• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Hij kreunt weer en kijkt me met een onschuldig glimlachje aan, alsof hij zo onschuldig is.
    "Pas op." fluister ik hees in zijn oor.
    Het gevoel in mijn onderbuik word sterker en sterker, hij beweegt op precies de juiste manier voor mij om het te laten uitmonden in een explosie, zeer binnenkort. Ik probeer mijn gekreun uit alle macht tegen te houden wat zo af en toe mislukt.


    Your make-up is terrible

    May violet grey
    Hij doet zijn boxer en miJn string uit en laat nog een kreun vrij. Plots voel ik een pijnscheut bij mijn vagina. Een warme vloeistof glijd eruit. Het was minder pijnlijk dan ik had verwacht. Hij liet ook even een kreun hoorde maar wachte tot ik er klaar voor was dacht ik dus. Hij had een lang geslacht wat me helemaal deed opvullen. Ik kijk hem aan al geeft hij nog steeds kusjes. Hij was slim geweest en daar was ik dankbaar voor geweest. Ik begon weer langzaam een stoot te geven. Rustig aan omdat ik geen idee had of het wel hard genoeg was. Ofzoiets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Pas op,' fluisterde ze hees in mijn oor. Ik lachte zachtjes. Dit voelde gewoon veelte goed. Ik wist niet precies waardoor het nu telkens kwam. Door haar, door de plek, door de nuchterheid of was het gewoon een combinatie?

    [Kan je zo ook ff helpen met beschrijven voor hem? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jahoor, mag ik dan acties vanaf zijn kant beschrijven in mijn post?]


    Your make-up is terrible

    [Jahoor dat mag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik sluit mijn ogen opnieuw, geconcentreerd op het gevoel in mijn onderbuik. Op dit moment ik zeer dankbaar voor het feit dat ik licht ben en hij genoeg spieren heeft om mij te kunnen dragen en ook nog te stoten ondertussen. Ik merk een kleine verandering op en maak eruit op dat hij ook op het punt staat om klaar te komen, net als ik. Als ik het voel aankomen, duw ik mijn vuist in mijn mond om niet hard te kreunen of misschien zelfs te gillen van dit genot.
    Het duurt niet lang voordat ik het ook van hem voel, het bekende gevoel in me als een jongen klaarkomt. Ik voel hoe zijn greep op mijn billen verstevigd, hij knijpt er bijna in. Nog een paar stoten en het is over, ik kan het witte goedje dat uit hem is gekomen in mij voelen en haal onregelmatig adem.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik versterkte de greep rond haar billen en moest moeite doen om niet te knijpen. Ik beet om mijn lip om te voorkomen dat er ook maar iets mijn mond verliet. Ik voelde hoe het witte goedje mij verliet en in haar kwam. Ik hoorde hoe onregelmatig ze ademde en moest eventjes lachen, totdat ik merkte dat zij niet de enige was. Al gauw verminderde ik de tempo en bleef nog eventjes zachtjes doorstoten voordat ik uit haar kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Glimlachend en tevreden liet ik de greep om zijn benen losser en zak ik uiteindelijk tegen de muur aan naar beneden, waar ik trillerig en naakt op mijn benen blijf staan. Ik grijns kort naar hem en krijg mijn ademhaling al snel weer onder controle.
    "Dat was nog eens een uitdaging." glimlach ik met een zachte stem. Ik vis snel mijn ondergoed van de grond om het aan te trekken en verwonder me erom dat we niet betrapt zijn.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat was nog eens een uitdaging,' zei ze zachtjes met een glimlach. Ik glimlachte en terwijl zij haar ondergoed deed, trok ik mijn zwembroek weer omhoog. 'Moet ik je helpen met je kleding?' vroeg ik zachtjes aan haar. Een paar plukjes veegde ik uit haar gezicht. Ergens had ik het gevoel dat als we naar buiten liepen er mensen staan die heel de tijd naar ons hadden gekeken. Ik lachte zachtjes bij het idee alleen al.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij trekt zijn zwembroek weer aan. "Moet ik je helpen met je kleding?" vraagt hij zacht en veegt een paar plukjes aan uit mijn gezicht.
    "Nee hoor, ik kan me best zelf aankleden." grinnik ik zacht en raap mijn shirt van de grond om hem over mijn hoofd te trekken. Ik trek snel mijn broek aan en kijk hem even kort aan, waarna ik mijn blik weer afwend en door het gordijn naar buiten gluur. Alles lijkt nog zoals toen we naar binnen kwamen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee hoor, ik kan me best zelf aankleden,' grinnikte ze en ze begon zich aan te kleden. Ik keek toe hoe zich aankleedde en ik glimlachte. Af en toe liet ik mijn vinger vluchtig over haar huid gaan als ik daar de kans voor kreeg. Toen ze klaar was keek ze me kort aan en gluurde daarna naar buiten. Niks wees erop dat ze schrok en ik glimlachte. Het was dus goed. Ik gaf haar een zachte duwtje zodat ze uit het hokje was en ik volgde haar gelijk. Met een onschuldig glimlachje keek ik haar eventjes aan.

    [En ik ben slapen. Trusten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Slaap lekker.]

    Haven Lockwood

    Hij duwt me zacht en onverwacht waardoor ik uit het hokje stap. Gelukkig volgt Jay me al snel en hij kijkt me aan met een onschuldig glimlachje. Ik grijns naar hem, alles behalve onschuldig.
    "Doe maar niet zo onschuldig meneertje." zeg ik plagerig.
    Ik merk op dat er een vrouw vreemd naar ons staat ze kijken, ze lijkt me wat ouder, zeker in de vijftig en draagt een doek over haar hoofd, wat een groot deels van haar haar bedenkt. Ik grinnik en pak Jay Shawn bij zijn hand om hem de winkel uit te trekken.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik wachte heel eventjes om haar te laten wennen maar dan begin ik te stoten. Ik probeer het in te houden maar het lukt niet en kreun zacht. Ze is ook zo strak en dat voelt zo goed. Dus zo voelt een maagd. Ik doe rustig aan totdat zij aangeeft hoe ze het wilt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Hij stoot zich rustig in me en hij kan geen kreun onderdrukken. Zijn lid zat strak in mijn vagina en ik zag dat hij op mij wachtte. Oke ik voelde geen pijn meer. Ik begon mee in zijn ritme te bewegen en ik voelde hem dieper gaan. Zijn lid streelde ook een beetje over mijn clitoris en ik kon geen kreun van genot onderdrukken. Dat was voor hem zijn start signaal.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Als ze zelf ook begint te kreunen ga ik sneller en een klein beetje harder. Dieper kan ik al niet meer. Mijn handen liggen langs haar heupen en billen. Ik druk mijn vingers in haar vlees van genot. Ze mag blij wezen dat ik geen nagels heb anders had ik haar waarschijnlijk open gehaalt. Ik leg mijn gezicht in haar hals. Waar ik zachte kusjes en likjes geef tussen het kreunen en het hijgen door.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]