• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    "Ja" zegt ze zo zacht dat ik het net aan kan verstaan. Ik glimlach en trek haar nog iets dichter naar me toe. "Je hoeft niet bang te zijn, ik doe je niks" fluister ik. Al ben ik wel benieuwt hoe ze gaat reageren als ik haar kus. Ik laat mijn vingers weer zacht over haar wang gaan. "Geen zorgen ik doe je niks" fluister ik en ik kijk haar met me bambie bruine ogen aan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Juap]

    Jay Shawn Fitch

    Ik genoot van haar reacties van haar reacties. Ze waren voor mijn gevoel zacht en puur. Ik voelde haar hand over mijn onderbuik strelen en ik hoopte zeer dat ze naar onderen ging. Ik kon amper een glimlach onderdrukken toen ze ook echt met haar vingers verder naar onderen ging. Ik keek haar eventjes aan en zacht dat haar ogen gesloten waren. Haar vingers waren dicht in de buurt. Ik legde mijn hand eventjes op die van haar om haar hand een beetje bij te sturen. Een kleine kreun verliet mijn mond toen haar vingers hem aanraakte. Ook al was het door mijn hulp. Mijn beide handen legde ik losjes om haar nek heen.

    [Ik ben zo weg, ik weet niet wanneer ik er weer ben.. Syll moet op schoenenjacht..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Hij drukte me nog steviger tegen hem aan. Ik was opzich benieuwd wat hij zou gaan doen. Mijn vriendinnen hadden gelijk. Het was tijd om ontgroent te worden en mijn eerste kus te verliezen. Mijn maagdelijkheid wou ik nog niet verliezen. 'Ik vertrouw je.' Zeg ik terwijl ik me tegen hem aan nestel. Hij voelde veilig. Nu maar hopen dat mijn gevoel ook meteen juist was.

    (Na de pauze heb ik bio en daar kan ik moeizaam op antwoorden, maar ik kan het proberen ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Mijn vingers glijden over de gladde stof van zijn zwembroek en zijn hand vind de mijne, om mijn hand bij te sturen. Enkele seconden laten raak ik met mijn vingers de bobbel in zijn broek en hij verplaatst zijn handen naar mijn nek, waar hij ze losjes omheen legt.
    Ik open mijn ogen weer en kijk hem uitdagend aan, terwijl ik zacht streel over de groeiende bobbel die zich in zijn zwembroek verstop. Zal ik het nog verderbrengen of niet? Ik besluit af te wachten en niet te snel te gaan.

    [Hahaha okay, veel plezier en veel succes!]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 11:08 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Haar ogen gingen open en ze keken mij uitdagend aan. Zachtjes streelde ze over hem heen. Wel met de stof van de zwembroek er nog tussen. Bleef het hier bij? Ik wist het niet. Ik hoopte van niet. Zachtjes legde ik mijn lippen op die van haar. 'Als je wilt dan mag je verder,' fluisterde ik er tegenaan.

    [Dankje xd, mja, dan ga ik nu ;d doegg]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 11:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Ze drukt zich zelf tegen me aan dus automatisch leg ik mijn handen op haar heupen en strelen mijn duimen over een klein bloot stukje huid. Mijn ondelip raakt eerst vlinderlicht haar volle lippen voor ik de mijne heel zachtjes tegen de hare aandruk. Tenderness is the key word


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Hij streelde mijn huid met zijn hand en mijn wang. Hij gaf me een kort vlinderig kusje op mijn lippen. Daarna drukte hij toch nog teder zijn lippen op die van mij drukte. Het leek net vuurwerk. Het voelde zo goed. Ik had wel is wat gelezen over zoenen en hoe het moest en dat was de enige informatie die iik had. Ik liet beet zachtjes op zijn lip en likte langs zijn lippen. Dit was zelfs beter dan ik had gedacht. Waarom had ik het dan nog nooit Eerder gedaan?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Hij drukt zijn lippen zacht tegen die van mij aan. "Als je wilt dan mag je verder." fluisterd hij tegen mij lippen aan.
    Aarzelend beweeg ik mijn hand omhoog en laat ik mijn vingers tussen zijn huid en het elastiek van de zwembroek komen. Tergend langzaam beweeg ik mijn vingers over zijn huid naar beneden, tot ik bij zijn lid aankom. Ik streel er zacht over en pak hem dan in mijn hand om die langzaam heen en weer te bewegen. Ik word iets ruwer en beweeg mijn hand wat sneller.
    "Ver genoeg?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ze zoent terug en geeft een zacht speels beetje in mijn onderlip. Ik kan een glimlach niet onderdrukken en laat mijn tanden zacht over haar onderlip strijken, en kus haar weer zacht als ik haar tegen me aan trek ik laat mijn tong zacht over haar onderlip glijden, hopend dat ze me toelaat. Ik moet geduldig zijn want ze is nieuw in dit. Maar het is verdomde moeilijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet grey
    Zijn tong gaat langzaam over mijn lip heen en ik voel een huiver. Ik open langzaam mijn mond en tik zacht mijn tong tegen die van hem aan. En nu verder? Ik had geen idee. Ik had eigelijk wel medelijden met hem dat hij zo'n groentje als mij zoende. Ik kon er namelijk niets van. Toch sloeg ik voorzichtig mijn handen rond zijn nek. Ik had werkelijk geen idee wat te doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Wacht hier klopt iets niet, Of ze is een verschrikkelijke kusssr, of ze heeft nog nooit in haar leven met iemand gezoent. Ik zou daar pas achter komen bij de reactie. Ze slaat haar armen om mijn hals en ik verschuif mijn handen naar haar billen waar ik zacht in knijp als ik haar eer tegen me aan trek en mijn tong zachtjes met de hare laat spelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Ik voelde me echt een groentje maat hij speelde met mijn tong waardoor ik het begon te kopieren en het iet wat nadeed. Hij deed plots zijn handen op mijn billen waardoor ik net geen gilletje van schrik losliet. Ik wou niet verder dan dit. Daar was ik nog niet klaar voor.

    (Sorry had dubbeluur gym :S)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Haar hand was eerst zachtjes en voorzichtjes. Het gestreel voelde heerlijk aan. Ik deed verder niks en concentreerde op haar aanrakingen. Mijn adem stokte eventjes toen ze hem vast nam en langzaam heen en weer met haar hand begon te bewegen. Haar beweging werd al gauw iets ruwer en sneller. Een zachte kreun verliet mijn mond. Mijn adem probeerde ik rustig te houden, wat aardig mislukte. 'Ver genoeg?' vroeg ze zachtjes. Ik knikte lichtjes. 'Ga door,' piepte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Ik laat May los en bekijk haar even onderzoekend. "Volgens mij heb je me iets niet verteld" besluit ik. Ik weet wat het is maar ik wil liever dat ze het me verteld. Ik duw haar voorzichtig van me af en ik heb het gevoel dat er iets mis is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij knikt lichtjes als antwoord op mijn vraag. "Ga door." piept hij.
    Ik grijns breed, zo mag ik het zien. Jongens zijn makkelijk te overheersen. Ik blijf doorgaan en wissel af en toe plagerig van tempo en manier van bewegen. Ik duw mijn naakte bovenlichaam tegen die van hem aan, op een opdringerige manier. Mijn tepels schuren zacht over zijn warme huid. Hebberig druk ik mijn lippen op die van hem en laat ik mijn tong over zijn lippen glijden.


    Your make-up is terrible