles wat er gebeurde. Maar dankzij mijn zonnebril kon niemand anders dat zien.

    Felicia

    'Oh nee echt he!' zei ik tegen Jane. 'Gelukkig droeg Austin mijn koffer anders liep ik nou ook rond met een hernia ofzo.' Ik keek naar Austin en Finn die allebei stonden te lachen. 'Stop nou eens met lachen!' riep ik naar hun.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Iemand die me begrijpt!' roep ik blij. 'Finn is niet zo'n heer, ik moest mijn eigen koffers meedragen.' Ik kijk hem even boos aan. 'Neem een voorbeeld aan Austin Finnie.' Mijn boze gezicht wordt langzaam weer een glimlach.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik stapte de bus uit en keek naar mijn schoenen. "Fijn, nu worden ze vies." Zei ik met een nep-glimlach. Ik pakte mijn koffer en tas. "Ik ben niet geamuseerd." Ik keek even om me heen. Waar was de rest?

    Lars:

    Ugh, ik had ze ook wel weg zien lopen met ze tweeen. In het begin mocht ik ellicia nog wel, maar nu. "We zitten echt in the middle of nowhere." Zei droog en zette mijn handen in mijn zij. "Kom jasp. Niet zeuren, gewoon lopen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Neem eens een voorbeeld aan Austin, Finnie.' Haar boze gezicht verandert langzaam weer in een glimlach, dus ik waag het erop.
    'Ik zal je koffer dragen als we getrouwd zijn, schat.', zeg ik met een brede grijns.


    The truth may be orange!

    Felicia

    'Dat moet je altijd doen!' zei ik plagend tegen Finn. 'Dat heet een gentleman zijn.' zei ik lachend. Jane begint langzaam weer te lachen. 'Het strand is echt supermooi trouwens, alleen het water is nog wel koud.' informeer ik Jane.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Als je zo doorgaat gaan we nooit trouwen.' Ik ga op mijn koffer zitten. 'Schat.' Ik probeer zo vrolijk mogelijk te glimlachen, wat moeilijk gaat. 'Mag ik je zonnebril?' vraag ik aan Austin. Ik heb geen zin om mijn eigen te pakken. Ik sta al op en pak de rode Ray Ban weer af om hem op mijn eigen gezicht te zetten. 'Veel beter.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon nog harder te lachen, "Ik zeg al niets meer" zei ik terwijl ik onschuldig mijn handen en de lucht stak. Ik nam mijn zonnebril terug af en zette hem weer op mijn eigen neus. Ik keek rond en zag een gebouw. Meer een ruimte waar je met zijn allen samen kon komen ofzo. "EUREKA !" riep ik blij. Ik begon te lopen en stormde het gebouw binnen. Mijn oog viel op een drumstel waar ik vrolijk achter ging zitten. Ik nam de stokjes en begon te slaan, beats die best wel cool waren.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:48 ]

    Felicia

    Wat zei ze nou? Schat? Ik keek even een beetje wantrouwend naar Austin om te kijken hoe hij zou reageren. 'Ik ga even wat drinken pakken' zei ik daarna en liep weg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.