• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    [Hahahahahahahahaha X'D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Okééé, ik geef het toe.]

    Haven Lockwood

    Hij knikt lichtjes en volgt mijn aanwijziging zo op, door zijn handen onder mijn billen te leggen en me zo op te tillen. Hij duwt me rustig tegen de muur aan en komt zo dicht mogelijk bij me te staan. Ik sla mijn benen om zich lichaam heen, ik voel zijn lid tegen me aan drukken.
    "Wat wilt de speelse dame dat ik nog meer doe?" vraagt hij en hij drukt zijn lippen even op die van mij.
    "Kom in me." fluister ik enorm geil en verlangend. Zelf beweeg ik een klein stukje waardoor het zo al veel makkelijker kan.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    Oke ik werd gek. 'Plaag niet zo' zeg ik ademloos. Hij begint weer kusjes te geven op mijn onderbuik. Oke het was overduidelijk. Hij zou mijn beste zijn. Zeker weten. Hij was gewoon perfect in dit. Maar als hij kon plagen kon ik dat ook. Ik kon het natuurlijk nog niet zo goed maar ik had wel gezien dat hij nu alleen nog maar een boxer aanhad. Ik liet mijn hand erheen gaan en legde hem op zijn laat ik het even bergje noemen. Ik kneep er even kort in en voelde hem groeien. Wie plaagde er nu wie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nikki, niet zo pronken met mij. Stout!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Fitch

    'Kom in me,' fluisterde ze op een manier dat ik het gewoon niet kon weigeren. Ze bewoog een beetje waardoor het nu gemakkelijker werd. Voorzichtjes kwam ik in haar en maakte kleine beweginkjes. Stiekem verliet er een klein kreuntje mijn mond. Verder wachtte ik braaf op verdere instructies.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik kreun zacht als hij bij mij naar binnendringt en ik hoor van hem hetzelfde. Maar meer doet hij ook niet, waardoor ik me iets naar voren buig, zodat ik bij zijn oor kom en sla mijn armen om zijn nek heen.
    "Stoot zoals je nog nooit gestoten hebt." fluister ik zacht en ik kijk hem daarna even grijnzend en afwachtend aan.


    Your make-up is terrible

    [HAHAHAHAHAHAHA X'''D stop ur killin me!]

    Damario da silva santos
    Mijn adem stokt als ze haar hand op mijn lid legt die al aardig is gegroeit en knijpt er zacht in. Ik bijt op mijn lip en kijk haar sexy aan. "Ik plaag helemaal niet, zoiets heet voorspel bonita" zeg ik en kus haar hals weer. "Nooit van gehoort?" Fluister ik. Mijn vingers strelen rond haar string maar doen hem nog niet uit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Stoot zoals je nog nooit gestoten hebt,' fluisterde ze zacht en ik zag haar mij grijnzend aankijken. Ik lachte eventjes en knikte toen. 'Zoals je wilt,' fluisterde ik zachtjes. Ik begon eerst rustig, maar verhoogde al gauw de tempo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Zoals je wilt." fluisterd hij zacht en begint rustig te stoten, maar verhoogd al snel het tempo.
    Ik sluit mijn ogen van genot en mijn rug kromt zich lichtelijk. Mijn vingers woelen door zijn lange haar heen en ik moet me enorm inhouden om niet luid te gaan kreunen. Met mijn andere hand zet ik mijn nagels in zijn huid, ik kan het gewoon niet tegenhouden.


    Your make-up is terrible

    [Dan stop ik maar :Y)]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 23:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    May Violet Grey
    Voorspel dus. Dat hadden mijn vriendinnen ook al gezegt. 'Tuurlijk weet ik wat dat is, maar ik noem het plagen.' Zeg ik grinnikend. Hij streelt de huid rond mijn string en ik kan weer geen kreun binnenhouden. Ik kruip met mijn hand zijn boxer in en grijp zijn lid vast. Ik begin hem heen en weer te bewegen en ik voel hem groeien in mijn hand. Nu ik het toch zo cvoelde zijn lid was vrij dik en lang. Hoe zou dat voelen? Ik werd nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Zachtjes gekreun verliet mijn mond. Hoe ze deed en wat ze deed was geweldig. Ik voelde haar vingers in mijn huid wat mij iets harder liet kreunen dan net. Van binnen schrok ik lichtjes, maar ergens had het wel iets. De spanning die door mijn lijf heen ging voelde goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    damario da silva santos
    Ik kuste haar en deed haar string en mijn boxer uit. Zelfs als ik de condoom pak en omdoe blijf ik haar kussen. Afleiden. Als ze zou weten wanneer ik binnen kom dan raakt ze gespannen en doet het mijn bij haar, nu ze ontspannen is door mijn gekus zal ze geen tot weinig pijn voelen. Ik dring bij haar naar binnen, langzaam maar wel diep, ik kan een kreun niet onderdrukken ik had niet verwacht dat ze zo nat en zo strak zou zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Als hij harder kreunt duw ik mijn hand tegen zijn mond aan.
    "Shht." weet ik eruit te krijgen en ik grijns kort, voordat mijn mond weer vertrekt van puur genot. Ik laat zijn mond weer los en streel over zijn wang, terwijl hij verderstoot leg ik mijn hand terug in zijn nek, erg lang concentreren kan ik me nu gewoon niet.
    Langzaam aan onstaat er een kriebelig gevoel in mijn onderbuik waardoor ik mijn nagels dieper zijn huid induw en zacht begin te hijgen. Mijn lichaam krijgt een eigen wil en beweegt zacht mee op zijn heftige tempo.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek haar aan toen ze haar hand op mijn mond had geduwd. Ergens was ik daar wel dankbaar voor. Ik lette maar half op wat ze verder deed. Wanneer haar nagels dieper in mijn huid ging verliet er weer een kreun mijn mond. Met een onschuldige glimlachje keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you