• ik had vandaag het 2de tot het 3de op school:Y)maar eerst moes ik met de bus naar school gelukkig had ik 2 bussen vroeger weg gegaan want anders zou ik te laat komen.heb er meer dan 3 kwartier over gedaan o0 .we hadden kerst viering en die begon precies op de tijd dat ik moest beginnen en daarna hadden we dus geen les_O_ en mochten we dus meteen naar huis! dus ik zat van 9:10 tot 9:45 op school en we mochten ook nog een kwartier eerder weg anders had ik toto 10 uur op school gezeten. nou oke ik dus heel blij lopen naar de bus halte. door de sneeuw -.- me hele nep uggs kon ik dus niet meer zien en er zat sneeuw in. hoor ik van een mevrouw dat de bussen dus niet meer rijden o.0 nou ik lopen naar een andere halten die best verweg was omdat er daar allerlei verschillende bussen rijden. nou oke dat duurde dus nog heel lang. werd ik gebeld door me broer. de bussen rijden niet naar me huis :( ik naar de metro Centrum gelopen en toen naar mijn opa en oma. van mijn school naar me opa en oma heb ik 3 kwartier zitten lopen!!! en van school naar huis is 7,5 km en me vader belden ook nog . hij zij dat ik maar naar huis moes lopen. nou echt niet! nou heb ik van half 11 tot half 3 bij mijn opa en oma gezetten. en nu ben ik EINDELIJK thuis!!! en kan ik van me vakantie genieten :Y)

    wie heeft er ook zoon rampzalige dag ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik moest voor school 10 km lopen in de sneeuw,,
    en dat was echt heeel erg koud,,
    maar daarna mochten we wel meteen weg
    dus zo erg was het nog niet


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Een van de vele redenen waarom ik de pest heb aan sneeuw....


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik moest ook naar huis lopen :P Maar dat was maar 35 minuutjes.


    Life is hard and then we die

    IK HAAT SNEEUW~
    ik moest met de trein, dus ik ging met de trein, komen we te laat omdat we zo door de sneeuw hebbeen lopen ploeteren:S
    Echt ozooo irritant!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Nee haha, ik ben vandaan niet naar school gegaan. We hadden maar 3 uur les en zouden waarschijnlijk niets doen tijdens de les. En het bleek ook nog dat er 2 van die lessen uit vielen. Ben ik even blij dat ik thuis ben gebleven =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moest te voet naar school en te voet naar huis. In de sneeuw. En dat was leuk! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    oh. Dan ben ik héél blij voor jou dat je bij je oma & opa geraakte :')
    Dat kut weer ook :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn dag was chill en helemaal niet rampzalig. Maar morgen moet ik met de trein, dus dat wordt nog wat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.