• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    [Het waren er 15, maar ik had al 7 dingen gevonden waarvan ik vond dat ik ze wel kon gebruiken]

    Jay Shawn Fitch

    'Een speelse vrouw die zoekt naar wat uitdaging en bevrediging,' zei ze en ik keek haar eventjes lachend aan. 'Ergens klinkt dat best wanhopig,' zei ik met een lachje en trok met een flinke ruk haar broek omlaag. 'En wat voor uitdagingen had je in gedachte?' vroeg ik liefjes en drukte eventjes ruw mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Een tevreden gevoel komt door me heen als ik haar hoor kreunen. Ik laat mijn tong nog even met haar tepel spelen. Dan ga ik door omlaag met de kusjes over haar buik. Ik doe haar broekje uit en zie aan haar string dat ze al aardig nat is en grijns. Ik laat mijn tong even over haar string gaan voor ik er een spoor mee trek over haar buik terug naar haar tepel waar ik wat kusjes overheen geef en besluit dan dat het tijd word om mijn shirt uit te doen en doe dat dus ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jeetje. o.o Arme jij.]

    Haven Lockwood

    "Ergens klinkt dat best wanhopig." zegt hij.
    "Ik ben niet wanhopig!" ga ik ertegen in maar word afgeleid omdat hij met een flinke ruk mijn broek omlaag trekt, wat mij enorm opwind.
    "En wat voor uitdagingen had je in gedachte?" vraagt hij liefjes en drukt zijn lippen ruw op die van mij.
    Ik snap naar adem en vergeet even compleet wat hij vroeg. Ik kus hem op de zelfde manier terug en laat mijn vrije hand door zijn haar gaan.
    "Deze uitdaging." piep ik zacht tegen lippen aan, geheel tevreden.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Deze uitdaging,' piepte ze nadat ze me op dezelfde manier had terug gekust. Haar hand had ik door mijn haar voelen gaan. Ik glimlachte en drukte haar dicht tegen mij aan. Ik voelde haar blote uit bijna volledig tegen de mijne aan. Enige wat nog in de weg zat was de stof van haar ondergoed en bh. 'Hmm, dus alleen de bevrediging nog goed en je hebt wat gezocht,' zei ik met een glimlachje en begon kleine vlugge kusjes te geven bij haar nek. 'Wat ga je daarna doen? Ben je dan gewoon een speelse vrouw?' fluisterde ik tussendoor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij trekt me tegen zich aan. "Hmm, dus alleen de bevrediging nog goed en je hebt wat gezocht." zegt hij en begint kleine kusjes te geven bij mijn nek, wat me gedempt laat kreunen. "Wat ga je daarna doen? Ben je dan gewoon een speelse vrouw?" fluister hij.
    Ik ben amper in staat om antwoord te geven, zijn manier van praten en doen voelt intens en dwingend op een manier die me enorm aanstaat. Ik voel me onderdanig worden, niet meer degene die de leiding heeft zoals het eerder wel het geval was, maar het maakt me niets uit.
    "Ik denk het." zeg ik hees. "Tot..." Ik haper even en kreun. "Tot ik weer bevrediging zoek."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Het voelde goed hoe ze reageerde en hoopte zeer dat ze nu niet ging terug krabbelen. Ik liet mijn handen naar haar bh sluitinkje gaan en maakte die gauw los. Ik haalde hem van haar af en liet hem op de grond vallen. Heel eventjes hield ik haar op een afstandje om haar bewonderend aan te kijken en drukte haar daarna weer dicht tegen mij aan. Ik zei niets en mijn lippen zochten gretiger naar die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Zijn handen open mijn bh sluitinkje behendig en even later ben ik me half bewust dat mijn bh uit is en naast ons op de grond ploft. Als hij me op een afstandje houd kijk ik verbaasd maar zie als snel dat hij mij bekijkt. Dat ben ik niet zie gewend en mijn wangen kleuren lichtelijk. Ik ben blij als hij me weer tegen zich aan drukt en gretig mijn lippen zoekt. Hij zei al die tijd geen woord, dus doe ik het ook niet. Ik bijt opgewonden op zijn lip en duw mijn bekken tegen zijn onderlichaam aan, als teken hoe zeer ik hem nu wil.


    Your make-up is terrible

    [Oké, vanaf hier wel ff helpen. Want verder heb ik het nog nooit beschreven xd]

    Jay Shawn Fitch

    Ik voelde haar bekken tegen mij aan komen en ik glimlachte weer. Ik ging met mijn handen naar haar ondergoed toe en trok die wel voorzichtjes omlaag. Ik zelf ging daarbij ook een stuk omlaag, zodat ik een spoort van kusjes kon achterlaten op haar buik en borsten. Toen ik weer omhoog was keek ik haar met een glimlachje aan. 'Weet je het zeker?' vroeg ik met een kleine lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Toen hij plots mijn broekje uitdeed en met zijn tong bij mijn slipje zat kreunde ik alweer harder dan ik bedoelt had. Hij plaagde me zo. Het was niet grappig vond ik. Hij treiterde me gewoon. 'Asjeblieft.' Zeg ik met een kreun.
    (Ik dacht dat hij al geen shirt maar aanhad xD. Ben er weer trouwens :))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha okay dat kan ik wel hoor. Ik word nog eens een expert door RPGs.]

    Haven Lockwood

    Hij trekt mijn ondergoed voorzichtig omlaag en geeft kusjes over mijn buik en borsten, waardoor mijn lichaam begint te trillen van opwinding. Het is dan eindelijk zo ver. Als hij omhoog komt kijkt hij me met een glimlachje aan.
    "Weet je het zeker?" vraagt hij.
    "Nee." antwoord ik met een trillerige en hese stem, maar dat is vooral van de opwinding en ik plaag hem alleen maar.
    Ik draai ons om zodat ik tegen de muur van het pashokje kom te staan, de veel grotere Jay staat nu voor me. "Til me op en duw me tegen de muur." beveel ik met een zachte maar dwingende stem.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Wat alsjeblieft?" fluister ik zacht terwijl ik zacht haar hals kus vlak onder haar oor. Ik blijf daar zoenen terwijl ik mijn broek uit doe, en stop er nog steeds niet mee als ik haar onderbuik streel vlak bij haar string. Ja ik was een beetje plagen, maar dat is toch het leuke van voorspel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [@nikki hahahahhaha vast niet alleen door RPG's xD -oke nee joke, sorry kon het niet laten hahahaha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Shhhhhht. Dat is geheim.]


    Your make-up is terrible

    [Was je dat niet al dan ? xd]

    Jay Shawn Fitch

    'Nee,' zei ze met een trillerige maar hese stem. Ik dacht eventjes dat ze het meende tot dat ze ons omdraaide en zij nu tegen de muur aan stond en ik voor haar. 'Til me op en duw me tegen de muur,' zei ze lief, maar er zat een dwingende toon in die ik niet kon weigeren. Ik knikte lichtjes. Ik legde mijn handen onder haar billen en tilde haar zo op. Gelijk duwde ik haar rustig tegen de muur aan zodat er niks te horen was en ging zo dicht mogelijk tegen haar aan staan. 'Wat wilt de speelse dame dat ik nog meer doe?' vroeg ik met een glimlachje en drukte eventjes mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh my god 0.o Jullie zijn echt erg. (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.