• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    "Wat is er?" Vraagt ze na me een tijdje aangekeken te hebben. "Niets.." Zeg ik na een tijdje stilte. "Je...ja ik wil niks verkeerds doen weetje.. Aangezien je nieuw bent enzo" zeg ik na een kleine aarzeling. Ik had zoiets eerder meegemaakt en daar had ik geen zin in voor nog een keer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij glimlacht weer. "Dus ehm..." zegt hij na een tijdje. "Ik denk dat ik maar beter kan gaan."
    Ik hoor de twijfeling in zijn stem. Hij gaat met zijn hand door zijn haar en pakt de handdoek op die op de grond lag.
    "Eh, ja." zeg ik, ongemakkelijk. "Of wil je hier nog langer rondhongen?" vraag ik, met een lichte verleidelijke toon in mijn stem en ik kijk hem aan.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, ja,' zei ze. Ik knikte en ging al op weg naar de deur. 'Of wil je hier nog langer rondhangen?' vroeg ze. Ik draaide mijzelf om en keek haar bedenkelijk aan. Het klonk verleidelijk hoe ze het zei. Wat was ze van plan? 'Met jou?' vroeg ik met een glimlachje. 'Is dat wel zo'n goed idee?' Ik deed een paar stapjes in haar richting maar bleef toen staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij was al naar de deur gelopen maar bij mijn woorden blijft hij staan en draait hij zich om, met een bedenkelijke blik op zijn gezicht.
    "Met jou?" vraagt hij. "Is dat wel zo'n goed idee."
    Uiteindelijk doet hij een paar stappen in mijn richting en blijft staan. Ik haal even mijn schouders op.
    "Ja met mij." antwoord ik. "En je mag zelf bepalen of je dat een goed idee vind of niet. Het hoeft niet."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ja met mij,' antwoordde ze. 'En je mag zelf bepalen of je dat een goed idee vind of niet. Het hoeft niet.'
    Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan. Ik wou wel. Ik wou het maar al te graag. Eventjes keek ik de kamer rond en toen weer naar Haven. 'Zullen we dan gaan wandelen?' vroeg ik voorzichtjes. Ik dacht dat dat een betere keuze was dan hier in haar kamer te blijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me nog altijd bedenkelijk aan. Hij kijkt de kamer rond en dan weer naar mij.
    "Zullen we dan gaan wandelen?" vraagt hij, zijn stem voorzichtig en kalm.
    "Lijkt me leuk." zeg ik met een glimlach.
    Het verbaasd me nog dat hij iets kiest waar we niet samen en niet alleen zijn. Ik had iets anders verwacht, om eerlijk te zijn. Minstens nog een nieuwe poging. Ik kijk eventjes naar zijn zwembroek en wijs er grijnzend naar.
    "Wil je niet eerst wat anders aandoen?" vraag ik grinnikend.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Lijkt me leuk,' zei ze met een glimlach en ik glimlachte terug. Ik wou omdraaien om naar de deur te lopen, maar ze wees grijnzend naar mijn broek. 'Wil je niet eerst wat anders aandoen?' vroeg ze grijnzend. Ik haalde mijn schouders op en keek haar glimlachend aan. 'Het is heerlijk weer, dus waarom geen zwembroek?' vroeg ik lachend. 'Maar als jij liever me gewone kleren heb is het ook goed,' voegde ik er glimlachend aan toe en liep alvast naar de deur toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    "Je...ja ik wil niks verkeerds doen weetje.. Aangezien je nieuw bent enzo" Zegt hij aarzelend. Ik geloofde hem deels. Dit was niet alles dt wist ik zeker, maar ik zou niet verder vragen. 'Oke dan.' Zeg ik met een onschuldige glimlach.
    [Sorry hele korte! Maar heb het even druk, maar wou toch even antwooorden. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Het is heerlijk weer, dus waarom geen zwembroek?" vraagt hij lachend. "Maar als jij liever me gewone kleren heb is het ook goed."
    Hij loopt vast naar de deur toe en ik loop hem achterna, lichtelijk huppelend.
    "Nee hoor, ik vind het prima. Ik heb een prima uitzicht zo." zeg ik met een grijns en ga naast hem lopen om zijn reactie te peilen. Ik vraag me af of hij snel verlegen is of niet, dit was een prima manier om het te testen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik hoorde haar achter me aankomen en glimlachte. 'Nee hoor, ik vind het prima. Ik heb een prima uitzicht zo,' zei ze en ze kwam naast me lopen. Ik voelde mijn wangen lichtjes kleuren en keek haar met een glimlachje aan. 'Dan hou ik dit dan maar aan, anders is je uitzicht weg,' zei ik met een glimlachje en deed de deur open. 'Maar, ik doe wel slippers aan. Ik denk niet dat mijn voeten het op prijs stellen als ik heel de dag op ze ga lopen zonder bescherming,' zei ik met een lachje. Ik liep alvast naar mijn kamer toe om de handdoek weg te leggen en om mijn slippers aan te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik zie de reactie die ik leuk vind, zijn wangen kleuren maar hij glimlacht en wend zich niet af. Geweldig.
    "Dan hou ik dit maar dan maar aan, anders is je uitzicht weg." zegt hij en doet de deur open. "Maar, ik doe wel slippers aan. Ik denk niet dat mijn voeten het op prijs stellen als ik heel de dag op ze ga lopen zonder berscherming."
    Hij lacht erbij en loopt naar zijn kamer, waar ik hem volg en zijn bewegingen volg.
    "Dat lijkt me een zeer goed plan, Jay." zeg ik met een grijns.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat lijkt me een zeer goed plan, Jay,' hoorde ik haar nog zeggen. Ik lachte eventjes. Ik deed de dingen die ik wou doen en keek ten slotte nog eventjes de kamer rond. Mijn ogen vielen op mijn koffers. Hmm, straks opruimen. Ik liep weer terug naar Haven en sloot de deur. 'Zo, ik ben klaar,' zei ik met een glimlachje en keek Haven eventjes aan. 'Jij ook?'

    [Ben ondertussen met collage bezig.. Loop beetje achter met me dingen D:]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Oke dan" zegt ze met een glimlach. Ik glimlach ook weer eventjes. Wat moet ik nu gaan doen? Zij is nog maagd en voor mij heeft het geen zin om een relatie aan te gaan. Ze zal hierna ver van me weg zijn plus zal ze nooit bij mij thuis mogen komen van mij. Het lijkt er ook niet echt op dat ze haar maagdelijkheid snel wil gaan verliezen. Ik zwijg even aarzelend. "En nu?" vraag ik na een tijdje

    [okee wanneer ben je er weer?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    'En nu.' Vraagt hij aan mij. Ik wist wat hij wou. Ik kon het zien aan zijn blik dat hij zich onwijs tegenhield en zijn bolletje in zijn broek. 'Ik heb geen idee. Wat wil jij?' Vraag ik nieuwschierig.

    [Weer een korte. Nu kan m'n werkgever me niet zien dus kon ik even antwoorden ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    "Ik heb Geen idee wat wil jij?" Ik kan een grijns niet onderderdrukken. "wat ík wil?" ik grinnik even. "laten we het daar maar niet over hebben" antwoord ik. Ik krab even langs mijn kaaklijn. "Volgens mij weten we beiden wat het is en dat dat nu niet mogelijk is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]