• Vandaag had ik voor de eerste keer een kans om met mijn crush te praten. Ik had het hele jaar geen woord met hem gewisseld omdat ik gewoon te verlegen was en bang was om af te gaan of zo.
    Dus zag ik hem en sprak mezelf moed in en liep naar hem toe. Eerst zei ik gewoon gedag en zei dat ik hem op straat gezien had enzovoort. Hij reageerde beleefd en vroeg me mijn naam en hoe het ging, jeweetwel. Hij was echt ontzettend aardig en glimlachte veel en we zaten een beetje te praten.
    En opeens, uit het niets, komt zijn zus en beveelt me om weg te gaan. Ik echt verbaasd, en eigenlijk ook van streek. Opeens ging ze tussen ons staan en bleef me vertellen dat ik weg moest gaan. Dan duwde ze me weg.
    Al haar vriendinnen begonnen te lachen en daar stond ik dan.
    Nu ben ik echt verdrietig, want ik had alleen zin in een gesprek en als hij had gewild dat ik wegging had hij het gezegd ook. En hij deed normaal tegen me en ook wel aardig dus ik had niet het gevoel dat hij me niet mocht of zo. En nu doet die zus opeens weer aardig tegen me en vind ze het raar dat ik haar negeer.
    Sorry, dit moest ik gewoon eruit krijgen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    The fuck is die zus haar probleem?
    Waarom bemoeit ze zich met haar broer zijn gesprek? Als die jongen het niet gewild had, had hij je wel afgewimpeld. Dat deed hij niet, dus die zus is gewoon een kreng door jou zo voor lul te zetten.
    Niets van aantrekken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heel goed dat je de moed had om met je crush te praten! Vooral als je een jaar al niet durfde. Het slaat echt nergens op wat die zus van hem je flikt, je mag toch gewoon met hem praten of niet?
    Is die zus een vriendin van je? Misschien moet je het er met haar over hebben, als ze betrouwbaar is dan.
    Aan jouw verhaal te zien vond die jongen jullie gesprek zeker niet saai! Gewoon nog een keer een gesprek met hem aanknopen, en eerst kijken of die zus niet in de buurt is om jullie gesprek te vernielen.

    Wtf, waar slaat dat op? .__.
    Heb je eindelijk de moed om met hem te praten, krijg je dat.


    i put the fun in funeral

    Wat een vreemde zus?

    Facking schijtwijf, meppen die hap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat komt die zus haar moeien eigenlijk?

    Nu je het hebt over kansen verkijken, ik ga morgen mijn 3e kans op examen statistiek verpesten D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het heel knap van je dat je eindelijk de moed had gevonden om met je crush te praten en je mag best trots zijn op het feit dat jullie gesprek lekker verliep. Wat zijn zus deed, is iets wat je gewoonweg moet negeren en wat je jezelf vooral niet aan moet trekken. Zij heeft niet jou maar zichzelf voorschut gezet.
    Ik hoop voor je dat je je crush snel weer spreekt en dat zijn zus niet nog eens zoiets flikt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Trek je er niets van aan. Zo te horen is ze een gigantisch kutwijf en die kan je maar beter gewoon negeren.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mordor schreef:
    Trek je er niets van aan. Zo te horen is ze een gigantisch kutwijf en die kan je maar beter gewoon negeren.


    + als je voor de eerste keer al de moed had om hem aan te spreken, lukt het misschien ook een tweede keer? (om hem te vragen of zijn zus gek is?)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    + als je voor de eerste keer al de moed had om hem aan te spreken, lukt het misschien ook een tweede keer? (om hem te vragen of zijn zus gek is?)

    Dit, maar dan wel subtiel of als grapje zegmaar ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Audacity schreef:
    Wtf, waar slaat dat op? .__.
    Heb je eindelijk de moed om met hem te praten, krijg je dat.


    Deep inside, I've never felt alive

    is je zus jaloers?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik noem dat niet verpest, je hebt toch leuk met hem gepraat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik noem dat niet verpest, je hebt toch leuk met hem gepraat?


    Je snapt toch wel dat het niet echt zo'n lang gesprek was? En nu doet mevrouw er alles aan om mij van hem weg te houden.
    Als hij maar langsloopt kijkt ze waarschuwend naar mij. Ik moet wel een km afstand houden van hem.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MoonRaven schreef:
    is je zus jaloers?

    Ze is m'n zus niet. Het is zijn zus.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.