• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    'Weet je het heel zeker?' Vraagt hij twijfelend. 'Ja.' Mijn stem klonk opeens anders een beetje hees. Hoe dat kwam was me een raadsel. 'Maar zou je het misschien iets langzamer kunnen doen bij het begin?' Vraag ik even wat zachter.
    [Ugh baas zag me op mijn bb. Moet dus een wachten tor hij me weer alleen durft met mijnbb :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Hm, er zijn hier niet zoveel bosjes,' zei ze. Ik keek om mij heen en kon eigenlijk zo al een paar aanwijzen. 'Ik vraag me af waar ik dan zulk soort bedankjes moet geven.'
    Ik keek haar eventjes na en moest eventjes lachen. Ik wist niet waarom. 'Maar je hebt toch geen bosjes nodig?' vroeg ik lichtelijk uitdagend. 'Er zijn vast andere plekjes waar je ze kan geven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Ja" Haar stem klinkt hees. "Maar zou je het misschien iets langzamer kunnen doen bij het begin?" Ik glimlach en trek haar naar me toe. "Natuurlijk Bonita" fluister ik. Ik kus haar heel zachtjes. Ik zal de zachte tedere manier gebruiken in plaats van de opwindende ruwe manier. Het is haar eerste keer dus dan moet het een goede herinnering aan sex achterlaten.

    [haha oke wat voor werk doe je?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij lacht weer als hij me aankijkt. Ik mag hem wel, hij lacht en glimlacht veel. Ik hou niet van sombere mensen.
    "Maar je hebt toch geen bosjes nodig?" vraagt hij lichtelijk uitdagend. "Er zijn vast andere plekjes waar je ze kan geven."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem verwonderd, daarna uitdagend aan. "Zoek maar een plekje, dan bedank ik je er wel goed voor." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Zoek maar een plekje, dan bedank ik je er wel goed voor,' zei ze en ik knikte. Één grote nadeel. Ik kende het hier niet. Ik begon alvast te lopen. Ik wist alleen niet precies waarheen. 'Hou je van zand?' vroeg ik aan haar. Strand, zee en duinen. Ik glimlachte.

    [Ben lettertje Y kwijt D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gossie. D:]

    Haven Lockwood

    Hij knikt en begint te lopen, waarop ik hem volg. Ik weet dat hij het niet kent, daarom kan het nog leuk worden.
    "Hou je van zand?" vraagt hij aan mij waarna ik grinnik.
    "Alleen als het niet tussen mijn billen komt en in mijn bh." zeg ik grijnzend en dubbelzinnig.


    Your make-up is terrible

    [Laat maar ;D Heb hem gevonden]

    Jay Shawn Fitch

    'Alleen als het niet tussen mijn billen komt en in mijn bh,' zei ze grijnzend. Ik beet eventjes op mijn lip en bewaarde het strand maar voor later. Tijdens het lopen bedacht ik verschillende dingen. 'Wat vind je van kleedhokjes?' vroeg ik uitdagend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha goedzo!]

    Haven Lockwood

    "Wat vind je van kleedhokjes?" vraagt hij uitdagend.
    Ik denk na terwijl ik op mijn lip bijt en iets langzamer begin te lopen. Dat klinkt uitdagend en als ik iets wat ik gelijk wil aannemen. Ben ik daarvoor gestopt net?
    "Prima. Als jij sterk genoeg bent om mij tegen het muurtje omhoog te houden." Mijn ogen glijden over zijn lichaam. "Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan." grijns ik erachter aan.


    Your make-up is terrible

    May VioLet Grey
    'Natuurlijk Bonita.' Zegt hij terwijl hij zachtjes zijn lippen op de mijne plant. Het was zacht, teder. Het voelde veilig en vertrouwd. Ik was dan misschien niet echt bekent in dit gebied, maar ik wist wel dat je het meestal liggend doet. Ik trek hem langzaam mee en stop pas als we bij het bed zijn. Daarna trek ik hem mee tot hij op me ligt. Nou hij hangt eerder boven. Nu moest hij het meeste gaan doen, want ik had werkelijk geen idee wat ik moest doen.

    [Ik doe de vaat maar na 30 juli ga ik bedienen :) wat ik nu doe is echt stom gelukkig zijn we met z'n 4en :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dat klinkt uitdagend en als ik iets wat ik gelijk wil aannemen. Ben ik daarvoor gestopt net? << Oké dat stukje snap ik ff niet ;$]

    Jay Shawn Fitch

    'Prima. Als jij sterk genoeg bent om mij tegen het muurtje omhoog te houden,' zei ze waarna ik zag dat ze mijn lichaam bekeek. 'Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan,' zei ze daarna met een grijns. Mijn wangen kleurde weer lichtjes rood. 'Nog een voorkeur voor kleedhokje?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Als je iets niet wilt, of als ik moet stoppen moet je meteen zeggen want dan stop ik meteen Oke" zeg ik zachtjes. Ik kus haar, zacht en teder. Laat mijn hand eerst langs haar hals, omlaag langs haar middel en bij haar heupen haar huid strelen. Eerst maar zorgen dat ze goed opgewonden is en goed nat zodat het zo min mogelijk pijn zal doen. Ik druk vlinderlichte kusjes langs haar kaaklijn

    [ooh oke. Horeca is sws kut. Mijn familie werkt er al jaren in (moeder chef kok, zussen gastvrouwen diploma's alles), zelf ook een tijdje gedaan. Nou ben blij dat ik nu in kledingwinkel werk, stukke leuker]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ze wilt het aannemen en vraagt zich af waarom ze ook alweer gestopt was net in de kamer, als het nu toch verder gaat.]

    Haven Lockwood

    "Nog een voorkeur voor kleedhokje?" vraagt hij zachtjes, nadat hij een beetje rood kleurde.
    "Ja, die ene waar jij in zit." grijns ik breed. "Nu niet verlegen gaan worden hé." plaag ik hem nog.
    Als we verder lopen komen we vanzelf bij een winkelstraat uit. Ik kijk mijn ogen uit naar de Italianen en de leuke huisjes. Heerlijke etensgeuren komen me tegenmoet en ik krijg er bijna honger van, maar negeer het nu.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Ik knik braaf. Ik zou gillen alshij niet zou stoppen en ik kon hard gillen geloof me. Ik huiverde weer toen hij me aanraakte en kreunde zacht. Hij streelde mijn huid en ik voelde hoe mijn huid hunkerde naar zijn aanrakingen. Ik trok mijn shirtje vliegensvlug over mijn hoofd zodat mijn goed gevulde Bh tevoorschijn kwam. Ik zat tussen C en B in wat irritant was wnst deze BH was B maar te klein voor mijn borsten. Ik had geluk dat ik jong volwassene boeken had gelezen en mijn vriendinnen mij tips hadden gegeven dus gin ik onder zijn shirt op zijn rug en masseerde zijn rug een beetje. Hij had mooie spieren die je goed kon voelen.

    [Ik vind van niet alleen dit rot baantje. Mijn vader is kok en hij leert me alles zodat we later een restaurantje kunnen openen. Ik hou zo ie zo van eten dus hec lijkt me echt heerlijk om het te maken :). Plus na 30 juli mag ik bedienen en dat betekent een fooitje :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ohww, zoo. Wist ik wel...]

    Jay Shawn Fitch

    'Ja, die ene waar jij in zit. Nu niet verlegen gaan worden hé,' zei ze waardoor mijn wangen iets rooier werden. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en we liepen rustig verder. Ik wist niet hoe we het voor elkaar gekregen, maar het leek er op dat we waren terecht gekomen in een winkelstraat. Het zag er hier geweldig uit. Ik keek naar de mensen en ze zagen er allemaal leuk uit. Een heerlijke geur kwam in mijn neus terecht en kon het niet laten om even met mijn tong langs mijn lippen te gaan. 'Welke winkel?' vroeg ik beetje afwezig aan Haven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    April Blake

    "Welke winkel?" vraagt hij afwezig.
    Blijkbaar is hij net zo afgeleid als ik door alles hier. Ik trek hem mee naar een klein warenhuis dat er redelijk druk uitziet. Hoewel er meer mensen zijn heb je ook minder kans om betrapt ze worden.
    "Hierheen." grijns ik breed en loods hem tussen de winkelende mensen door. Als meisje zijnde heb ik een neus voor pashokjes, wat me nu wel erg goed van pas komt. Ik trek het lange gordijn open en trek Jay mee naar binnen, waarna ik het gordijn weer sluit.


    Your make-up is terrible