• ben ik weer.
    ik heb een paar rollen nodig voor mijn story:
    http://www.quizlet.nl/stories/87183/shutter-island/

    Daniël William Walker komt aan op het mysterieuze eiland 'Shutter Island' met een vriend; Ricky James Wright. Voor een project voor school mochten ze een locatie uitkiezen en er een verslag over maken. De jongens kozen voor Shutter Island. Gewoon omdat het cool klonk. Eenmaal op het eiland merken de jongens een aantal vreemde dingen. en op een gegeven moment staan ze er beiden alleen voor. Daniël ontmoet in zijn weg terug naar huis Nilay Ayana Leaddis. Maar zij is niet zomaar een gast..


    wat ik nodig heb:
    - 2 a 3 klasgenoten van Daniël en Ricky. (liefst meisjes)
    - een paar kinderen op Shutter Island.
    - één gestoord meisje.
    - bijna vriendin Ricky.
    - klein meisje in shutter island.


    wat ik wil weten:
    -rol:
    -voornaam:
    -achternaam:
    -hele naam:
    -leeftijd(+geboortedatum):
    -karakter:
    -uiterlijk(+foto):
    -extra:


    xx.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Rol: Klein meisje in shutter island
    Voornaam: Jaylin
    Achternaam: Phillips
    Hele naam: Jaylin Marissa Phillips
    Leeftijd: 9 (4 november 2002)
    Karakter: Ookal is ze nog maar jong, toch heeft ze geen angst en is ze altijd in voor een avontuur. Ze is enthousiast en laat niet over zich heen lopen. Als ze lacht ontstaan er kleine kuiltjes in haar wangen, wat haar jonger doet lijken. Echter is ze heel slim, en neemt ze je snel te grazen. Als ze het op je gemunt hebt, kun je beter rennen, want met haar onschuldige gezichtje wint ze iedereen voor zich. Ze heeft maar één zwakte, en dat is eten zoeken. Meestal is ze daar te klein voor en dat vind ze heel jammer.
    Uiterlijk: Jaylin heeft groen-bruine ogen, die goud lijken in de ochtend. Haar donkerblonde haar zit meestal in een gemakkelijke vlecht, en valt tot het einde van haar rug. Ze heeft lichte wenkbrauwen, en zachtroze lippen. Haar tanden zijn kaarsrecht, en blinken als ze lacht. Ze heeft een klein schattig neusje, en donkere wimpers. Ze draagt alleen maar jurkjes met bloemenprint erop, en heeft altijd haar witte sandaaltjes aan. Om haar rechterpols draagt ze een armband, waar haar allergiën op staan.



    Extra:
    - Haar ouders hebben het eiland nooit gezien, en sinds ze zich kan herrineren zit ze haar hele leven al op het eiland.
    - Ze is allergisch voor mango's.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:07 ]


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Is die goed?


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Ik vind hem geweldig, precies wat ik nodig heb. Dankjeee.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    ik vul wel ff een klasgenoot in


    where would I be, if you didn't believe?

    -rol:
    Klasgenote van Daniël en Ricky
    -voornaam:
    Vanessa. Haar echte naam is eigenlijk Jenna, maar ze haat die naam.
    -achternaam:
    Hastings
    -hele naam:
    Jenna Vanessa Mila Hastings.
    -leeftijd(+geboortedatum):
    18-05-1994. Ze is dus 18 jaar.
    -karakter:
    Vanessa is zeker geen verlegen of bescheiden meisje, ze staat graag in de schijnwerpers, op wat voor manier dan ook. Je hoort Vanessa altijd wel ergens boven uit schreeuwen, ze is echt een druk, maar toch wel gezellig meisje.
    Bij haar vrienden is ze een ander meisje, dan bij haar ouders. Omdat haar ouders een drukke baan hebben, zijn ze niet vaak thuis. Vanessa is dus niet echt door haar ouders opgevoed. Daardoor is ze thuis best verlegen naar haar ouders toe. Maar bij haar vrienden is Vanessa helemaal zichzelf, en wil ze alleen maar plezier maken. Meestal ziet ze de gevolgen van haar plezier niet in, maar met haar vlotte babbel, krijgt Vanessa zichzelf steeds weer uit de problemen.
    Je kan Vanessa beter niet je diepste geheimen vertellen, want dan heb je kans dat ze het doorverteld, ze is een echte klikspaan.
    Vaak valt ze goed in de groep, maar bij mensen die ze niet goed kent, komt ze vaak hard over. Vanessa zegt wat ze denk, wat soms in haar nadeel is. En als ze iemand niet mag, laat ze dat ook wel duidelijk merken.
    Maar je kan ook heel erg goed met Vanessa lachen. Ze ziet meestal wel het positieve in alles, en gaat met een lach door het leven. Vanessa is een echte levensgenieter. Op dagen dat ze het liefste huilt, blijft ze lachen.
    Vanessa zal altijd voor haar vriendinnen klaar staan, en vindt dat haar vriendinnen altijd voor gaan, wat er dan ook gebeurt.
    -uiterlijk(+foto):


    Keira Knightley.
    Vanessa heeft donkerblonde krullen. Ze heeft zwarte ogen met lange wimpers. Ze is behoorlijk knap en heeft een mooie lach. Haar kledingstijl is romantisch, en ze heeft altijd veel sieraden om. Haar nagels zijn goed gevijld en meestal gelakt in haar favo kleur, lichtroze. Vanessa is dol op kleine dingetjes, zoals sleutelhangers, en ze probeert hele verzamelingen op te hangen of aan haar tassen te hangen. Ook haar schoenencollectie is uitgebreid
    -extra:
    Vanessa heeft een rijke familie. Haar vader werkt als dokter, is 52 jaar en heet George. Haar moeder, Haydee, is 43 jaar, en werkt als internationaal advocate. Vanessa heeft 4 zusjes, Charina Evelynn van 16, Rosy Marie van 14, Isis Lotus van 13 en Julianna Camille Belle van 11.
    Verder werken Charina en Vanessa samen in de lokale supermarkt. Rosy helpt af en toe mee. Ze zitten allemaal op dansen, en Isis doet daarbij nog hockeyen, Charina zwemt, Julianna rijdt paard en Rosy volleybalt.

    Vanessa heeft net haar relatie verbroken.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:25 ]


    where would I be, if you didn't believe?