• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    "Hebben we een bedankje nodig om verder te kunnen?" vraagt hij zacht en glimlacht uitdagend naar me.
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan, zonder iets te zeggen. Ik doe alsof ik nadenk, hoewel ik al weet wat ik tegen hem wil zeggen.
    "Hoeveel verder wil je gaan?" vraag ik, uitdagend maar toch serieus.
    Ja, ik wil het wel echt weten en ik vraag me af hoe ver ik zelf zal gaan. Ik bedenk me dat ik nuchter waarschijnlijk veel te schijterig ben om all the way te gaan en het is er denk ik ook nog te vroeg voor, het eerste uur dat ik hier ben aangekomen kan ik me daar toch niet aan wagen?


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Het zag er schattig uit hoe ze op haar lip beet. Zwijgend keek ze mij aan. Was ze aan het nadenken? Rustig wachtte ik af. 'Hoeveel verder wil je gaan?' vroeg ze aan mij. Haar stem klonk uitdagend, maar toch ook serieus. Ik keek weer eventjes aan en een glimlachje verscheen op mijn gezicht. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Licht eraan,' begon ik zachtjes. 'Tot hoe ver kan jij gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij glimlacht erom en haalt zijn schouders op. "Ligt eraan. Tot hoever kan jij gaan?"
    Dat klinkt als een uitdaging die ik wil aannemen, ik wil hem eens laten zien hoever ik kan gaan terwijl ik weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen. Ik besluit dat we net zo goed kunnen kijken waar we uitkomen, als antwoord op zijn vraag maak ik de handdoek die rond zijn middel zat los waardoor hij met een zachte plof op de grond valt. Grijnzend kijk ik hem aan en wacht ik tot hij de volgende stap gaat zetten.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik wachtte op antwoord, maar in plaats daarvan maakte ze mijn handdoek los die rond mijn middel zat en liet die op de grond vallen. Ik had liever een gewone antwoord verwacht, al was ik ook wel weer in voor verrassingen. Grijnzend keek ze mij aan. Verder niets. Met een glimlachje keek ik haar aan. Mijn handen gingen naar de onderkant van haar shirtje. Voorzichtjes pakte ik die beet en schoof haar shirt stukje bij beetje steeds hoger. Ondertussen bleef ik haar met een glimlachje aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me aan met een glimlachje en gaat ook verder in daden. Hij pakt de onderkant van mijn shirtje vast en schuift die steeds een klein stukje omhoog, terwijl hij me met diezelfde glimlach aan blijft kijken. Van de spanning bijt ik op mijn lip, een uniek gevoel raast door mijn tengere lichaam heen. De opwinding die ik net voelde word nu nog erger versterkt. Gewillig til ik mijn armen een klein stukje op zodat hij mijn shirt uit kan doen als hij dat wilt.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    Ik voel haar wat tegen me aanleunen.terwijl we door de stad lopen zie ik al perfecte uitgaans clubs. "Ik ben jong en feest graag. Het zou raar zijn als ik niet continu met ze overhoop lag" zeg ik. Ze hoeft het niet te weten. Na een tijdje gewandelt te hebben zet ik de koers terug naar het huis. Dit meisje gaat nog wel wat merken. Niet verkeerd bedoelt, ik wil niks dwingen. Ik wil haar wat late voelen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ik zag dat ze op haar lip beet en haar armen gingen omhoog. Hoe ze het deed leek het er niet op dat ze het met tegenzin deed. Ik deed haar shirt voorzichtjes verder uit en gooide die op haar bed. Ik boog naar voren om zachtjes op haar lip te bijten waar zij net ook beet. Ondertussen liet ik zachtjes mijn vingers over haar huid gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Zoals ik al dacht trekt hij voorzichtig mijn shirt verder omhoog waardoor een zwart kanten bh zichtbaar word die mijn kleine borsten bij elkaar houd en gooi het shirt op mijn bed. Hij buigt naar me toe en bijt zacht op mijn lip waardoor mijn adem even stokt en er een zachte kreun uit mijn mond ontsnapt. Als ik zijn vingers over mijn huid voel gaan krijg ik kippenvel, hoewel het hier niet koud is.
    Ik leg mijn handen op zijn onderrug en trek mezelf tegen zijn naakte bovenlichaam aan, waardoor onze huid elkaar raakt. Ik slaak een klein zuchtje als ik zijn warme huid en de spieren eronder tegen mijn huid aanvoel.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 9:58 ]


    Your make-up is terrible

    [waardoor onze huid elkaar ruikt. << Is het goed dat ik daardoor even moest lachen? ;$ Klinkt grappig.]

    Jay Shawn Fitch

    Een zachte kreun had haar mond verlaten. Het liet mij glimlachen om hoe ze reageerde. Ik wist niet hoe het kwam dat ze anders reageerde dan de meeste. Kwam hem omdat ze toch al anders was of dat ze compleet nuchter was? Ik voelde haar handen op mijn onderrug en niet veel later voelde ik haar bovenlijf tegen de mijne aan. Haar bh kriebelde en ik liet mijn handen omhoog gaan en stopte bij de sluitinkje van haar bh. Daar liet ik mijn vingers zachtjes overheen strelen. Ik wist wel dat ik dit veel leuker vond dan het snelle gedoe.

    [Ben trouwens ff pauze houden]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 9:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Ik zag allemaal leuke clubs voor vanavond of voor in de toekoms. Ik vertrouwde Damario. Ik zag hem nu al als een vriend. Dat was hij ook naar mijn smaak. Hij was lief voor me. En dat betekende veel voor me. Ik zag het huis al dichterbij komen en ik stopte met leunen op hem wat gewoon vanzelf ging. 'Bedankt dat je mee bent geweest.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hahahaha omg, ik heb het al aangepast. Ik moet soms echt beter opletten wat ik typ en minder naar de tv kijken ondertussen lolol.]

    Haven Lockwood

    Hij laat zijn handen via mijn rug omhoog glijden en ik ril onder de aanraking. Hij stopt bij de bh sluiting en streelt erover heen met zijn vingers. Ik geef een kort knikje waaruit ik laat blijken dat het goed is als hij hem open wilt maken. Ik kan niet ontkennen dat ik graag wil dat hij hem openmaakt en mijn borsten omvat met zijn handen, ik voel hoe zeer ze ernaar verlangen en mijn tepels stijf tegen de stof van mijn bh aanschuren. De manier waarop hij me aanraakt zorgt ervoor dat ik mijn lichaam gelijk aan hem wil geven, maar dat is niet het beste idee ooit.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos.
    "Geen probleem" zeg ik. "Kom ik wil je wat laten zien" ik pak haar hand en trek haar mee. "Dit huis is geweldig" ik trek May mee naar de kelder. "Zwembad, sauna, fitness!" Zeg ik. "Is dit niet geweldig! Nu kom ik toch aan mijn workouts" ik kijk naar de sauna. "En sauna" ik grijns breed met een ondeugende twinkeling in mijn ogen. Ik trek May naar me toe, zodat ze vlak bij me staat en ik haar geur kan ruiken. Bloemetjes, fris. Zomers. "Is het niet geweldig?" Fluister ik zacht en mysterieus


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Opeens trekt hij me mee naar de kelder en ik voel een kriebel in mijn buik. Ik was nerveus. Opeens staat hij dichtbij me en ik kan zijn luchtje ruiken. 'Is het niet geweldig?' Zegt hij. Het klonk mysterieus. Oke hij stond erg dichtbij. Ik vond hem leuk. Aardig enzovoort, maar hij was misschien iets te dichtbij. Ik keek hem aan. 'Ja.' Zeg ik ademloos. Ik wist niet of hij het uberhaupt gehoord had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Van mij mag je wel ;P Kunnen leuke dingen uitkomen, haha.]

    Jay Shawn Fitch

    Een kort knikje van haar gaf mij genoeg toestemming om het sluitinkje voorzichtjes te openen. Zachtjes liet ik de bandjes over haar armen glijden. Haar bh gooide ik bij haar shirt op bed. Zachtjes streelde ik over haar linker borst heen. Met een vriendelijke glimlachje keek ik naar Haven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik voel het sluitinkje opengaan, de druk om mijn ribben die het bandje altijd veroorzaakt valt ineens weg. Hij laat de bandjes over mijn armen naar beneden glijden en gooi de bh ergens heen, ik let niet op waarheen. Nadat hij over mijn borst begint te strelen en vriendelijk naar me glimlacht, sluit ik mijn ogen van puur genot. Hoe harder je ergens naar verlangt hebt, hoe lekkerder het is als je het krijgt. Mijn mond zakt een stukje open.
    Even later verplaats ik mijn rechterhand van zijn onderrug naar de voorkant en streel ik even over onderbuik en dan naar beneden, waar ik met mijn vingers gretig naar zijn geslachtsdeel zoek, wat toch niet gemakkelijk is met gesloten ogen en geen orientatie.

    [Wat heeft hij eigenlijk aan? Een zwembroek?]


    Your make-up is terrible