• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Megan

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, "Ik ben niet zo handig, sorry" zei ik terwijl ik de tent snel uitkroop. "En trouwens, dat stokje staat vreselijk in de weg !". Ik sloeg boos mijn armen over elkaar en keek als een boos klein kindje.

    Jasper;

    "Nou, nou, ik as gewoon beleeft en trouwens je verstond ons toch? o niet?" Ik schudde mijn hoofd zal wel. Vrolijk huppelde ik verder. nog even zwaaide ik naar de meisjes. "Dus at gaan we doen?"

    Lars:

    Ik keek haar hoofdschuddend aan. "Arme jij wil je een knuffel." Ik trok haar mondhoeken omhoog. "Meid, je moet niet zo sip kijken, straks blijft je gezicht zo staan...."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Ja ik wil een knuffel" zei ik beslist, "En nee mijn gezicht blijft niet zo staan, dat heb ik al getest". Ik stak mijn tong uit en sloeg toen mijn armen om hem heen. Ik had nog altijd recht op mijn knuffel !

    [Ik gaa, ik ben de hele dag al ziekjes thuis dus extra vroeg naar bed vandaag.:Y)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Ik kon jullie prima verstaan hoor.' zei ik tegen Jasper. Hij huppelt verder, en ik moet mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.
    'Je bent echt geweldig schattig als je huppelt.' zeg ik tegen hem.
    'Dus wat gaan we doen?' vraagt Jasper.
    'Ik weet wel een 1 seconde ding te doen.' en ik sta even op mijn tenen om hem een kus te geven.
    'En dat was weer het 1 seconde ding. En ik ben niet zo goed in verzinnen van dingen, maar goed. We kunnen even naar het strand gaan?' zeg ik tegen Jasper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMockingjayy schreef:
    [Ik gaa, ik ben de hele dag al ziekjes thuis dus extra vroeg naar bed vandaag.:Y)]


    [Vandaaaar dat ik je niet had gezien op school vandaag. :3 Slaaplekker Anne ;D and fain wiekend ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik liep naar de tent en stapte binnen. Een glimlach sierde mijn gezicht toen ik Felicia zag liggen. Ik boog voorover en drukte een kusje op haar wang, haar neus, haar kaaklijn, haar mondhoek. "Felicia" fluisterde ik in haar oor, "Wakker worden".

    [HAHAHAHH GENIAAL, ik kijk Holland's got talent, en ze maakte JB belachelijk xd, niets naar Beliebers toe, maar het zag er zo grappig uit dat dansen xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Mhhhh, ik ben moe.' stamelde ik zachtjes toen Austin me wakker maakte. 'Ik wil bij jou slapen.' mompelde ik blozend. Ik deed mijn ogen een beetje open en zag Austin langs mijn luchtbed zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Tututut, je gaat mee naar het strand, ik wil surfen" lachte ik zachtjes. Ik drukte nog een kusje op haar wang, "Daarna mag je slapen, PROMISE !". Ik kroop verder om mijn zonnebril te nemen, deze keer een Pilotenmontuur, en kroop weer terug. Mijn V-hals shirt spande nog altijd teveel, misschien moest ik toch maar mijn luiheid langs de kant zetten en eens een nieuw kopen. Achja, ik zag nog wel.

    Jasper:

    "Mooi zo. Het as awkward geweest als je dat niet wist." Lachte ik en begon weer te huppelen. "La chica con el bikini rojo es guapo." Schreeuwde ik over het pleintje en huppelde vrolijk verder. "Dus het strand, dat is daar. Gelukkig heb ik mijn zwembroek al aan."

    Lars:

    Ze trok me in een knuffel. "Oke, wat wil je gaan doen. Naar het strand, shoppen, leuken jongens spotten of iets anders, jij mag kiezen." Lachte ik en ging weer staan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Oeeeh, ik kies voor het laatste !" riep ik vrolijk. Ik stond op en trok hem recht. Vrolijk sprong ik op en neer, "Serieus, ik wil hier niet als enige overblijven die liefdeloos is". Ik zette mijn zwarte Ray-Ban op met roze oren, of hoe je dat ook noemt. Ik keek rond, "Of, of, of, we spotten leuke jongens tijdens het shoppen, NOG BETER !".

    Felicia

    Ik zuchte. 'Oke oke, ik kom al' zei ik en ik ging rechtop zitten. Ik kroop ook snel even naar achter en borstelde mijn haren snel door. 'Oke, we kunnen.' zei ik toen ik terug ging naar Austin


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'En gelukkig heb ik mijn bikini al aan. Wie er als eerste is,' zeg ik, waarna ik hem een zachte duw naar achter geef en zelf weg sprint. Het strand komt al in zicht, en ik weet dat ik snel ben, maar ik weet niet hoe snel Jasper is, en ik moet me ook nog uitkleden. Als ik op het strand ben trek ik snel mijn shirt over mijn hoofd, en ook me broekje uit. Mijn schoenen en sokken waren al uit, en ik zie dat Jasper naast me ook in zijn zwembroek staat. En ik ren als een gek richting de zee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Vrolijk gilde ik met haar mee. "Kom, we gaan." Zei ik vrolijk en trok haar mee. Ik kon nu l niet wachtte tot we in de stad waren. "O my gosh. Straks weten we de weg terug niet." Merkte ik op en stond even stil. "Ach ja."


    We've lived in the shadows for far too long.