• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    Door het raam kon ik zien dat Felicia wegliep. Huh ? Ik stond terug op, gooide de stokjes langs de grond en liep naar buiten. Ik besloot even een wandelingetje te maken. God, nu klonk ik oud. Ik liep naar de tent en haalde uit een zijvakje wat tekendingen eruit. Hopelijk zag niemand me. Ik liep vlug weg en zocht een bankje, dat ik uiteindelijk vond onder een Eik. Ik sloeg mijn blok open en begon te tekenen.

    Finn
    Felicia en Austin lopen allebei weg en dus blijf ik alleen met Jane achter.
    'Janie, je denkt er toch niet echt over om onze bruiloft af te zeggen?', vraag ik met mijn liefste stemmetje. Ik probeer ook een pruillipje op te zetten, maar dat mislukt. Helaas.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Tuurlijk niet Finnie, ik heb zo mn momenten.' Ik kijk naar zijn mislukte pruillip. 'Je kan ook helemaal niets he?' plaag ik. 'Ik vergeef het je.' Nu heb ik de neiging om hem te knuffelen, zo schattig is zijn mislukte pruillip.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Jij kan ook helemaal niets hè?' Plagend kijkt ze naar mijn mislukte pruillip.
    'Vind je 'm niet mooi dan?', vraag ik teleurgesteld. 'Wat jammer nou.'
    'Ik vergeef je.', zegt ze lief.
    'Gelukkig maar, want ik wil echt heel graag met je trouwen.', zeg ik glimlachend.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Tuurlijk wil je met me trouwen, als ik jou was zou ik ook met mij trouwen,' grijns ik. 'En ik wil ook met jou trouwen.'
    'Laten we de tent maar opzetten,' zucht ik. Mijn humeur is echt tot een dieptepunt gedaald sinds ik hier ben aangekomen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Mijn tekening ? Felicia, niets anders dan haar. Haar naam, haar gezicht, haar zwarte haren, haar ogen. Ik klapte mijn blok toe en zuchtte zachtjes. Waarom liep ze eigenlijk zo plots weg ? Ik nam wat houtskool en deed mijn blok terug open.

    Finn
    'Laten we de tent maar opzetten.' Jane slaakt een diepe zucht. Ze is al haar vrolijkheid kwijt sinds we hier aangekomen zijn. Ik geef haar een snelle knuffel en woel even door haar haren.
    'Janie, je bent mooier als je lacht.'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Ben ik nu niet mooi dan?' Ik probeer me er over heen te zetten dat dit de ergste camping is die er bestaat. Ik maak me los uit de omhelzing. 'We gaan gezellig naast Aust en Felies.' Mijn koffers sleep ik naar de open plaats, wat net zo moeizaam gaat als eerst.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik stond op en liep terug naar de tent. Vlug stak ik alles weg en liep de tent weer uit. Waar is ze nu toch ? Een zachte zucht verliet mijn mond en mijn tanden vonden mijn onderlip weer. Ik besloot dan maar weer te gaan drummen, aangezien dat het enige was waar ik mijn gedachten kon verzetten.

    Felicia

    Ik liep de tent in en zakte zuchtend neer op mijn luchtbed. Stiekem pakte ik Austin's kussen en snoof voorzichtig zijn geur op. Jeetje Felies, je lijkt wel een stalker. Snel legde ik het kussen weer terug en ging weer liggen. Mijn ogen werden zwaar en ik viel in slaap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jaaasspie toch, ineens niet meer bij Jacky de tent op zetten xD. Oke, dan typ ik hier wel op verder.]

    Jacky
    Ik zie Jasper en Lars voor me lopen.
    'Ze lopen aardig te kleffen he?' zeg ik tegen Lars. Ik had het over Felicia en Austin. Jasper en ik waren dan wel verliefd op elkaar, we zaten niet aan elkaar vastgeplakt.
    'Jasperos, we moeten nog de tent opzetten. Tenzij jij dat niet kunt. Ik weet niet hoe de tent precies moet, maar ik heb jarenlange ervaring met mijn vader, broer en zus. Met me moeder minder jaren, maar ook wel een beetje.' zeg ik halflachend. 'Maar goed, die gebruiksaanwijzing is in het Spaans, en gelukkig kan ik Spaans.' zeg ik tegen ze.
    'Lars, lig jij nou bij Jane en Finn in de tent, ja toch? Ik denk niet dat die klef zullen zijn. Volgens mij is dat huwelijk van hen alleen vriendschappelijk.' SHIT! Ik moet nog iedereen zijn bikini en zwembroek aan laten trekken morgen. Ik had wel wat ideetjes ervoor. En zelfs al een tekst in gedachten voor de bruiloft.
    'Laten we de tent maar gaan opzetten Jasperos,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zucht en kijk even rond. "Het lukt wel hoor. Lars ga jij maar gewoon zitten." Zeg ik. Ik vond het zielig voor hem, van Aus en Fel. Ik ging zitten en begon aan de tent. "Wacht maar geef me 5 minuutjes." Mompelde ik. Gelukkig was ik na vijf minuutjes ook klaar. "Taterata, kijk, kijk!" Ik was trots op mezelf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper zei dat hij het zou doen en binnen 5 minuten klaar zou zijn. En het is echt zo, na 5 minuten is hij klaar.
    'Zo zo, dat was snel.' zeg ik tegen Jasper. 'Jij mag wel vaker dingen in elkaar zetten.' en ik lach een beetje. Dan rits ik de tent open, gooi mijn koffer erin. Althans, ik zet hem netjes in de hoek, ik had graag een beetje overzichtelijke tent.
    'Dan blaas ik wel onze luchtbedden op.' en binnen 5 minuutjes ben ook ik klaar. Ik gooi ze in de tent, naast elkaar.
    'Zo, dat is dat. En, wat gaan we nu doen?' vraag ik aan Jasper en Lars.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "Gaan jllie maar iets doen, ik heb niet zo een zin om iets te gaan doen." Mompelde ik en ging tegen een boom zitten. Ik redde me wel, over twee dagen ging het vast l een stuk beter. Ik moest gewoon niet zo overdrijven, dat as het gewoon. Ik zuchtte. "Ga, maar ik moet toch nog een eigen tent opzetten. Want met Jane en finn lijkt me ook niet een geslaagd idee."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Gaan jullie maar iets doen, ik heb niet zo een zin om iets te gaan doen.' mompelde Lars, en hij ging tegen een boom zitten. 'Ga maar, ik moet toch nog een eigen tent opzetten. Want met Jane en Finn lijkt me ook niet een geslaagd idee.'
    'Maar Larsmars toch, dan moet je in je eentje, dat vind ik ook niet leuk voor je.' zeg ik tegen Lars. 'Is er dan niemand anders die nog niemand heeft?' en hij zat maar te zitten tegen de boom. Dus ik zei tegen Jasper:
    'En, Jasperos, wat gaan wij doen? Tenzij je natuurlijk niets met mij wilt doen, maar met iemand anders.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.