• Elke woensdag mag ik mij tot een van de gelukkige van dit genot rekenen, want mijn heerlijke rooster zorgt voor de eerste drie uur vrij plus pauze waardoor ik 10 voor 11 uur op school moet zijn. [:

    Nog meer mensen met zulke fijne roosters? Of juist klote roosters?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit morgen van 9 tot half 5, maar daarna heb ik zomervakantie. :)


    Life is hard and then we die

    Mijn rooster was heerlijk (:.
    Maar over 17 uur heb ik zomervakantie!


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zit morgen van 9 tot half 5, maar daarna heb ik zomervakantie. :)


    Dan zou mijn dag niet stuk kunnen, lol. Ik kan niet eens zo laat op school zitten, uiterlijk 4 uur. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Salamander schreef:
    Mijn rooster was heerlijk (:.
    Maar over 17 18 uur heb ik zomervakantie!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:41 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Waarom heeft iedereen nu al zomervakantie? Ik moet nog 5 weken of zo. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:

    Waarom heeft iedereen nu al zomervakantie? Ik moet nog 5 weken of zo. o.o

    Examens :Y)
    Ik zit van half negen tot kwart over vier op school >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Half negen tot 12 uur. Zoals elke woensdag. (denk dat dat voor alle Belgen die lager/middelbare zitten het geval is)
    Maar alle andere dagen zit ik van half negen tot 15u50. Dat is te lang. Veel te lang. En over 2 weken heb ik examens en die duren dan ook nog eens 2 weken. Daarna nog een paar dagen thuis of op school zitten niksen, en dan heb ik ook eindelijk 2 maanden vakantie
    :)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, heel vaak :].
    Morgen kwart over 11, zulke dingen zijn echt geen uitzondering meer. Alleen heb wel tot 6 uur les.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is lekker, had voor mijn examens ook erg fijn rooster.
    Hoef morgen alleen nog maar van half 2 tot half 5 naar school en dan ben ik klaar en heb ik drie maanden vakantie!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Yail schreef:
    Half negen tot 12 uur. Zoals elke woensdag. (denk dat dat voor alle Belgen die lager/middelbare zitten het geval is)
    Maar alle andere dagen zit ik van half negen tot 15u50. Dat is te lang. Veel te lang. En over 2 weken heb ik examens en die duren dan ook nog eens 2 weken. Daarna nog een paar dagen thuis of op school zitten niksen, en dan heb ik ook eindelijk 2 maanden vakantie
    :)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    klote rooster, maar dat ik morgen godzijdank afgelopen.
    als ik maar geen herkansing hoeft te doen :X


    -

    *kuch* zomervakantie *kuch*


    Bad decisions make good stories.

    Mijn dagen beginnen altijd om 8u20 en eindigen altijd om 16u30
    Behalve op woensdag, dan heb ik om 11u55 gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vandaag van 8.00 tot 14.15 mijn kortste dag, ik ben nooit s' ochtends vrij ;(

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 7:01 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ha.Ha.Ha.
    8.15 - 15.45
    Niet echt mijn beste dag al zien veel van mijn dagen er zo uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."