• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

[Wauw, lang leve google vertaler, die toch nog een beetje faalt. AWHHHHHH]
    Jacky
    Ik kon het niet meer volgen, maar mensen om ons heen zeiden awhh, dus ik wist dat het lief was. Hij fluisterde 'true story' nadat hij me op zijn schoot had getrokken. Ik sloeg mijn armen om hem heen en legde mijn hoofd tegen zijn borst. 'Laat me nooit meer los,' zei ik in het Spaans tegen hem. En weer hoorde ik sommige mensen awh-geluidjes maken. Het leek net alsof we in een film zaten. Zo'n film waarvan je denkt, dit overkomt mij toch nooit. En hier zit ik dan, met Jasper, in mijn eigen film.
    'Te amo,' fluisterde ik zacht. En drukte nog een kus op zijn vlinderlippen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lars:

Lachend maakte ik allemaal foto's. "Wij falen zo hard." Zong ik vrolijk door de winkel. "Probeer deze is." Zei ik lachend en zette er ook een op. "Kom deze is voor facebook." Zei ik en gaf er ook eentje aan haar.

We've lived in the shadows for far too long.

Felicia

'Je weet dat ik zo a-ritmisch ben als een hond? Is een hond wel a-ritmisch..' vroeg ik me hardop af. 'Wil je terug naar de camping nu dan?' Ik zette mijn zonnebril af en kneep mijn ogen samen tegen de felle zon. Het was hier prachtig, en dan te bedenken dat we hier nog wel een tijdje zouden zitten. Het was perfect.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

(Zal ik je de letterlijke vertaling sturen, o wacht sit is het.:
    Ik wou dat ik je kon vertellen dat ik je geweldig vond, elke avond voor je kon zingen, je altijd vast zou kunnen houden en nooit meer los hoedfe te laten. Ik vind je echt leuk en zou niets liever willen dan elk plekje van je lichaam aanbidden)

Jasper:

"Je bent schattig, weet je dat." Zei ik en haalde mijn hand door haar haar. "Zulle we terug gaan?" Vroeg ik en keek even naar de zon. Hij stond nog best wel hoog maar ja, dat had je hier. Ik keek nog eve om me heen om te kijken o ik iemand zag die we kende maar zag niemand. "Dus gaan we?"

Megan

Ik liet een gil los en zette de bril op. "OMG DEZE IS GEWOON AWESOME !" riep ik vrolijk. Ik zette hem op en trok Lars naast me. "Freaky face !" zei ik lachend, waarna ik en Lars een raar gezicht maakten en ik een foto trok. Me de snorren zou het vast en zeker een awesome foto zijn. Ik keek naar de foto en schoot in de lach, "Deze is echt super !".

[Aaawwhhh, dat is echt supersupersuperlief :3]

Jacky
    'Ja is goed,' en ik pakte zijn hand. En samen liepen we terug naar onze tent. Ik kleedde me gauw om, en ging daarna op het lucht bed liggen. Die van Jasper lag pal naast me, maar dat boeide me niet. 'Dus vertel maar, wat nu?' vroeg ik aan Jasper, met mijn ogen gesloten. 'Ik lig hier wel lekker moet ik zeggen.'

[Oke, nog 1 post ik hierna, en dan ga ik slapen xd]

Austin

"Ja honden zijn ongelooflijk a-ritmisch" zei ik overdreven dramatisch. Ik stond op en trok mijn shirt weer aan. Ik trok haar omhoog waardoor ze nu dicht tegen me aanstond. "Hi" zei ik droog. Ik drukte een kus op haar lippen en nam mijn handdoek. Ik schudde het zand eruit en plooide die, voor zover ik dat kon, mooi op.

Felicia

'Hey youuu.' zei ik flirterig terug. Ik trok snel mijn shortje weer aan, mijn shirt had ik in de tent laten liggen. Ik schudde mijn handdoek uit en gooide hem daarna over mijn schouder. Ik pakte Austin's hand en samen liepen we terug naar de tent. Ik gooide mijn handdoek terug in mijn koffer en ging liggen op mijn luchtbed. 'Dus, wat was het wat je wou laten zien?' zei ik blozend.

Lars:

"Ik weet het. Maar e moeten wel terug. Het is al een beetje laat." Zei ik geschrokken. Ik wist niet dat het al zo laat was en we moeste nook nog de weg terug vinden. Zucht. Ik keek even in de rondte. "Die kant op, ja denk het wel...."

(Neeeeeeeeeee, Jaspie gaat je missen. Hoe laat ben je terug/???? O.o En zoveel verder kunnen we niet, topic is bijna vol^^)

Jasper:

"Ik lig ook heel lekker." Zei ik. Maar toch moest ik even overeind komen. Ik trok even een andere broek aan, inplaats van mijn zwembroek, shirt..... Doe die maar. Daarna ging ik weer naast Jacky liggen. Ik lag mijn hoofd tegen haar schouder. "Wat gaan we doem??" Fluisterde ik.

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 0:46 ]

[Ik moet over 7 uur en een kwartier opstaan xd, en ben pas in de avond terug om 11 uur ofzo xd, wellicht later. Dus ik kan de hele dag niet komen :'( ik ga naar het poëzie festival doemaardichtmaar, ik zit in de top 10 ;D]
    Jacky
    Hij lag met zijn hoofd tegen mijn schouder. 'Wat gaan we doen?' fluisterde Jasper. En ik draaide me even in zijn richting. Ik legde mijn hand op zijn borst. 'Dat maakt me niet zoveel uit,' zeg ik glimlachend. 'Als jij er maar bij bent.' en ik kus hem.

[OKE, ALS JE SNEL REAGEERT, DAN GA IK DAARNA OFFLINE XD maar als het te lang duurt, ben ik off. Ik blijf tot 1 uur ;D]

Megan

Ik begon te lachen. "Wacht he" zei ik terwijl ik die nadenkte. Uhm, "Jup, die kant op" lachte ik. Ik keek nog even rond maar alle leuke jongens waren weg. Spijtig ...

Austin

"Mijn geheime talent" mompelde ik terug. Ik nam mijn tekenblok eruit, "Zweer dat je het tegen niemand zegt, oké ?". Ik liet de tekening zien.

[Die tekening is gewoon de tekenstijl, realistisch dus, je moet haar op dat blad zien eigenlijk ;p
    Maaruh, ben best wel moe, ga slapen !]

Jasper:

Ze leunde iets over me heen en gaf me een klein kusje. "Dat is niet goed genoeg." Zeg ik Beledigt en trek haar half over me heen. Ik leg mijn armen om haar middel entrek haar strak tegen me aan. "Ik hou van je." Mompel ik en geef haar kusjes over haar hele gezicht en eindig bij haar neus. "Ik hou echt heel veel van je." Glimlachte ik en begroef mijn gezicht in haar nek.

Felicia

Ik legde mijn vinger op mijn lippen. 'Ik zeg niks.' zei ik zachtjes. Toen liet hij de tekening zien. Het was prachtig, ik zag mezelf er gewoon precies in terug. 'Austin!' zei ik zacht maar verbaasd. 'Dat is prachtig..' Ik moest me inhouden om geen tranen in mijn ogen te krijgen, het was zo mooi en dat hij dat voor mij gemaakt had. Onbeschrijfelijk hoe ik me voelde op dat moment. Snel druk ik dankbaar een kusje op zijn lippen. 'Het is echt heel mooi..'

[Oke, ik ga toch maar. Ik kom zo snel mogelijk weer online, maar het kan wss niet morgen. Adios amigos, en slaap lekker

O, NEWSFLITS, er is gereageerd. Mijn laatste post:]

Jacky
    'Dat is niet genoeg,' zegt Jasper. En hij trekt me over zich heen en geeft me allemaal kusjes in me gezicht. 'Ik hou van je,' zei hij. 'Ik hou echt heel veel van je.' en ik werd warm van binnen. Hij kuste me als laatste op mijn neus.
    'Dit is inderdaad niet genoeg, maar we hebben nog de hele zomer gelukkig.' zei ik tegen hem. En gaf hem overal kusjes terug.
    'Hé Jasper,' begon ik,' ik hou ook van jou. Zoveel dat je je niet eens kunt voorstellen hoeveel.' En weer overal kusjes, met een laatste op zijn mond. Een lange en intense.

[Jasperos beurt, nu ga ik slapen :3]

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 0:52 ]

(tot morgen avond o overmorgen. Bye amiga!!!!!!!!!!!!
    Ik reageer morgen wel. ;) )

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 0:54 ]