• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij gaat harder en sneller. Zijn handen zitten bij mijn heupen. Ik begin te hijgen en ik voel nog een kreun. Alsof ik op de automatische piloot sta knoop ik mijn benen om zijn middel. Ik sla mijn handen om zijn schouders. Mijn nagels gaan in zijn schouders en ik laat weer een kreun horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    Ze slaat haar benen om mijn middel en ik voel haar haren in mijn schouders. Het doet me goed als ze ook veel begint te hijgen en te kreunen. Ik ga nog sneller om te zorgen dat zij klaarkomt zodat ik zelf ook kan komen. Ik druk mijn lippen tegen haar schouder


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Zijn lippen gaan op mijn schouder en hij gaat sneller. Ik voel hoe mijn hele lichaam spande zich aan en mijn rug gaat krom. Ik weet niet wat het was maar ik kwam kreunend klaar. Mijn lixhaam ontspant zich weer. Mijn ademhaling is onregelmatig en ik kijk hem aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Doe maar niet zo onschuldig meneertje,' zei ze op een plagerige toon. Ik moest eventjes lachen, maar die ging half weg toen een vrouw raar naar ons keek. Ze zag er vaag uit en ik begon weer te glimlachen. Ik hoorde Haveb grinniken, pakte mijn hand en trok mij mee de winkel uit. Buiten keek ik haar eventjes met een lachje aan. 'Ik vraag je nu alleen één ding,' zei ik zachtjes en keek haar serieus aan. 'Blijf de rest van de dag en nacht bij me, oké?' vroeg ik aan haar. 'Wat je daarna doet maakt mij niet uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    Met een harde kreun komt ze klaar en laat ik me dus ook gaan. Terwijl ze onregelmatig ademt kijkt ze me aan. Ik kijk haar ook even hijgend aan en ga dan uit haar en sta op om het condoom weg te gooien. Als ik weer ga zitten op het bed kijk ik haar aan. "En hoe vond je je eerste keer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Ik vraag je nu alleen één ding." zegt hij zachtjes en hij kijkt me serieus aan. "Blijf de rest van de dag en nacht bij me, oké? Wat je daarna doet maakt mij niet uit."
    Ik kijk hem verbaasd aan en frons dan mijn wenkbrauwen. Dat is toch wel het vreemdste verzoek wat ik na de seks heb gehad, na een verloving dan. Dat was pas een idiote, maar we waren beide dronken. Gelukkig was ik nog wel nuchter genoeg om hem uit te lachen en weg te gaan.
    "Waarom?" vraag ik. "Neem je me nu in de maling?"


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij kwam kort na mij klaar en mijn ademhaling word regelmatiger. Hij stond op en haalde de condoom van zijn nu slappe lid en gooide het weg waarna hij weer bij me kwam liggen. 'En hoe vond je je eerste keer?' Vraagt hij nieuwschierig. Ik grijns en nestel me weer tegen hem aan. 'Ik heb er geen spijt van. Ik heb echt genoten.' Zeg ik met een echte glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Waarom?' vroeg ze aan mij. 'Neem je me nu in de maling?'
    Ik bleef haar serieus aankijken en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik heb het gewoon nodig, oké?' zei ik zachtjes. Ik keek een beetje rond en begon rustig te lopen. 'Het is lastig uit te leggen, maar wil je het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij blijt me serieus aankijken en schud zijn hoofd licht. Ik bijt even op mijn lip en voel me al lullig over wat ik gezegd heb. Hij meent het en ik denk dat hij een grapje maakt.
    "Ik heb het gewoon nodig, oké?" zegt hij zacht en begint rustig te lopen. "Het is lastig uit te leggen, maar wil je het?"
    "Oké, maar op één voorwaarde." zeg ik tegen hem en ga naast hem lopen. "Dat je me verteld waarom. Nu hebben we toch de rest van de dag en de hele nacht."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Oké, maar op één voorwaarde,' zei ze en ze ging naast mij lopen. Een klein glimlachje verscheen alweer op mijn gezicht. 'Dat je me verteld waarom. Nu hebben we toch de rest van de dag en de hele nacht,' zei ze erna en ik keek haar eventjes aan. Die zag ik wel aankomen. 'Oké, maar niet nu,' zei ik met een glimlachje. 'Als ik de juiste woorden heb.' Ik sloeg een straatje in en vroeg me af of we straks de weg nog wel terug konden vinden. Ik wist nou al niet waar we waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Oké, maar niet nu." zegt hij met een glimlachje. "Als ik de juiste woorden heb."
    Ik knik kort, dat moet dan maar. Ik ben echt heel nieuwsgierig nu. Hij slaat een steegje in en ik volg hem, om me heen kijkend. Ik hoop dat we zo de weg terug nog kunnen vinden en vraag me af wat hij van plan is.
    "Eh Jay, heb je nog niet genoeg van onze 'wandeling'?" vraag ik met een frons op mijn voorhoofd.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh Jay, heb je nog niet genoeg van onze 'wandeling'?' vroeg ze en ik keek haar eventjes aan. 'Eigenlijk wel, maar ik zei toch dat ik hier nog nooit was geweest?' vroeg ik en ik keek weer om mij heen. Niets kwam me nu bekend voor. 'Hebben vrouwen ook niet één of ander iets dat ze hun verblijfplaats weer kunnen vinden?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Eigenlijk wel, maar ik zei toch dat ik hier nog nooit was geweest?" vraagt hij en hij kijkt om zich heen. "Hebben vrouwen ook niet één of ander iets dat ze hun verblijfplaats weer kunnen vinden?" vraagt hij met een lachje.
    Ik schud mijn hoofd. "Ik in ieder geval niet, mijn orientatië op de straat is barslecht. Heb totaal geen richtingsgevoel." vertel ik hem doodserieus.
    Ja, dat is zo af en toe nogal een obstakel geweest. Vaak verdwaald en vandaag zal het wel niet anders zijn in dit vreemde land waar we beide nog nooit zijn geweest. Zelfs in steden waar ik al een aantal keer geweest was kon ik nog verdwalen.
    "Misschien kunnen we maar beter dezelfde weg terug nemen, als waarvan we gekomen zijn?" vraag ik voorzichtig aan hem.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik in ieder geval niet, mijn orientatië op de straat is barslecht. Heb totaal geen richtingsgevoel,' zei ze serieus. Eigenlijk had ik het bijna niet geloofd. Ze had ook zo een winkel met een pashokje gevonden. Ik zei er verder maar niets van. 'Misschien kunnen we maar beter dezelfde weg terug nemen, als waarvan we gekomen zijn?' vroeg ze voorzichtjes. Ik stond eventjes stil en keek haar toen aan. 'En dan zeg je nu?' vroeg ik met een lachje. Ik pakte haar weer bij haar hand beet en begon weer terug te lopen. 'Waar kom jij eigenlijk vandaan?' vroeg ik lichelijk nieuwsgierig. Nu we toch nog lopen konden we net zo goed elkaar iets beter leren kennen, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    "Ik heb er geen spijt van ik heb genoten" zegt ze. "Dat is mooi" ik ben normaal nooit van het nog na knuffelen in bed. Meestal laat ik ze gewoon en ga ik verder met wat ik doe. Omdat ik geen relaties ook aanga. Maar omdat het haar eerste keer is en ik haar geen slechte indruk van jongens wil geven doe ik het niet en laat hAar tegen me aan nestele waarna ik een arm om haar heen sla.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]