• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij stopt. Dat was dus mijn eerste zoen. Geweldig. Ik voelde me als een mislukkeling. Waarom god?! Waarom IK! "Volgens mij heb je me iets niet verteld" Hij wist het wel, maar hij wou het overduidelijk uit mijn mond horen komen. Ik nam een adem teug in en voelde tranen achter mijn ogen branden, maar liet niets zien. 'Dit was mijn eerste kus. Ik ben ook nog maagd. Ik heb nog nooit een vriendje gehad al ben ik wel al een aantal keer gevraagd. In clubs word ik vrij vaak half aangerand door jongens, omdat ik thuis bekent staat als het meisje dat nog nooit een vriendje heeft ehad. Ik ben nu nog de enigste van mijn vriendinnen groepje en mijn vriedin heeft me haar ticket gevgeven om te hopen dat ik ontgroend word en ontmaagd.' Het was er eerder uit dan ik had verwacht. Ik had de hele woorden brei er in een keer uit ggooit zonder dat ik er erg in had. Mijn grootste geheim dat alleen mijn vriendinnen wisten vertelt aaneen jongen die ik hoogit een aantal uur kende...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Af en toe wisselde ze de tempo van haar bewegingen. Telkens als ik me net genoeg concentreerde op de tempo veranderde ze hem. Concentreren ging al moeilijk, zeker toen haar bovenlichaam tegen de mijne aan werd geduwd en haar lippen hebberig op de mijne kwamen. Ik voelde hoe haar tong over de mijn lippen gleed. Ik liet een hand van haar nek langzaam omlaag glijden en liet die aan de zijkant van haar borst rusten. Ik wende mijn gezicht af en ging ermee naar haar nek toe. Kleine kusjes gaf ik in haar nek. Af en toe wisselde ik af met een kleine speelse likje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij laat zijn hand naar beneden glijden vanuit mijn nek en legt hem op de zijkant van mijn borst. Zijn lippen raken plots die van mij niet meer, een paar seconde later voel ik ze in mijn nek, waardoor mijn adem stokt. Hij plaatst er kleine kusjes en af en toe een speels likje. Ik kreun even zacht en het tempo van mijn hand veranderd automatisch naar een iets sneller en regelmatiger beweging. Mijn hoofd leg ik iets opzij zodat hij er beter bij kan, ik wil zo graag dat hij ermee doorgaat. Mijn hele lichaam beeft zachtjes van verlangen.


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Wat het blonde meisje en de rest zeggen, gaat het ene oor in en het andere weer uit. Het maakt me helemaal niets uit.
    Als zij zo graag prinsesje wil spelen en nu al op zoek is naar haar slaafjes, kan ze het van mij mooi vergeten, al weet ik zeker dat ze liever alleen de jongens wilt.
    Even kijk ik naar Pablo, die net op dat moment wat zegt, maar het dringt niet echt tot me door en ik kijk weer naar zijn arm die rond me hangt, waarna ik weer dodelijk naar hem kijk.
    “Oké, ik haal mijn arm weg,” Hij laat zijn arm zakken. Mooi zo, hij heeft dus de hint gesnapt.
    “Het is niet zo dat je mij ook met je charmes kunt pakken, Romeo, daar trap ik dus mooi niet in.” Zeg ik nonchalant en kijk hem uitdagend aan.
    Mijn slanke vingers haal ik door mijn goudblonde haar en mijn chocoladebruine ogen doorzochten de kamer naar iets, maar behalve Pablo en ik was er verder helemaal niemand meer. Een diepe zucht klonk uit mijn volle, naturelgekleurde lippen en ik draaide me om, om naar de koelkast te lopen en een glas met cola in te schenken, waarna ik terug liep en rustig in één van de stoelen ging zitten.
    “Oh, jij wilt toch niet, neem ik aan?” Stelde ik hem de vraag grijnzend, maar nog steeds erg nonchalant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    Eventjes stopte ik toen ik merkte dat haar hand sneller ging. Een zacht gekreun verliet mijn mond en liet mijn lippen eventjes rusten tegen haar nek aan. Zachtjes draaide ik met mijn duim rondjes om haar tepel. Ergens begon ik me wel af te vragend of het wel zo slim was om dit alles zo vroeg te doen. Ik bedoel.. Hoe lang kende ik haar? Een half uurtje? Haven leek er geen erg in te hebben, dus liet ik het maar rusten. Als ze het niet wou had ze het toch wel gezegd? Zachtjes begon ik weer met kusjes te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kreunt zacht vanwege mijn snelheid en ik voel hoe hij zijn lippen tegen mijn nek aan laat liggen. Als hij rondjes met zijn duim om mijn tepel begint te draaien, kreun ik, iets harder dan gepland en laat ermee horen hoe zeer mijn lichaam ernaar verlangd. Even later begint hij weer met kusjes geven in mijn nek.
    Het duurt even tot ik weer kan nadenken en tot het besef kom dat ik mezelf moet leren inhouden hier. Ik kan niet zomaar met elke vreemde jongen het bed in duiken. Ik kreun weer zachtjes en duw hem dan voorzichtig van me af en haal mijn hand uit zijn broek, terwijl ik hem aankijk.
    "Ik denk dat we het hier voorlopig bij moeten laten." zeg ik, niet geheel overtuigd van mijn eigen woorden.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Zachtjes kreunde ze, daarvoor had ze iets harder gekreund waardoor ik begon te glimlachen. Nadat ze zachtjes had gekreund vernam ik dat ze tegen mij aan duwde en haar hand uit mijn broek haalde. 'Ik denk dat we het hier voorlopig bij moeten laten,' zei ze. Ik keek haar met grote ogen aan. Ik wou het eigenlijk niet, maar je moet de keuze van een vrouw respecteren. 'Zeker weten?' vroeg ik zachtjes. Je kon het altijd proberen, toch? 'Jammer,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Mijn ogen verwijden zich iets. Groentje en maagd?! Oke dat was onverwachts. Ik krab even langs mijn kaaklijn. "Ehh" zeg ik nog steeds overdonderd. "Maakt niet uit" besluit ik. "Van alles is een eerste keer. En alles moet je leren" ik glimlach naar haar. "Ik voel me vereerd dat ik je als eerste mocht zoenen" ik trek haar nogmaals tegen me aan en druk een klein kusje op haar mond


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me met grote ogen aan. "Zeker weten?" vraagt hij zachtjes. "Jammer." voegt hij eraan toe.
    "Zeker weten." zeg ik met tegenzin. Ik hoop dat het niet te erg doorklinkt in mijn stem en ik zucht zacht. "We zijn hier pas net. We hebben nog genog tijd." zeg ik met een vage glimlach.
    Ik doe een stap naar achter en bekijk hem even. Zeker niet mis. Waarom ga ik er ook alweer niet voor? Vast omdat ik te bang ben om al zo snel zoiets aan te gaan.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Zeker weten,' zei ze, maar haar stem klonk anders. Ze zuchtte zachtjes. 'We zijn hier pas net. We hebben nog genoeg tijd,' zei ze met een vage glimlachje en deed een stap naar achteren. Ik knikte naar haar. Ik liep naar haar bed toe en pakte haar kleren. 'Hier,' zei ik met een glimlachje en gaf de kleren aan haar. En nu? Vroeg ik mijzelf af. Moest ik nu gewoon weggaan of wat? Ik beet eventjes op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Ik zag zijn ogen verwijden of zoals je het kan noemen. groter worden. Nu schaamde ik me nog meer. Ik durfde met zekerheid te wedden dat ik de enige maagd was. 'Voor alles is een eerste keer. En alles moet je leren. Ik voel me vereerd dat ik je als eerste mocht zoenen." Hij trekt me tegen zichzelf aan en geeft een klein kusje op mijn lippen. Ik glimlach even kort. 'Het spijt me dat ik eerst loog over dit.' Zeg ik zacht terwijl ik me tegen hem aan begin te nestelen. Zijn armen voelde veilig rond mijn middel. Voor alles een eerste keer toch? Misschien dan ook dat ik hem kus. Ik laat langzaam mijn lippen op die van hem gaan en lik over zijn zachte lippen. Nu ging ik ms niet meer zo concentreren. Nu liet ik me gewoon gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Hij knikt naar me en loopt naar het bed om mijn kleren te pakken, ik volg zijn bewegingen met mijn ogen en blijf wat ongemakkelijk staan, mijn bovenlichaam is wel ontbloot.
    "Hier." zegt hij met een glimlach en geeft de kleding aan mij.
    "Bedankt." zeg ik en ik glimlach terug.
    Ik trek mijn bh en shirt snel aan en haal mijn hand door mijn gebleekte haar. Onbewust streel ik even langs de piercing die door mijn neusschotje gaat en kijk hem aan, niet wetend wat ik moet zeggen. Als ik iets op heb zijn dingen altijd minder ongemakkelijk.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Als zij me nu begint te kussen til ik haar een heel klein stukje van de vloer zodat ik er beter bij kan en kus terug. Waarbij ik mezelf herinner dat ik hier kwam om zo veel mogelijk te feesten en sex te hebben met zo veel mogelijk mensen, vandaar de enorme pak condooms in mijn nachtkastje en niet om gevoelens te krijgen voor een meisje die ik hierna nooit meer zou zien. Ik zet haar neer en stop de kus.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Plots word ik opgetild. Voor de eerste keer in mijn leven zweefde ik. Zowel letterlijk als figuurlijk, maar plots verbrak hij de kus. Ik opende mijn ogen en keek hem vragend aan. 'Wat is er? Heb ik nog iets verkeerd eraan?' Vraag ik nieuwschierig. Van fouten leer je en kan je de volgende keer het beter doen.

    [Kortje maar had tekort aan inspiratie xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Bedankt,' zei ze. Ik keek toe hoe ze zich aankleedde, haar hand door haar haren haalde en hoe ze met haar vingers bij haar piercing ging. Ik merkte dat ze naar mij keek en ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Dus ehm,' zei ik na een tijdje. 'Ik denk dat ik maar beter kan gaan,' zei ik twijfelend en ging even met mijn hand door mijn haren en pakte daarna de handdoek op die nog op de grond lag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you