• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Hij lacht eventjes en doet de dingen die hij moet doen, terwijl ik toekijk vanuit de deuropening. Daarna loopt hij terug naar mij en sluit hij de deur achter zich.
    "Zo, ik ben klaar." zegt hij. "Jij ook?"
    "Ja, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen." zeg ik grinnikend.
    Ik pak expres zijn hand mee om hem mee naar beneden te nemen, naar de hal en de deur uit.
    "Heb jij enig idee waar we heen moeten?"


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Hij grijnst even kort. "wat ík wil?" hij grinnikt even. "laten we het daar maar niet over hebben. Volgens mij weten we beiden wat het is en dat dat nu niet mogelijk is.' Oké nu waren mijn gedachtes dus juist. 'Ja ik weet het ik kan het zien.' Zeg ik grinnikend als ik even kort kijk naar de bobbel in zijn broek. Eigelijk wou ik zeggen: maar ik wil het wel. Damario ontmaagd me, maar mijn verstand zei dat dat niet slim was omdat maagdelijkheid belangrijk was ofzo en dat het pijn deed. Helaas zei ik dit. 'Maar het lijkt me nu nog geen goed idee.' Ik legde wel de nadruk op nu. Want misschien in de toekomst zou ik het met alle plezier het aan hem verliezen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Ja, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen,' zei ze grinnikend. Ze pakte mijn hand beet, waar ik verbaasd over was en nam me mee naar de hal en toen de deur uit. 'Heb jij enig idee waar we heen moeten?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. 'gingen we ergens heen dan?' vroeg ik lachend. Ik twijfelde eventjes maar sloot toch mijn hand om die van haar en kneep er zachtjes in. Ik keek een beetje rond. 'Links af?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik volg haar blik naar mijn broek. "Ik houd het ook niet geheim" zeg ik onverschillig. Ik haal mijn schouders op en kan weer een grijns niet onderdrukken. "Maar het lijkt me nu nog geen goed idee" Ik haal nog maals mijn schouders op. "Maakt mij niet uit hoor, wat jij wilt" zeg ik. Al baal ik wel een tikkeltje. Ik heb enorme zin, maarja ze is maagd dus had geen ander antwoord verwacht. ze moet op de juiste wachten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Gingen we ergens heen dan?" vraagt hij lachend. Hij pakt mijn hand vast en knijpt er zacht in, waardoor ik moet grijnzen. "Links af?"
    "Links af word het." zeg ik en ik begin links te lopen. "Nou, ik dacht, misschien heb je wel een idee waar je heen wilt of iets dergelijks." zeg ik tegen hem, soms praat ik een beetje snel, net als nu.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Links af word het,' zei ze. Ik moest eventjes lachen en liep samen met haar naar links. 'Nou, ik dacht, misschien heb je wel een idee waar je heen wilt of iets dergelijks,' zei ze. Ze praatte aan de snelle kant, maar ik kon het gelukkig nog wel volgen. Ik lachte weer zachtjes en keek haar eventjes aan. 'Ben hier nog nooit geweest. Eerlijk gezegd had ik er ook nooit over nagedacht, dus ik heb niet echt een idee waar ik heen wil. Jij wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij lacht zacht om mijn waterval van woorden. "Ben hier nog nooit geweest. Eerlijk gezegd had ik er ook nooit over nagedacht, dus ik heb niet echt een idee waar ik heen wil. Jij wel?" vraagt hij.
    "Eh..." zeg ik nadenkend. "Ik ben hier ook nog nooit geweest maar als meisje zijnde is het logisch om naar de stad te gaan." zeg ik bedenkelijk. "Wat doen jongens?" Ik kijk hem nieuwsgierig aan.


    Your make-up is terrible

    May violet Grey
    'Maakt niet uit.' mAar je zag gewoon aan zijn gezicht dat hij baalde. Ik voelde het verlangen om mijn eerste keer te voelen. Damario was een lieve jongen en hij was zo teder. Wat kon er fucking fout gaan. Ik was gewoon super nieuwschierig en ik liet me altijd leiden door mijn gevoel. De voorgaande keren voelde ik niets, maar nu. Nu voelde ik veem. Kriebels in mijn onderbuik en misschien wel meer. Je zag ook aan mij dat ik me tegenhield. Als hij het niet zou zien was hij wel heel erg blind. Mijn lichaam wou. Ik wou het enige wat mij tgenhield was de stem die altijd de baas speelde die zeurde dat het nog te vroeg was. Maar nu kwam er een nieuwe stem. En die zei. Yolo!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik zie dat May zelf aan het twijfelen is. Ik doe alsof ik het niet door heb. "Je moet het doen als je er klaar voor bent. Ik wil je nergens toe dwingen" Ik laat mijn vingers plagend langs blote stukjes huid bij haar heupen en onderbuik. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "kom we hebben het hier wel gezien" Ik pak haar hand en trek haar mee naar boven, over de begane grond naar de volgende verdieping.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Eh... Ik ben hier ook nog nooit geweest maar als meisje zijnde is het logisch om naar de stad te gaan,' zei ze bedenkelijk en ik keek haar aan. Voor meisjes zijnde had ik winkels gekozen. Strand was alleen maar beter. Ik keek haar met een glimlachje aan. 'Wat doen jongens?' vroeg ze en ze keek me nieuwsgierig aan. 'Ehh,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Licht eraan wat voor jongen.. Niet alle jongens willen hetzelfde,' zei ik met een glimlachje. 'Dus, over wat voor soort jongen wil je het weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Ehh." zegt hij en hij krabt lichtjes aan zijn achterhoofd. "Licht eraan wat voor jongen.. Niet alle jongens willen hetzelfde. Dus, over wat voor soort jongen wil je het weten?"
    Ik kijk hem grijnzend aan. Dit kan nog leuk worden, even een leuk spelletje spelen nu.
    "Eh, ik denk een jongen die in een zwembroek loopt en graag meisjes en hun koffers naar boven zeult om vervolgens een lekker bedankje wilt, het liefst zo veel mogelijk." De grijns is niet meer van mijn gezicht te krijgen nu.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Toen hij zijn handen op mijn heupen deed voelde ik de huid eronder schroeien. Hij pakte mijn hand vast en trok me op de begaande grond en toen naar de eerste verdieping. Ik keek hem even in zijn ogen aan. 'Ik twijfel niet. Ik wil het wel. Ik wil weten waar mijn vriendinnen het over hebben. Hoe het voelt. Ik wil me niet een non voelen zoals nu.' Vloep ik er in een keer uit. We waren tot stilstand gekomen vlak voor zijn kamer die ik herkende. Ik ging een beetje op mijn tenen staan en kusde hem op de mond. Ik wou het. Ik wou het echt. Ik wist dat het pijn ging doen, maar dat boeide me niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, ik denk een jongen die in een zwembroek loopt en graag meisjes en hun koffers naar boven zeult om vervolgens een lekker bedankje wilt, het liefst zo veel mogelijk,' zei ze. Ze had een grijns op haar gezicht die me liet lachen. 'Aahh, zo'n soort jongen dus,' zei ik en ik deed als of ik na dacht. 'Ja, dat is een lastige. Daar zijn er niet veel van.' Ik keek Haven eventjes aan met een glimlach. 'Ik denk naar een plek waar hij meer bedankjes kan krijgen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik sta net midden in mijn kamer als May begint te praten. "'Ik twijfel niet. Ik wil het wel. Ik wil weten waar mijn vriendinnen het over hebben. Hoe het voelt. Ik wil me niet een non voelen zoals nu" Ik draai me om en kijk haar stom verbaast aan en dan kust ze me al op mijn mond. Ik geef een zacht kusje terug en sluit de deur. "Weet je het héél zeker?" vraag ik aarzelend. Ik heb geen zin in gezeik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij lacht. "Aahh, zo'n soort jongen dus." zegt hij en hij denkt na, het ziet er gespeeld uit. "Ja, dat is een lastige. Daar zijn er niet veel van." Hij kijkt me aan met een glimlach. "Ik denk naar een plek waar hij meer bedankjes kan krijgen."
    Daardoor moet ik lachen en ik kijk hem lichtelijk uitdagend aan. Dit is nou iets wat ik écht leuk vind.
    "Hm, er zijn hier niet zoveel bosjes." zeg ik plagerig. "Ik vraag me af waar ik dan zulk soort bedankjes moet geven."


    Your make-up is terrible