• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ze kreunde zacht en trok haar shirtje uit. Waardoor haar mooie borsten in een Bh tevoorschijn kwamen. Mijn ogen twinkelen van opwinging en de begint mijn rug zacht te masseren. Ik laat mijn lippen langs haar hals strelen voor ik er zachte kusjes plant. Mijn handen strelen ondertussen over haar platte buik. Inhouden Damario, langzaam gaan, teder...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ik kreeg geen antwoord, in plaats daarvan trok ze me opeens ergens heen. 'Hierheen,' zei ze. Ik keek haar vragend aan, maar stelde geen vragend. Voor ik het wist stonden we met zijn tweeën in een pashokje en Haven sloot het gordijn. Vluchtig keek ik het hokje rond en keek als laatste naar Haven. 'Ik weet niet wat er gebeurde,' zei ik met een klein lachje. 'Een meisjes ding of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha dat zeg je nu. Wacht maar tot je het een tijdje doet :P maar zolang je het leuk vind, wat houd je tegen :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Ik weet niet wat er gebuede. Een meisjes ding of zo?" zegt hij met een klein lachje, waarop ik grinnikend knik.
    "Tuurlijk, ik weet waar ik heen moet. Wij meisjes kunnen heel objectief winkelen als we iets nodig hebben hoor." verklaar ik.
    Daarna stop ik met praten over winkels om hem tegen de muur van het pashokje te kunnen drukken en mijn mond op die van hem te drukken. Zijn vochtige lippen winden me al gelijk op, aagezien ik weet wat er gaat gebeuren en ook al weet wat hij ongeveer in zijn broek heeft zitten.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Tuurlijk, ik weet waar ik heen moet. Wij meisjes kunnen heel objectief winkelen als we iets nodig hebben hoor,' legde ze uit. Ik wou nog antwoord geven, maar ik werd tegen de muur van het pashokje gedrukt en ik voelde gelijk haar lippen op die van mij. Mijn tong liet ik eerst vluchtig over haar lippen gaan om vervolgens mijn tong voorzichtjes tussen haar lippen door te wringen om daarna vervolgens op zoek te gaan naar die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik voel zijn tong vluchtig over mijn lippen gaan en hem daarna voorzichtig tussen mijn lippen te voelen wringen, waarna ik mijn mond een stukje open doe om hem binnen te laten. Zijn tong zoekt die van mij en ik speel een spelletje met zijn tong, terwijl mijn handen zijn lichaam aftasten, vooral het ontblootte stuk van zijn bovenlichaam.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Een kleun zacht kreuntje verliet mijn mond door de aanrakingen van haar hand. Ik probeerde hem zo zacht mogelijk te klinken. Ik liet mijn handen vanaf haar nek, via haar schouders en zij naar haar kont glijden. Daar liet ik ze liggen en drukte haar zachtjes wat meer tegen mij aan. Ik vond het wel vaag en grappig. Net wou ze nog niet verder en nu waren we al weer bezig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik hoor hem zacht en vooral gedempt kreunen. Ja, daarop moeten we wel erg letten nu, mogen we het echt gaan doen hier zo. Ik voel zijn handen vanaf mijn nek omlaag naar mijn kont glijden en hij drukt me zacht wat meer tegen hem aan.
    "Je hoeft niet zo zachtaardig te zijn hoor." fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Om dat te bevestigen haak ik mijn vingers achter het elastiek van de zwembroek en trek ik hem met een harde ruk een stuk naar beneden, zonder op te letten of het voorzichtig gaat of niet.


    Your make-up is terrible

    [Yee, Collage is af ;D Nu rest van het avond vrij.. Vind ik..]

    Jay Shawn Fitch

    'Je hoeft niet zo zachtaardig te zijn hoor,' fluisterde ze tegen mijn lippen aan. Als bewijs trok ze met haar vingers mijn zwembroek met een flinke ruk een stuk omlaag. Lichtelijk geschokt keek ik haar aan. 'Ik kan niet anders bij jou,' fluisterde ik. Ik pakte de randen van haar shirt beet en trok die omhoog. 'Dames hoor je niet ruw te behandelen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Goedzo! Dat is wel fijn.]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me lichtelijk geschokt aan waarop ik grijns.
    "Ik kan niet anders bij jou." fluisterd hij en pakt de randen van mijn shirt beet om die omhoog te trekken. Ik steek mijn armen omhoog zodat hij volledig uit kan. "Dames hoor je niet ruw te behandelen."
    "Gelukkig maar dat ik geen echte dame ben." zeg ik speels en uitdagend tegen hem.
    Ik trek zijn broek nog wat verder naar beneden en neem zijn lid weer in mijn hand, om hem zacht en plagerig te kunnen strelen.


    Your make-up is terrible

    May Rose White
    Zijn ogen beginnen te glinsteren als hij mijn borsten ziet wat me doet grinniken. Zijn lippen strelen langs mijn hals en ik huiver weer. Zijn handen strelen mijn platte egale huid. En ik laat mijn handen even op mijn rug gaan om het clipje lis te haken. Het was namelijk een verdomd moeilijk clipje en ik ondeed hem van mijn lichaam zodat mijn borsten zichtbaar werden. Ik glimlachte even en liet mijn hand glijden van zijn borst naar beneden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Echt wel, maar morgen mag ik weer verder.. Moet voor dinsdag 8 schetsen/ontwerpen. Sta op het punt van opgeven. Het klink zo veel]

    Jay Shawn Fitch

    'Gelukkig maar dat ik geen echte dame ben,' zei ze speels. Mijn zwembroek ging nog wat verder omlaag en eventjes later begon ze me te strelen. Weer verliet er een zacht gekreun uit mijn mond. 'Hmm, wat ben je dan wel?' vroeg ik zachtjes en verplaatste mijn handen naar de voorkant van haar broek om die open te maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik pak May haar handen en verplaats ze omhoog naar haar hoofd. "laat de rest maar aan mij over oke?" vraag ik geamuseerd. "Voor je je al uitgekleed heb voor ik er wat plezier aan kan beleven" Ik grinnik even en kus May zachtjes.
    Dan ga ik omlaag, druk kusjes langs haar kaaklijn en hals door naar beneden. Ik laat mijn linkerhand zacht over haar borst strelen terwijl mijn mond kusjes rond de andere borst drukt. Dan neem ik de tepel zacht in mijn mond en streel er met mijn tong rondjes omheen terwijl mijn linkerhand haar borst zacht begint te masseren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jeetje, dat is veel...]

    Haven Lockwood

    "Hm, wat ben je dan wel?" vraagt hij en verplaatst zijn handen vanaf mijn billen naar de voorkant van mijn broek, om de knoop al los te maken.
    "Een speelse vrouw die zoekt naar wat uitdaging en bevrediging." zeg ik tegen hem. Zo klinkt het wel erg alsof ik één of andere wulpse huisvrouw ben. Ik grinnik even om mezelf.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Zijn kusjes gaan over mijn hele lichaam en ik voel genot bij me opkomen. Ik had seks zo verkeerd ingeschat. Als hij bijn mijn borsten komt kan ik een kreun niet onderdrukken. Oke dit was lekker. Ik was geil en ik was volgens mij zoals mensen dat zeiden ook nat. Het was tergent om niets te doen!

    (Ff naar huis fietsen. Ben daarna terug ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break